A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal.
Ik ben Saskia en woon in Slochteren samen met mijn vriend Robert alweer bijna 5 jaar. Ik ben nu 24 weken in verwachting en ben op 28 janauari uitgerekened. In april ben ik gestopt met de pil, welke ik ruim 10 jaar heb geslikt. En was eigenlijk direkt in verwachting, wat we niet hadden verwacht. Meestal hoor je dat het wel een poosje duurt voor je weer ongesteld wordt, maar dat was bij ons dus niet het geval. Heb begin eind april een test gedaan(gewoon om even te proberen) en die was negatief. Begin juni heb ik weer een test gedaan en die was positief, In mei heb ik wel een paar dagen een bloeding gehad, ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar dat bleek achteraf niet zo te zijn. op 16 juli hebben we een eerste echo gehad en toen bleek dat ik al 12 weken zwanger was, ik dacht dat ik nog maar 9 weken was. De bloeding die ik in mei had, is waarschijnlijk een instellingsbloeding geweest.
Op 19 september hebben we de uitgebreide echo gehad in het ziekenhuis, gedaan door een gyn, omdat de zus van mijn vriend is geboren met een verborgen open ruggetje en zij verstandelijk gehandicapt is en zij doof is en niet kan praren. Alles was gelukkig goed, met alles erop en eraan. Of we een jongen of meisje krijgen weten we niet, we laten ons verrassen.
Nu zijn we bezig met de babykamer, afgelopen weekend behangen en gisteren zijn de meubeltjes gekomen, dus komend weekend heeft Robert weer wat te doen.
Groetjes Saskia