Afvallen!

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames

Zijn er hier nog meer dames die aan het afvallen zijn?
En hoe gaat het?
Ik ben mezelf spuugzat.Dus het gaat nu echt gebeuren er gaat 15 kilo af!!!!
Tijdens de zwangerschap ben ik meer dan 35 kilo aangekomen.(en dat zonder snoepen,knap he)Doordat ik in een rolstoel zat was er weinig tot geen lichaamsbeweging,maar dat is nu voorbij.
Vorige maand ben ik gestopt met bv (waar ik niets van afviel) en het gaat langzaam aan beter met mijn bekken.Dus ik kan echt gaan bewegen.En ik snoep niet meer en ik ga gezond eten(en maar 1 keer opscheppen).

Ik heb mezelf voorgenomen om deze maand 5 kilo af te vallen en als beloning ga ik weer eens lekker naar de kapper (net voor de bevalling heb ik het kort laten knippen en sindsdien ben ik bezig om het lang te krijgen.Er zit dus weinig model meer in)

Nog meer dames die het af en toe nodig hebben aan een beetje steun?
Misschien kunnen we het samen langer volhouden en misschien tips uitwisselen?

Groetjes Jessica m.v.Joyce (26-05-07)

Hai Jessica.

Lijkt me helemaal een goed idee. Ik moet er namelijk ook zeker 15 kilo van af hebben. En elke keer neem ik het mezelf voor, vandaag begin ik echt!! Maar ja, dat hou ik dan weer 3 dagen vol. Niet dat ik dan veel snoep of zo, maar ik vind alles gewoon zo lekker.
Misschien als we elkaar helpen, het bekende steuntje in de rug, zal het wel beter gaan. Wordt je namelijk ook een beetje gecontroleerd.

Dus, ik ben voor!!!

Groetjes Jolien, mama van Lune (2 mei 2007)

GO JESSICA GO!!!!
Ik wens je heel veel succes en het zal je vast gaan lukken!
(Nu ik nog )

Groetjes, Karin

hoi
ja hier moet er ook nog minstens 10 kilo af,begin elke dag met goede moed.ik ben in mijn zwangerschap 30 kilo aangekomen en daar is er 20 vanaf(17 kilo bijna gelijk na de bevalling)maar nu de rest nog!!!ikvind het moeilijk,het is me eerder gelukt om 15 kilo af te vallen,dus het moet kunnen.misschien kunnen we mekaar wat tips geven.ik probeer sonja bakker te volgen.en veeeeel water te drinken.bewegen wat minder,sporten lukt door de week niet omdat ik dan anouk steeds weg zou moeten brengen.
nou veel succes

groetjes petra

Nou heel veel succes alle dames die aan t afvallen zijn!
T is zeker zwaar en als je er zo mee bezig bent heb je alleen maar zin in lekkere dingen.

*Tip van flip: drink veel groene thee, daar zitten veel anti-oxidanten in en geloof t of niet je kan er zelfs van afvallen! (geen 15 kilo natuurlijk, er zijn zelf groene thee afval pillen...) Dus ipv van al dat water? T is heel gezond duss, je kan het ook koud drinken, en als je suiker gebruikt kun je er ook honing door doen, is ook erg gezond en goed voor de weerstand! (en lekker ;) )

*Tip van Flip nr 2: als je jezelf rot voelt en alleen maar aan eten kan denken, probeer dan lekker te gaan bewegen hoe WEINIG zin je ook hebt, een lekkere wandeling, 10x de trap op en af, flink gaan schoonmaken... dan voel je je daarna alleen maar trots dat je je "geen zin" gevoel overwonnen hebt, en je bent afgeleid.

*Tip van Flip nr 3: Als je eet, schep dan liever 2 keer een beetje op dan in 1x een heel bord (een kleiner bord werkt ook) en kauw wat langer als normaal. Brood kun je ook in stukjes snijden en geniet dan van elk stukje en proef t ook echt. Je hersenen hebben nml f tijd nodig om dat seintje te krijgen dat er voedsel in je maag komt en je trek-gevoel te stoppen..

Weet je wat een lekker tussedoortje is (mmm) een appel in stukjes met wat rozijntjes en kaneel erover, die deed/ doet t bij mij erg goed (geen suiker!)

Damn ik zou ook een boek kunnen schrijven! Ik hoef nu niet echt af te vallen, maar ik ben een paar jaar terug wel 10 kilo afgevallen, door mijn dagritme gewoon anders in te delen, vaste tijden eten ect en de tips van hierboven.

Hopelijk hebben jullie er wat aan!!

Groetjes Evelien

Zo even aangepast.
Nu weet ik hoe het werkt.
Misschien is dit een goede stimulans.

Goetjes Jessica

Wat een bekend verhaal!
Ik ben ook ruim deritg kilo aangekomen (wilde de laatste weken niet meer op de weegschaal, omdat ik dertig erg genoeg vond). Ik heb zeven maanden bv gegeven en viel hier ook niet van af. Ik moest nog 20 kilo. Vorige maand ben ik gestopt met bv en gelijk gestart met sonja. Ik ben nu vijf kilo kwijt. Mijn dochtertje is nu 8 maanden en mijn doel is om op haar verjaardag 80 te wegen, dat is nog tien kilo. Die andere vijf moeten natuurlijk ook nog, maar die mogen ook erna.
Ik hou me echt superstreng aan de sonja en dat werkt... maar alleen omdat ik eenmaal per drie a vier weken een sasdag inlas. En dan ook een echte; de hele dag lekker eten wat ik wil.
Vroeger sportte ik vijf maal in de week, maar dat redt ik nu niet vanwege bekken en rugklachten en natuurlijk ook niet vanwege de tijd.

Ben er dus helemaal voor om elkaar te motiveren om het vol te houden! Beetje steun van vrouwen in hetzelfde schuitje kan nooit kwaad

Terug
Bovenaan