aangeboren afwijking

hoi lia en hoi daniella


gelukiig voor je lia dat hij niets ernstig heeft.en nu maar hopen dat je zelf ook weer gauw op knapt.
nee hij krijgt andere medicijnen  hij krijgt bactrimel 1xdgs 3ml zit gelukkig ook geen suiker in.
hoi daniella weet je wat je ook eens zou kunnen proberen te geven aan je kindje voor buikkrampen z'n fles maken met rooibos thee helpt echt heel goed ik weet niet of je de fles geeft of bv .
mijn zoontje is op dit moment 9 mnd erg leuke leeftijd trouwens hij gaat zwaaien,gillen zitten. erg leuk allemaal het gaat veelte hard allemaal.
ik hoor jullie weer gauw ik ga lekker mijn bed in want het snot loopt uit mijn neus en heb een gigantische koppijn en morgen hebben we een familieuitje dus moeten we weer fit zijn .

groetjes sandra
 
he sandra,

jij ook ziek? ik ook al. ben je ook grieperig, hoofdpijn, snot? heerlijk he!! blijf deze week mooi thuis. Ben je nog wel naar je familie uitje geweest.

dat rooibos thee is echt een aanrader. Je kan ook ventelthee geven of als je borstvoeding geeft zelf drinken (heb er zoveel van gedronken, gadver).

9 maanden is echt een leuke leeftijd. Onze mop is nu 13 maanden, wordt nu echt een handvol, maar hij is nog steeds errug grappig.  En begint steeds zelfstandiger te worden, plus driftig als iets niet mag.

Kee, ik ga mijn bedje weer in.

groetjes,
lia
 
hoi lia
voel je je al wat beter,of ben je nog flink beroerd?
een moeder kan eigenlijk niet ziek zijn want alles draait door soms wel eens jammer.
ik zelf ben niet echt ziek maar top voel ik me ook niet ik ben een beetje over vermoeid thijs is 's nachts zo verschrikkelijk aan het spoken ik slaap gemiddeld nog maar 3 urrtjes op een nacht dus ja het houdt een keer op natuurlijk.
ik heb ook al weken last van mijn keel als het zo blijft bel ik eind van de week even de dokter.
ja zaterdag hadden we een familie uitje we zijn naar lineushof geweest erg gezellig en daarna hebben we bij mijn zwager gebbq-ed
ja die rooibos thee is een wonder middel ik gebruik het al van af zijn geboorte en nu nog steeds.
effe een vraagje die kleine had vandaag een paar keer de hik en begon vreselijk te    huilen alsof het erg pijn deed   herken jij dit?
nou ik ga effe goeie tijden slechte tijden kijken ik hoor je wel weer(nog effe en we hebben 10 pagina's vol met ons geklets)
nou groetjes doei         sandra
 
He Sandra,

inderdaad een moeder kan niet ziek zijn, alles blijft doordraaien. maar ja ben nu lekker thuis, niet naar werk kan zo toch een beetje uitrusten. Uitslapen enzo, maar ja toch af en toe nog een wasje draaien enzo he! Ik ga morgen wel naar de huisarts, want het lijkt net of het allemaal vol zit en vast, voorholte onsteking ofzo. Als ik jou was zou ik toch ook naar de huisarts gaan. Al die slapeloze nachten, dan ben je toch extra vatbaar voor ziektes. Kan je maar beter eventjes naar laten kijken.

de hik en dat pijn doet? ken ik niet eigenlijk. wel zielig zeg. en als je een speentje geeft? of wil hij die niet? of misschien iets te drinken geven ofzo. is heel irritant de hik vindt ik zelf ook als ik het heb.

wel leuk je familieuitje en bbq-en altijd leuk. Daar wordt het dit weekend ook lekker weer voor! eindelijk een beetje zomer.

ga weer eventjes mijn bed in!

Groetjes,
Lia
 
hoi

beetje bijgekomen vandaag misschien krijg je wel een kuurtje morgen van de dokter dan kun je hopelijk een beetje opknappen.
heb je overdag die kleine nou niet thuis of ga je naar bed als hij ook naar bed gaat?
ik mag morgen weer werken dan heb ik avonddienst vrij pittig hoor eerst op de dag je kinderen verzorgen en 'savonds weer werken .
hoeveel uur werk jij per week ik werk er maar 12 verdeeld over twee dagen woensdag avonddienst en vrijdag dagdienst dus op zich valt het wel mee,en de oppas is ook goed geregeld op woensdag komen omde week me schoonouders met de kinderen eten en de andere week doen miojn ouders met ze eten en op vrijdag passen mijn ouders op maar die zijn nu op vakantie en dan komen me schoonouders in huis dat is wel erg lekker hoor want ze strijkt voor me en rommelt een beetje in huis heerlijk.
nog effe een persoonlijke vraag hoe oud ben je
ik wens je veel succes morgen bij de dokter.
groetjes san
 
Hier weer even een berichtje uit Franeker,
is het bij jullie ook zulk mooi weer????
Ik zit hier met de kleine op schoot in de tuin....
hij heeft voor het eerst een korte broek aan.....zooooo schattig joh!!!
Hij is ook lekker tevreden nu, veel minder huilerig dan een paar weken geleden.
Dan heeft hij misschien al net na de geboorte een blaasontsteking gekregen, en nu is dat eindelijk over.
Hij heeft maandag ook zijn 1e inenting gehad, ik me al helemaal voorbereiden, pakken paracetamol in huis gehaald, 's nachts 3x wezen kijken wanneer die koorts nou kwam......... maar helemaal NIETS!!! Gelukkig bleef hem dat bespaart.
Wat sneu nou dat jullie beide niet lekker zijn met dit mooie weer.
Ik moet over 3 weken weer aan het werk, 3 dagen per week, ik ben filiaalmanager bij het Kruidvat. Dit kan ik een jaar parttime doen (ouderschapsverlof) Ik ben misschien wat nieuwsgierig maar wat doen jullie voor werk??
Ik ben trouwens 23.

Groetjes Daniëlla
 
hoi daniella

alles goed met je?
ik mocht werken met dat mooie weer, ik werk in een verpleeghuis
dat hij weinig last heeft van de inenting kan wel kloppen ze hebben hem vernieuwd en kinderen hebben nu veel minder last van de enting. mijn zoontje heeft met zijn eerste enting de oude nog gehad hij was er flink beroerd van maar de volgende ging perfect.
heb je weer zin om te gaan werken ik had dat niet hoor ik ben ook pas weer 4 weken aan het werk ik heb een half jaar volledige ouderschap verlof gehad heerlijk was dat.
ik ben 29 bijna 30 nog effe en ik ben grijs.
vandaag is het hier een grijze dag het regent nog net niet ik hoop dat het zonnetje nog gaat schijnen.
ja ik ga die kleine zo wakker maken en dan moet ik weer boodschappen gaan doen,want morgen moet ik ook weer werken
daniella geniet nog maar effe lekker van je v erlof want voor je het weet sta je weer in het kruidvat.

groetjes sandra

 
Had jij een halfjaar volledig ouderschapsverlof???? Ik heb maar recht op 13 volledige weken, ik neem dan 9 uren per week op, zodat het neerkomt op 53 weken in totaal!
Het lijkt mij ook wel lekker om wat langer thuis te zitten nog, ik heb helemaal geen zin om weer aan het werk te gaan, maar ja we komen in de vakantieperiode zometeen en ze kunnen me gewoon niet missen, hihi.
Het wordt voor mij nog extra moeilijk ook, ik werkte namelijk eerst bij de Trekpleister maar tijdens mijn zwangerschapsverlof zijn we omgebouwd naar Kruidvat, ik moet dus weer een hoop bijleren. Ik moet eerst 2 weken in een ander Kruidvatfiliaal een soort "stage" lopen, daar gaan ze me alle regels en procedures uitleggen, het is bij het KV namelijk een stuk strenger allemaal dan bij de TP. Ik heb nu dus een "nieuwe" baan, ik vind het helemaal niks, ik had het wel naar mijn zin bij de TP. Nu met de kleine (incl. zorgen) erbij, wordt het allemaal best wel zwaar. Ik klink misschien een beetje pessimistisch, maar ik vindt het wel moeilijk om hem bij de oppas te laten straks, ik moest hem al zo vaak achterlaten in het ziekenhuis, het voelt zo leeg dan.

Sinds hij in het ziekenhuis heeft gelegen is/zijn mijn moedergevoelens/liefde ook 10x versterkt, had jij dat ook?? Volgens mijn man ben ik overbezorgd, die heeft daar veel minder last van.
Ik zal nu even wat "huishouden"  gaan doen, vanmiddag EN vanavond nog kraamvisite, wanneer houdt het nou eindelijk eens op????  
 
Terug
Bovenaan