alleen verder

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

een aantal van jullie weet het al, maar ik dacht laat ik het hier ook nog maar neerzetten.
Maar even in het kort. Afgelopen maandag heb ik een punt achter mijn relatie gezet. Reden hiervan heeft te maken met de situatie die hier jaren lang af heeft gespeeld in huis; en dan praat ik over  huiselijk geweld
Die maandag is het voor mij de druppel geweest en heb ik hem aangegeven bij de politie, waarna meneer gearresteerd is in nu in het huis van bewaring zit. Het was gewoon geen gezonde omgeving waarin twee kinderen moeten opgroeien, ik ga dus van hem scheiden en ga alleen verder met de kinderen. Het is heel erg dubbel en ik voel me ook hier erg rot bij....kevan komt met vragen ed...
Maar uiteindelijk weet ik dat ik de juiste keus heb genomen.

liefs kim
mama van kevan en delano

wat een rotsituatie zeg, maar je hebt de juiste beslissing genomen voor jezelf en de kinderen. Veel sterkte de komende periode.

Liefs sandra en een dikke knuffel van Tess

Lieve Kim,

Het eerste waar ik aan dacht toen ik jouw verhaal las was: "Nee! niet weer één hè!"

Wat vreselijk voor je en wat moet het de afgelopen jaren zwaar geweest  zijn voor je. Ik kan me zo goed voorstellen dat je het nog zo lang heb volgehouden, want je wilt, alleen al voor de kindjes dat alles zo normaal mogelijk blijft. Maar in dit geval denk ik ook dat je geen betere beslissing had kunnen nemen, hoe moeilijk ook. Ik kan me, zoals je wellicht zult begrijpen,  heel goed in jouw huidige situatie inleven, omdat ik het uit ervaring ken. Dan doel ik natuurlijk op het alleen verder moeten met 2 kleine kindjes. Het zal nog ontzettend moelijk worden, maar ook jij komt er goed uit, daar ben ik van overtuigd!

Meid, houd je hoofd fier omhoog en probeer je eigen geluk op te bouwen. Ik ben in gedachten bij je! En als je er een keer over zou willen praten, dan weet je me te vinden!

Groetjes Fonske (mama van Merijn en Siebe)

Ha Kim!

Ik vind jou een super stoere mama!! Goed dat je het voor jezelf en je kindjes hebt opgenomen!! Denk daar maar aan als je het ongetwijfeld moeilijk hebt!!

Dikke kus Marieke

Hoi Kim,

ik wil even zeggen dat ik het heel knap van je vind dat je na al die jaren nu voor
jezelf en de kinderen kiest.
Heel veel succes en sterkte in deze moeilijke tijd, je komt er wel.

groetjes Anke

meid een hele dappere beslissing
jij kiest voor jezelf en je twee kindjes en
dat is het belangrijkste
het zal vast niet makkelijk zijn
probeer vooruit te kijken en maak
een mooie toekomst voor jullie drieën

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hoi Meissie,

Goed van je hoor dat je deze beslissing hebt genomen. En tuurlijk is het erg dubbel aan de ene kant is het wel de vader van je kinderen en aan de andere kant is het ook een behoorlijke l*l. Maar je hebt het echt goed gedaan, bij twijfel moet je echt voor jezelf en de kids kiezen hoor !!
En die vragen van je oudste zul je ook krijgen uit de omgeving. Wees eerlijk, dan kom je het verst.

Zoals Jorick zou zeggen, JE bent echt heel dapper.

Dikke knuf (want die heb je nodig) Jolanda

Hoi Kim,

Supersterk van je...Ik hoop dat de zon snel weerschijnt voor jullie.
Sterkte meid  en als je je hart wilt luchten kun je altijd hier bij ons terecht!

Heel veel liefs Kitty en Tess.

Terug
Bovenaan