Aftellen naar je NOD (rond 17 februari)

heey ik heb hetzelfde ga iedereen keer helemaal gespannen naar de wc
pff... wat een gedoe he
wanneer ga jij testen?
ik morgenochtend
succes!

Hey dames,
weer een dag verder en niets te bekennen. Ik wil er niet mee bezig zijn, maar ben er toch de hele tijd mee in gedachten !!!
Ik ben bang dat ik zo onderbewust een ongesteldheid   tegen werk !!!
Misschien dan morgen toch maar testen als er nog niets is. Dan ben ik twee dagen te laat. Dan breekt het misschien ook wel eerder door als ik niet zwanger ben.
Ben gruwelijk moe, maar dat kan natuurlijk ook door de spanning komen.
Hoe staat het er bij jullie voor ????
Liefs Gizmo

En patries81......wat was de uitslag?       Hopelijk positief voor je !!

nee helaas nog steeds negatief
maar ook nog steeds geen rd te bekennen en zit al op dag 35 nu
tja.. wachten he

Hé hallo,

Hier ook nog steeds geen    RD te bekennnen, maar het is voor mij vandaag ook nog maar dag 26.
Gisteravond had ik last van ongi-achtige krampen, maar vandaag waren deze gelukkig weer verdwenen.

'k Ben vrij gespannen en kan het hele wel/niet-zwanger gebeuren maar moeilijk los laten (heel herkenbaar dus Gizmo).  
Er wacht ons weinig anders dan maar  afwachten he ......

Heel veel suc6 voor jullie en ik zal  ons -en.

Liefs,

Twinkel3  

Op naar ronde 4. Nog geen NOD, maar wel net een negatieve test! Ik zag wel een heel licht stipje, maar is denk ik het voorgedrukte stipje (predictor). Nu maar hopen dat die  snel komen!
Liefs Gizmo

Lieve meiden!
Heeeel veel succes deze dagen en laat het even weten he?
Ik zal voor jullie duimen!!!!
xie maantje

Help....twijfel !! Lees op internet dat een vaag stipje van predictor positief is, maar het was wel een heeeeeeeeeeeel vaag stipje! Meer wittig dan roze. De Romed die ik had liggen geeft een streep, maar niet zo fel als de controle streep. Volgens mij moet bij Romed allebei dezelfde kleur hebben.
Nu weet ik niet meer wat ik moet denken. Geen winkel in de buurt open op zondag !!
Iemand ervaring ???
Liefs Gizmo

p.s: ik heb nu toch weer een klein beetje hoop, maar ben bang dat ik mezelf blij maak voor niets !!

Terug
Bovenaan