al een week ovetijd en....

Nou hier ook nog steeds niets te bekennen... Alleen wel best last van buikpijn en soort kramp, ook wat roze/bruin slijm pffffff wat een gedoe allemaal he.... en maar wachten.
Veel succes allemaal en houden elkaar op de hoogte....
xxx

Goeiemorgen,

Mamasita hopelijk is je gevoel goed en ben je zwanger!! Ik heb tot deze maand 6 mnd een redelijk stabiele cyclus gehad maar het lijkt me vreselijk, altijd zo onregelmatig, ik word er nu echt gek van!

En de andere meiden, hou nog even vol. Hopelijk is het roze/bruin slijm goed nieuws maar ik zou bijna zeggen: ook als het een voorbode van  de duivels is zou ik een gat in de lucht springen. Ik heb zelf vanmorgen weeeer negatief getest en zit nu bijna te hopen dat ik vandaag ongesteld word...

Kop op allemaal,

Olivia

he meiden,

Nou, na 11 dagen overtijd te zijn geweest heb ik gister bezoek gekregen van de rode duivels.

Ik dacht het eigenlijk al twee dagen geleden omdat ik ineens geen pijn in mn borsten meer had.

Ik ben er van overtuigd dat ik zwanger ben geweest. Had roze slijm op de dag van de innesteling (uitgerekend nadat ik ee positieve eisprongtest had) en heb vreselijk pijn in mn borsten en tepels gehad meerdere dagen.

Het kloptte allemaal. Nu dus toch ongesteld geworden...en niet zon beetje ook. Heb enorm veel bloedverlies en verga van de pijn. Heb ng nooit zoveel bloedverlies gehad en daarom is dat voor mij ook nog eens een bewijs dat er tpoch echt iets was. Mn vriend denkt oook dat er iets geweest is odat ik echt nite tegenieten was twee weken...aaaggghh.

Maar goed meiden...Heel veel succes voor die meiden die ng in de w8kamer zitten. Hoop voor jullie dat het raak is.

Ik ga door naar de volgende ronde...ronde 8. En ga zeker weer die ovutesten gebruiken!!!

Knufje

Hé meis wat beroerd nou.. Misschien was het inderdaad een hele vroege miskraam. Kop op he,  met goede  moed weer  naar de volgende ronde. Eén troost, je onzekerheid is in ieder geval weg. (en ik denk dat je daar ook wel blij mee bent. ik zit tenminste bijna te hopen dat ik vandaag toch  ongesteld word..)

Ik heb vanmorgen weer negatief getest maar ook nog steeds geen duivels. Ik denk dat ik nu maar een paar dagen langer wacht met testen. (lees: als ik het geduld kan opbrengen)

Groetjes, Olivia

Hoi 1981 wat een pech zeg. Hoop voor je (jullie) dat het de volgende ronden beter gaat.
Zal flink voor je duimen en voor ons allemaal natuurlijk. Heel veel sterkte en de  moed niet opgeven he!!!  

knuf van een nog steeds w8tende..... van mij mogen de duivels nu ook wel komen hoor, wordt er echt niet goed van die onzekerheid....

he meiden,

ik heb vanmorgen weer getest. en wat denken jullie? HARTSTIKKE NEGATIEF!!!natuurlijk. ik had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd. wel balen. maar ja, laat de red.devils dan maar snel komen. dan kunnen we met een nieuwe ronde beginnen. nieuwe ronde, nieuwe kansen zeggen ze toch altijd hihi!
want ik denk gewoon dat ik deze ronde een enorme lange cyclus heb. het slijm verlies is er ook niet zo erg meer. dus ik denk dat ik toen gewoon in mijnvruchtbare periode zat. en dat ik volgende week mijn nod heb. ik zal dan wel niet zwanger kunnen zijn. want we hebben de afgelopen paar dagen bijn a niet geklust. ook meede omdat ik een week de griep heb gehad.
het is dus nog steeds afwachten voor ons allen. nou meiden we houden elkaar wel op de hoogte. succes!!

xx dd

He dagdroomertje wat een pech en een gedoe he.
Ik heb gisteren via internet maar wat testen besteld want om nou iedere week bij een drogist een test te halen zie ik ook niet zo zitten.... Krijg er nu negen dus kan effe vooruit. Maar durf eigenlijk ook niet meer te testen, bang voor de teleurstelling.
Ik zit nu op het einde van mijn tiende week!! nog nooit is het zo lang geweest :-(. Heb ook echt niet het idee dat de RD komen hoor. Wel telkens wat last van mijn buik, krampjes, en als ik over mijn buik wrijf doet ie zeer aan de buiten kant???? net of ik blauwe plekken heb richting mijn liezen???? wel eens iemand gehad??? Nou ik nog nooooit  en nog af en toe wat roze en bruin slijm maar verder nergens last van dus denk dat de kans klein is dat ik zwanger ben( toch????) Nou we wachten maar weer af....zal blij zijn als ik volgende week naar de huisarts kan.. pffff
succes allemaal.

xxx

He meiden. nog niemand nieuws hier???
Ik in ieder geval niet.:-( wat duurd wachten toch lang he.... Ben benieuwd naar de rest van jullie...
xxx

Terug
Bovenaan