Nou, dan zal ik ook nog maar even
Ik ben 25 en woon in omgeving Rotterdam, waar ik nu alweer 3 jaar samen woon met mijn lieve mannetje.
In november 2006 zijn we met de pil gestopt, maar al vrij snel bleek dat mijn menstruatie uit bleef en is PCOS bij me geconstateerd. Na 6 rondes met Clomid ben ik in april dit jaar zwanger geraakt , dus we hebben er zo'n anderhalf jaar over gedaan. Op dit moment ben ik 16+1 weken zwanger.
Een paar maanden geleden heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd, we zijn van plan te gaan trouwen als de kleine ongeveer een jaar is. Lijkt me geweldig als we die kleine in een schattig pakje / jurkje kunnen heisen zodat ' ie mee kan op de foto's
Over 2 weken heb ik een pretecho ingepland waarop ze gaan kijken of we een knul of een meid krijgen. Ben zooooooo benieuwd!!!
Verder werk ik nu fulltime en wil ik na mijn verlof 50% gaan werken, de ene week 2 dagen en de andere week 3 dagen. In de week dat ik 3 dagen werk zal mijn vriend een dag thuis zijn, zodat de kleine maar 2 dagen per week naar de opvang moet.
Groetjes, 10e