quote: Jesse_s mum reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-09-2008 07:58:01&apos

);
Hoi dietende mama's,
Ik vraag me af: zijn jullie allemaal al van de borstvoeding af? Ik ben zelf ook nog zeker 20 kilo te zwaar en pas niet eens meer broeken die ik in week 20/25 van mijn zwangerschap gewoon nog paste, ik ben pas na week 30 heel veel gaan aankomen, zonder duidelijke reden...
Maar ik geef borstvoeding, en wil dat proberen tot 6 maanden vol te houden, volledige borstvoeding, dus dan mag je niet lijnen. Ik eet wel gezond, maar ik mag niet dieten, vanwege de afvalstoffen die dan vrijkomen, en omdat borstvoeding veel van je lichaam vergt. Moet zelfs oppassen met sporten, omdat je borstvoeding dan kan gaan teruglopen. Ik baal enorm van mn dikke lijf, maar niet genoeg om de borstvoeding op te geven, dat is maar zo'n korte periode in t leven van mn kindje, en wil daar wel van genieten! Ik zou mn kind voor geen goud willen missen, maar nee, je wordt er in geen enkel opzicht aantrekkelijker van, van een zwangerschap!
Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik geef Joah de fles, dus ik mag (gelukkig) wel lijnen. Hopelijk kan je lekker minstens 6 maanden bv geven. Dat is inderdaad ook een geweldige ervaring (lijkt me) en dan kan je daarna aan de slag. Ik vind het goed dat je het even meldt, want de bv gevende mama's moeten hier echt wel rekening mee houden.
Hier gaat ie lekker, weer wat eraf op de weegschaal. Ik ben gister wezen zwemmen, voor het eerst na jaren weer echt baantjes getrokken. Heerlijk. Ik geef na zondag mijn stand weer door, want voor de echte cijfertjes. schommeldn elke dag natuurlijk.
Succes allemaal, groetjes Bianca