Alle mama's van januari 2009 her melden!!

Hallo allemaal.

Ik ben Saskia en woon in Slochteren samen met mijn vriend Robert  alweer bijna 5 jaar. Ik ben nu 24 weken in verwachting en ben op 28 janauari uitgerekened. In april ben ik gestopt met de pil, welke ik ruim 10 jaar heb geslikt. En was eigenlijk direkt in verwachting, wat we niet hadden verwacht. Meestal hoor je dat het wel een poosje duurt  voor je weer ongesteld wordt, maar  dat was bij ons dus  niet het geval. Heb begin  eind april een test gedaan(gewoon om even te proberen) en die was negatief. Begin juni heb ik weer een test gedaan en die was positief, In mei heb ik wel een paar  dagen een bloeding gehad, ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar dat bleek achteraf niet zo te zijn. op 16 juli hebben we een eerste echo gehad en toen bleek dat ik al 12 weken zwanger  was,  ik dacht dat ik  nog maar 9 weken was.  De bloeding die ik in mei had,  is waarschijnlijk een instellingsbloeding geweest.  
Op 19 september hebben we de uitgebreide echo gehad in het ziekenhuis, gedaan door een gyn, omdat  de zus van mijn vriend is geboren  met een verborgen open ruggetje en zij  verstandelijk  gehandicapt is en  zij doof is en niet kan praren. Alles was gelukkig goed, met alles erop en eraan. Of  we een jongen of meisje krijgen weten we niet, we laten ons verrassen.  
Nu zijn we bezig met de babykamer, afgelopen weekend  behangen en gisteren  zijn de meubeltjes gekomen, dus komend weekend heeft Robert weer wat te doen.

Groetjes Saskia

Hai,

Mijn naam is Suintha. Ik ben sinds november 2006 getrouwd met  Rob.
Sinds maart 2007 mogen we ons de trotse ouders van Christian noemen. Over de eerste zwangerschap hebben we niet heel lang gedaan...
Nu  zijn  we 1,5 jaar verder na nummer 1  en ik ben op 4 januari 2009 uitgerekend van onze tweede.
Ik voelde me tot vorige week echt goed, maar begin nu wat lichamelijke ongemakken te vertonen (rugpijn, last met lopen etc). We houden nog even vol !

Groetjes,
Suintha

Hallo meiden!

Ook ik mag me bij jullie aansluiten. Uitgerekend op de 27 ste, van de tweede.
Beide keren binnen een half jaar raak!
Voel me prima en hoop dat zo door te zetten!
Ik ben 29 jaar. (13 jaar samen, 4 jaar getrouwd) Woon tussen Den Haag en Rotterdam, ben juf voor de bovenbouw (2 dagen), maar voel me vooral moeder!
We hebben nog aardig wat klusjes in huis te doen. De babykamer moet nog even op zich laten wachten... Onze zoon heeft ook eerst een paar weken bij ons op de kamer geslapen. Het komt wel goed!

Geniet allemaal van juliie zwangerschappen!!

Groetjes Antoi

Leuk om alles weer even te lezen!! Maar mis er nu zo veel op dit forum?? Hebben jullie het allemaal zo druk???

Ha meiden, ik lees alle kennismakingsberichtjes nog eens na en het valt mij ook enorm op dat sommigen zich wel hebben voorgesteld maar voor de rest (bijna) nooit hebben geschreven. Lezen jullie wel mee? en hoe is het met jullie? Zijn bij jullie gezonde kindjes geboren???

ik ben al heel lang niet meer online geweest en ik ben meer een lezer dan schrijver
maar hier gaat alles lekker we beginnen lekker in het ritme te komen was 14 januari uitgerekend en ben 26 januari bevallen van een pracht van een dochter selina
na 2 jongens nu een meid de nachten vind ik nog zwaar maar dat gaat ook al iets beter soms 2 keer maar na het voeden gaat ze wel meteen weer slapen
iedereen van harte met jullie kanjers
ga nu ff verder lezen moet nog een heleoel heb ik gezien
xxx

Terug
Bovenaan