alleen verder

Moeilijk zeg...
Doe wat je gevoel je ingeeft en waar jij je het beste bij voelt.
Sterkte!

gr kaat

Heel veel succes bij het nemen van de VOOR JOU EN DE KINDEREN beste beslissing!
Sterkte.
M.

Moelijk, maar ik denk niet dat ik iets van de verklaring zou intrekken,.. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan. Maar al wat je verklaard hebt is nu eenmaal gebeurd! En niets, maar dan ook niets keurt zijn gedrag goed..

Natuurlijk is het vervelend en moeilijk te weten dat door je verklaring zijn leven op z'n kop wordt gezet, maar dat heeft hij ook met jouw leven gedaan zonder zich er verder druk over te maken. Hij moet nu gaan realiseren wat hij je in al die tijd heeft aangedaan en daar krijgt hij ook hulp bij. De tijd die hij er waarschijnlijk voor zal moeten "zitten" zal hij er ook hard voor nodig hebben.

Je kunt hem met al de liefde van de wereld niet helpen. Wel heb je nu een start gemaakt voor hem om alles eens te "ordenen" in zijn koppie en leven zodat ook hij straks weer zijn leven kan oppakken. Hij zal je er ooit dankbaar om zijn..

Hou vast aan je eigen waarheid..

Héél veel succes en sterkte!!

Esmé mv Kay

Ik wil je ook even heel veel sterkte wensen.   En ook de wijsheid om over dit alles een beslissing te nemen.   Ik denk wel dat je eerst aan jezelf en je kids moet denken, dat is emotioneel waarschijnlijk genoeg nu!!  
Veel succes met alles.

Veel liefs, Liesbeth.

Hey Meis,

Erg dapper van je.....een vriendin van me heeft soortgelijks mee gemaakt en heeft nog nooit de stap durven zetten.....

Sterkte voor de komende tijd

Knuffel van deze kant

nou, ook vanuit hier wil ik je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd. Dat je een goede beslissing mag nemen voor jou en je kids. Ik hoop dat jullie gauw weer het geluk terug vinden, op wat voor manier dat ook voor je zal zijn, zorg er voor dat jullie geluk voorop komt!!

sterkte meid!

groetjes pally

wat verschrikkelijk moeilijk... Ik hoop dat je de juiste keuze voor jou en de kinderen  maakt. Wat lijkt me het vreselijk moeilijk als de man van wie je toch houdt je vraagt om je verklaring gedeeltelijke weer in te trekken en hij je vraagt of je de scheiding nog eens wil overdenken. Eigenlijk is het een soort van emotionele chantage. Natuurlijk wil je het hem niet aandoen dat hij 3 tot 6 jaar moet zitten en dat weet hij! Maar als hij het verdient heeft....
Ik wens je alle wijdheid en denk er goed over na, overhaast niets!
liefs Stephanie

Jeetje meid, ik weet niet wat ik moet zeggen hoor....
Ik ga ook maar gewoon niks zeggen, want dit is iets wat je helemaal zelf moet beslissen. Ik wil je wel heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je de beslissing maakt waar je zelf helemaal achter staat.

Liefs Annet

Terug
Bovenaan