Alle mama's van januari 2009 her melden!!

Hai,

Ik ben 28 en zwanger van mijn 1e kindje.
Woon samen met mijn man en hond in overijssel...
Hiervoor een MK gehad, tussendoor getrouwd en vanaf mijn trouwdag weer zwanger!
Ben nu 16 weken zwanger, erg spannend allemaal hoor...
Ik merk dat ik een tikkeltje onzeker ben door de 1e MK, maar dat zal er wel bij horen...
Aanstaande dinsdag weer naar de gyn. voor een echo (spannend) als alles maar goed is!

groetjes, Es

Dag allemaal,
Ik ben Esther, 30 jaar, getrouwd en mama van Froukje die bijna twee word. Ik woon dus al 6 jaar in Belgie maar ben rasechte Hollandse, afkomstig uit Gelderland. Ik ben verpleegkundige in een verpleeghuis. We hebben er 15 mnd over gedaan om zwanger te worden van ons tweede wonder. Ik voel me goed, behalve soms eens misselijk en wat sneller moe. Verder heb ik geen klagen!!! Alleen eergisteren en vandaag het idee dat ik het wat rustiger aan moet doen met die warmte, heb het idee dat ik soms harde buiken heb. Niet zo'n goed teken al met 14wk, ik kijk het dit weekend nog even aan en bel anders maandag even naar de gyn (in Belgie ga je naar de gyn ipv de verloskundige). Zou maandag de nacht in moeten dus het zou fijn zijn als ik nergens last van heb... Een klein beetje spannend!!! Verder hebben we vorige week de nekplooimeting gehad, zag er heel erg goed uit. Zo'n mooi kindje dat we gaan krijgen!!! Was echt een super echo, zo mooi... En ze heeft kunnen zien dat het een jongen word! Na een dochter nu dus een zoon. Al had ik twee meiden erg leuk gevonden ben ik ook erg blij met een zoon. Leuk om te weten dat er een ventje in mijn buik zit in plaats van 'een' baby.
Tot zover,
groeten Esther.

Ha alle zwangeren,

Leuk dat er een forum is voor allen die in januari 2009 zijn uitgerekend, ik dus ook. Beetje laat met aanmelden maar dat komt omdat ik heel voorzichtig aan het genieten ben. Ik heb in november 2007 een miskraam gehad en ben nogal een piekeraar en doemdenker af en toe, dus ik zie snel allerlei problemen.
Het verhaal over mijn miskraam staat bij het forum over 'verlies'. Dus als je iets meer daarover wilt weten........
Ik ben een juf op de basisschool en ben 27 jaar. ben 3 jaar geleden getrouwd met een superlieve geduldige  vent die  goed kan omgaan met alle zwangerschapskwalen. ik ben nogal emo en snel boos/verdrietig/bang. Herkennen jullie dat? Ik herken mezelf bij momenten helemaal niet, voel me soms zo'n zeur terwijl ik het niet kan veranderen.
Ik ben heel moe geweest tot week 10 en regelmatig 's morgens misselijk en overgeven. Ook was ik alleen maar wee en  was de hele dag met eten bezig. Ik ben nu 15 weken en 4 dagen. En dat vind ik al heel wat. Ik ben 22 januari uitgerekend. Sinds een paar weken voel ik me niet meer misselijk (behalve de afgelopen morgens weer, maar veel minder erg en niet overgegeven) en ook minder moe. Ik voel af en toe ook al wat gedraai in mijn buik, wat best uitzonderlijk moet zijn. Maar het geeft wel een rust, het leeft dus inderdaad, want daar was ik af en toe best onzeker over. 4 weken af wachten voordat je weer naar de VK kunt vind ik echt een heel eind. Jullie ook?
Nou geniet er allemaal heel veel van, we zitten al bijna op de helft!!!

liefs bloempje

Hoi Allemaal,
Mijn naam is wendy 38 Jr getrouwd   en ik heb een zoontje van 3 Jr. Werk 3 dagen bij het GGZ .
Ik ben 17 weken en 1 dag zwanger van het nieuwe wonder.
Ik ben 11 jan 2009 uitgeteld.
Ik ben zo blij met dit nieuwe wonder gaat allemaal niet echt soepel want ik heb een probleem buik met verklevingen en cystes maar loop onder controle in het ziekenhuis.
Ik woon in een plaatsje in gelderland ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook veel op dit forum geschreven lijkt mijn ontzettend leuk weer te doen met gezellige dames.
 Tot schrijfs dames

Hoi,
Leuk een voorstel rondje,
Ik ben 26, (bijna 27) en woon in een gezellig dorpje in drenthe.
Ik woon samen met mijn lieve vriend van 28.
We zijn in verwachting van ons eerste kindje.
Ik werk nu nog ong. 30 uren in de gehandicaptenzorg.
Denk straks terug te gaan naar 3 dagen, ong. 24 uur.

Leuk om zo wat te lezen van iedereen.

hoi

ik ben mireille. woon samen met mn vriend en onze 2 kids een meisje van 4 jaar ashley en een jongen van 1,5 jaar danillo.
Wij zijn zwanger van onze 3kindje.

Van de oudste 2 kids was ik vrijwel meteen zwanger, van deze duurde 3 mnd we waren er dan ook niet echt mee bezig. Wij hadden zoiets we stoppen vast met de pil we zien wel wanneer het komt.

hoi mijn naam is nicolet 35 jaar
dit word mijn derde kindje ik heb al 2 jongens de oudste is 14 jaar
en de jongste is 10 jaar
van de oudste ben ik 3 maanden bezig geweest en met de jonste was het meteen raak
voor deze uk zijn we na een miskraam 14 maanden bezig geweest en word 14 januari verwacht
ben de eerste 3 maanden vreselijk beroerd geweest maar gaat nu gelukkig beter alleen
nog moe,maar met zulke grote kids is het geen probleem om lekker te gaan liggen
blijf onder controle bij de gynaecoloog ivm de vorige zwangerschappen( eclampsie  ) en we hebben de
combinatie test gehad en dat zag er prima uit
26 augustus de 20 weken echo
groetjes

Hallo allemaal,

Ik zal me ook nog even voorstellen. Ik ben Monique, ben 29 jaar en woon in Leeuwarden. Op dit moment zwanger van ons tweede kindje (nu 14wk6dgn). Onze dochter is nu twee jaar. Ik ben ook 1 van de gelukkigen die snel zwanger kan raken. Net wat iemand anders ook al zei, als je alle verhalen leest op dit forum, besef je maar weer hoe gelukkig je daar mee moet zijn. Het kan ook anders.
Vorige keer vrij snel bevallen. Om 2.45 1 cm ontsluiting en om 6.30 volledige ontsluiting. Mare werd om 7.20 geboren.
Ik werk op dit moment nog 32 uur, maar na de bevalling wil ik graag 28 uur werken.
Mn misselijkheid gaat nu langzaamaan over en voor de rest voel ik me steeds fitter worden.
Ik hoop dat we volgend jaar januari allemaal prachtige en gezonde kindjes mogen krijgen!!

Terug
Bovenaan