Afvallen!

Hoi dames.

Same old story over here.
Ik ben tijdens de zwangerschap 23 kilo aangekomen, mede door bekkenklachten en stoppen met roken
Jim is nu 6 maanden en ik geef nog volledig borstvoeding. Ik ben inmiddels 8 kilo afgevallen de kilo's die er na de bevalling meteen af waren zijn er in de 3 weken erna gewoon weer aangevlogen i.v.m. goed willen eten voor de borstvoeding Ik was hier een beetje te fanatiek in. Maar ja we zijn dus inmiddels op de goede weg en een vatste weeg dag lijkt me een goed plan. Ik denk dat het heel goed kan werken als je medestanders hebt om je aan op tetrekken als het even niet meezit.
Wat dachten jullie van maandag begin van de week geeft mij wel altijd zo'n fris begin gevoel.

Groetjes Patricia

hoi
ja is een goed idee om maandags te wegen,kunnen we met frisse moed aan nieuwe
week beginnen.

gr petra

Ik weeg mij altijd op dinsdagavond op de sportschool. Ik heb zelf geen weegschaal
Dus ik zal dan of op dinsdagavond of op woensdag reageren.
groetjes daan

Dinsdag lijkt me een goede dag. Dan weeg ik mezelf namelijk ook.

Woog gisteren 92 kilo. Is al wel weer 2 kilo minder dan een week geleden.
Heb ook niet meer gesnoept en heb van die Snack a Jacks in huis gehaald. Met kaas (die stinken zo lekker, hahahaha) en met chocola. Als mijn man dan 's avonds bij de koffie een koekje pakt, neem ik zo'n snack a jack met chocola. Heb je toch het idee dat je chocola binnen krijgt alleen met niet zoveel calorieën.
Verder elke avond groenten en 3 keer per dag eten.  En als ik zin heb ik een tussendoortje, dus zo'n snack a jack.
En nou proberen vol te houden!!!!!!!

Groetjes Jolien

Even een tip:
Een onbedwingbare zin in 'iets' te snacken? Probeer eens soepstengels. Zitten weinig kalorieen in en zijn er in verschillende smaken (gewoon, volkoren, sesam en bij de Xenos soms met tomaat of kruiden smaakjes).
Ik ben een echte 'grazer' en kan mijn tussendoortjes maar slecht missen. Een paar jaar terug hielpen mij de soepstengels de dag door. Misschien zou ik nu ook weer moeten beginnen..... Gezellig samen met Bas aan de soepstengel!

Groetjes, Karin

Stiekum wou ik dat ik hier over mee kon praten.

Tijdens de zwangerschap van Thygo ben ik 33 kilo aangekomen, nu 9 maanden later ben ik er 37 kwijt en heb er eerlijk waar niks aan gedaan. Kom liever weer wat kilo's aan maar het lukt me gewoon niet.

Liefs Kimm
Moeder van Dewi-Nicolle(11-01-2000) en Thygo(02-06-2007)

Hoi,

ik ben al mijn zwangerschapskilo's van de laatste kwijt, dus ik hoef niet te lijnen. heerlijk hoor. Ik heb er geen hap voor laten liggen maar bv geven en achter drie kinderen aanrennen doet echt wonderen voor mijn figuur. Ik pas ook weer in al mijn eigen kleding.

Ik hoop voor jullie dat het afvallen gaat zoasl jullie willen en dat jullie op een goed gewicht uitkomen. Sterkte ermee.

Groetjes van Marloes

joehoe -1 kg in 1 week, zonder al te veel moeite.
op naar de rest
weeg nu 76,5

Terug
Bovenaan