A
Anoniem
Guest
Hoi Dames
Zijn er hier nog meer dames die aan het afvallen zijn?
En hoe gaat het?
Ik ben mezelf spuugzat.Dus het gaat nu echt gebeuren er gaat 15 kilo af!!!!
Tijdens de zwangerschap ben ik meer dan 35 kilo aangekomen.(en dat zonder snoepen,knap he)Doordat ik in een rolstoel zat was er weinig tot geen lichaamsbeweging,maar dat is nu voorbij.
Vorige maand ben ik gestopt met bv (waar ik niets van afviel) en het gaat langzaam aan beter met mijn bekken.Dus ik kan echt gaan bewegen.En ik snoep niet meer en ik ga gezond eten(en maar 1 keer opscheppen).
Ik heb mezelf voorgenomen om deze maand 5 kilo af te vallen en als beloning ga ik weer eens lekker naar de kapper (net voor de bevalling heb ik het kort laten knippen en sindsdien ben ik bezig om het lang te krijgen.Er zit dus weinig model meer in)
Nog meer dames die het af en toe nodig hebben aan een beetje steun?
Misschien kunnen we het samen langer volhouden en misschien tips uitwisselen?
Groetjes Jessica m.v.Joyce (26-05-07)
Zijn er hier nog meer dames die aan het afvallen zijn?
En hoe gaat het?
Ik ben mezelf spuugzat.Dus het gaat nu echt gebeuren er gaat 15 kilo af!!!!
Tijdens de zwangerschap ben ik meer dan 35 kilo aangekomen.(en dat zonder snoepen,knap he)Doordat ik in een rolstoel zat was er weinig tot geen lichaamsbeweging,maar dat is nu voorbij.
Vorige maand ben ik gestopt met bv (waar ik niets van afviel) en het gaat langzaam aan beter met mijn bekken.Dus ik kan echt gaan bewegen.En ik snoep niet meer en ik ga gezond eten(en maar 1 keer opscheppen).
Ik heb mezelf voorgenomen om deze maand 5 kilo af te vallen en als beloning ga ik weer eens lekker naar de kapper (net voor de bevalling heb ik het kort laten knippen en sindsdien ben ik bezig om het lang te krijgen.Er zit dus weinig model meer in)
Nog meer dames die het af en toe nodig hebben aan een beetje steun?
Misschien kunnen we het samen langer volhouden en misschien tips uitwisselen?
Groetjes Jessica m.v.Joyce (26-05-07)