Alle mama's van januari 2009 her melden!!

Hoi hoi,

Als eerste een leuk idee om dit zo op te zetten! Heb je wat meer een idee met wie je "kletst". haha!!

Ik ben een Mem van 28 woonachtend in de regio joure/heerenveen! Heb een hele lieve vent wij zijn nu 8 jaar samen. Was op mijn 20ste  zwanger (direct raak) (ff schrikken) en wij kregen met toch wel een redelijk zware zwangerschap en bevalling (32 uur) Een prachtige jongen. Na een klein jaar leek het ons tijd om nog een een schot te wagen! Na 2 maanden weer raak maar helaas eindigde deze zwangerschap in een miskraam en curretage ik was toen 14 weken zwanger. Toch hebben we direct weer geprobeerd en na ruim een jaar mocht het geluk ons nog een keer overkomen. Deze keer verliep alles echt vlekkeloos en ben ik bevallen van een dochter nu 5. Wij hebben na ruim  2 jaar weer de pil weggegooit  en tot onze verbazing weer direct RAAK! 9 maanden later ben ik bevallen van een zoon nu 2! Deze bevalling was echt heel snel. Werd wakker s`nachts rond 2 uur en 15 over 2 was hij er al! ONWERKELIJK. Alles was goed met hem maar met mij wat minder dus ben snel naar het Ziekenhuis gebracht en had ondertussen al 3 liter bloed verloren. Al met al is het ruim 4 liter geworden. Ik heb het overleefd en het kriebelde nog steeds dus wij nog 1 keer er voor gaan. Dat heeft ruim 1 jaar geduurd en nu mogen wij eind december ons vierde spruitje ontvangen. Ben 2 jan. uitgerekend maar vanwege eerdere problemen wordt ik eind december ingeleid. Dat was het dan.... Ben benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes en succes met alles....voel me trouwens moe moe moe maar das ook alles!

Ik ben 28 jaar, getrouwd en woon in Utrechtt. Ik heb een zoontje van 17 maanden en ben 13 januari uitgerekend van ons 2e kindje.

Ik ben zo'n mazzelkont die makkelijk zwanger wordt, vorige keer in ronde 2, nu zelfs in ronde 1! Als ik de verhalen van sommige anderen lees, besef ik hoe dankbaar ik daarvoor mag zijn.

Na een paar hele vermoeiende eerste   weken, lijk ik nu een beetje op te knappen (morgen 16 weken).   Mijn zoontje is best een druktemaker en een handenbindertje dat ook nog eens niet weet wat doorslapen is, dus ik vind het vrij pittig tot nu toe. Daarnaast is ie natuurlijk de leukste en liefste dreumes ter wereld en ik geniet vollo van zijn ontwikkelingen   Daarnaast zijn we ook nog net verhuisd en oh ja, werk ik sinds kort 4 dagen niet echt de beste timing, haha! Maar ondanks alles ben ik de gelukkigste mams en kijk ik ontzettend uit naar onze nieuwe spruit!

Patricia, wat een leuk idee van jou, daar doe ik zeker aan mee.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en woon in Limburg. Ik ben in verwachting van ons eerste kindje, nu 16 weken.
Bij de derde ronde was ik zwanger, dat is helaas in een miskraam geëindigd. Vervolgens weer bij de derde ronde zwanger en gelukkig gaat dat nog steeds goed. Helemaal geen last van misselijkheid gehad, wel ontzettend moe geweest. Maar dat  is  nu  weer veel minder. Wel veel uitslag in mijn gezicht, de jeugdpuistjes zijn weer terug.
Momenteel werk ik full-time en als de kleine er is wil ik minder gaan werken. Maar hoeveel dagen, geen idee?? Dat vind ik moeilijk om vantevoren te kunnen bepalen. Maar ik heb nog even om daar over na te denken.
We zijn al bezig met ons te orriënteren over babykamers, kinderwagens en wat we straks nog meer allemaal nodig hebben. Dat is ontzettend leuk om te doen.

groetjes

Patricia, wat een leuk idee van jou, daar doe ik zeker aan mee.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en woon in Limburg. Ik ben in verwachting van ons eerste kindje, nu 16 weken.
Bij de derde ronde was ik zwanger, dat is helaas in een miskraam geëindigd. Vervolgens weer bij de derde ronde zwanger en gelukkig gaat dat nog steeds goed. Helemaal geen last van misselijkheid gehad, wel ontzettend moe geweest. Maar dat  is  nu  weer veel minder. Wel veel uitslag in mijn gezicht, de jeugdpuistjes zijn weer terug.
Momenteel werk ik full-time en als de kleine er is wil ik minder gaan werken. Maar hoeveel dagen, geen idee?? Dat vind ik moeilijk om vantevoren te kunnen bepalen. Maar ik heb nog even om daar over na te denken.
We zijn al bezig met ons te orriënteren over babykamers, kinderwagens en wat we straks nog meer allemaal nodig hebben. Dat is ontzettend leuk om te doen.

groetjes

Hoi allemaal,

Leuk dit topic!
Ik ben dus Karin, 26 jaar en woon in Wageningen. Ik ben op 18 april jl. getrouwd met Jef. We hebben een hond Bob, 2 katten Ramsey en Muppet en een paard Amber. Ik werk met veel plezier op een babygroep op een kinderdagverblijf.
In december ben ik gestopt met de pil, maar dat was meer om alle zooi uit mijn lijf te krijgen (ik slikte al vanf mijn 14de de pil) en om mijn cyclus goed te controleren. In onze huwelijksnacht hebben we voor het eerst geprobeerd om  zwanger te raken en dat is tot onze grote verbazing gelukt! We krijgen dus een echte liefdesbaby.  
In  de eerste maanden ben ik wel erg moe geweest en misselijk (niet hoeven overgeven gelukkig), maar dat is nu helemaal weg. Heb nog wel een beetje last van hoofdpijn, ene dag meer  dan de andere.  
Ik ga volgende week voor het eerst naar de gynaecoloog omdat ik een hoge bloeddruk heb en het kindje en ikzelf daardoor meer in de gaten gehouden moeten worden.    
Ik ben nu 16 wkn en 3 dgn zwanger en ik kijk ook erg uit naar de eerste schopjes enz. We zijn ook al druk met het babykamertje (spulletjes uitzoeken enz.).

Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap!

Liefs Karin

Wat een hoop baby'tjes komen er in januari. Echt super om iedereen zo wat beter te leren kennen.

Liefs Patries
mama van Lisa Melody (4), 14+2wk van ons 2de wonder

Hoi allemaal!!

Ik ben 30 jaar en  ben inmiddels bijna 18 weken zwanger van ons 3e kindje, 3 januari uitgerekend. Ik heb een zoontje van bijna 5 en een dochtertje van net 1 jaar. Allebei de zwangerschappen zijn prima verlopen. Heb gelukkig ook nu nog geen kwaaltjes. Moet over  2 weken voor de 20 weken echo. Ben benieuwd!  

Susan

O ja... ik ben getrouwd en heb naast mijn kindjes ook 2 lieve teckels!

Toen wij besloten voor een kindje te gaan  duurde het bij de 1ste ongeveer 3 maanden voordat ik zwanger was, redelijk snel dus! Toen we in 2006 getrouwd zijn wilde we voor ons 2de kindje gaan. Dit ging iets moeilijker dan de 1ste omdat ik zo onregelmatig ongesteld was. De zwangerschap van ons 3e kindje nu is ook iets sneller dan gepland. Ik ben na de tweede niet meer aan de pil gegaan omdat ik dacht als we nog voor een 3e kindje willen gaan moet eerst de pil weer uit je lijf. En wat blijkt...Sneller dan verwacht ben je dan zwanger! Super! Mijn dochtertje is net in juli 1 jaar geworden. Komt een drukke tijd aan!

Nu weten jullie iets meer over me.

Susan

Terug
Bovenaan