Afvallen!

Hoi Allemaal

Hoe gaat het ermee?
Nog zwakke momenten gehad en genegeerd of aan toegegeven?
Gisteren kon ik de verleiding niet weerstaanen ben me te buiten gegaan aan chocolade,maar niet de hele reep.Dat is al een hele overwinning.
Ze hadden gewoon nooit chocolade uit moeten vinden,want ik vind dat bah zo lekker.

Ik zie een beetje tegen het weekend op.Manlief en kids thuis gaat meestal niet goed.
Iemand nog een tip?

Groetjes Jessica

hoi hoi
hier nog een chocola verslaafde!!!heb gister een paar paaseitjes gehadvoor de rest kan ik me aardig beheersen.hoop dat er volgende week wat af is.wanneer doen we nu het weegmoment??maandag of dinsdags??(zag ik ook een paar keer staan nl).inderdaad het weekend word een strijd dan komt mijn vriend weer thuis endan is het gauw effe gezellig wat snaaien.
prettig weekend allemaal

groetjes petra

Maandag of dinsdag, het maakt voor mij niet uit. Ik weeg me elke dag.
Weet iemand hoe je zo'n schema kan maken. Ik heb dit weleens gezien. Je kan dan elke keer in dit schema je nieuwe gewicht zetten en zo is er een overzicht van iedereen. Of is dit te enthousiast?

iets lekkers mag best in het weekend, maar niet te veel natuurlijk.

Wat snaai tips:        

- kleine zakjes chips, 1 zakje kan best
- chips in een bakje
- bewust ieder chipje proeven
- rijstwafel met 20+ kaas
- rijst chips/ cracottes (in bakje)
- japanse mix (in bakje)
- schijfjes komkommer, wortel, paprika evt met een dipsausje van yoghurt met kruiden
- 1 off-day uitkiezen. op deze dag mag je van alles wat lekkers (nu ook natuurlijk binnen de perken) de andere dag niet.

volkoren toastjes met bijv. eisalade, sellery (weinig verz.vet) of tonijn of zalm uit blik (op water uiteraard)

Als koekje bij de koffie...volkoren biscuitjes. Ik vind ze iig bijna net zo lekker als een koek.
Wat verder ook weinig calorieen bevat is kruidkoek. Bijv. zelf maken van de Atlanta. alleen water toevoegen 60 min. in de oven. levert volgens mij 3x minder calorien dan een gewone plak cake.

genoeg tips?????????

SUCCES ALLEMAAL

Hoi

Volgens mijn man (ik ben niet zo heel handig op de computer) moet het lukken om onze vooruitgang in een grafiek te zetten.Vanavond gaan we er even mee worstelen.
Als we dan het weegmoment op maandag/dinsdag doen zal ik dat er dinsdag/woensdag inzetten.Als het allemaal lukt.

Groetjes Jessica

Ha lieve meiden

Ik begrijp dat jullie de strijd met de kilo's aan willen gaan! Heel goed hoor
Ik zal proberen jullie moreel te steunen, eerlijk gezegd probeer ik op dit moment juist niet meer aftevallen en dat kost mij dan weer veel moeite ach ja Op dit moment ben ik 7 kilo lichter dan voor mijn laatste zwangerschap en dat was nu ook weer niet nodig.
Meiden heeeeel veel succes hé!

Go girls!!!
Groetjes
Achnita

hoi
ja dat is een leuk idee,op een ander forum gebruikten ze ook zo,n schema met lengte en gewicht en afgevallen kilo,s.maar ben niet zo goed met de computer om dat te maken.geen idee hoe je dat doet.leuke/lekkere weekend hapjes.die ga ik onthouden.
groetjes en prettig weekend

gr petra

Terug
Bovenaan