alleen verder

Hoi Kim,

Wat een nare situatie zeg, maar heel erg dapper van je dat je deze beslissing hebt genomen.

Heel veel sterkte in de komende tijd !!!

Liefs Marina en een hele grote  voor jou en je kids.

Jeetje Kim,..

Ik weet vanuit mijn werk hoe ongelooflijk moeilijk het is om je man/vriend te moeten aangeven.. Ik heb dan ook respect en bewondering voor je dat je deze, voor jou moeilijke, stap gemaakt hebt!
Onwijs trots op je dat je deze stap hebt genomen en voor jou, je kinderen, je geluk  en gezondheid hebt gekozen..

Mocht ik je ergens mee kunnen helpen of wil je gewoon even je hart luchten dan mag je me altijd mailen; postvoorkay@hotmail.com

Een dikke kus en knuffel van ons!

Esmé mv Kay

Als ik het zo lees heb je de juiste beslissing genomen en heb je voor jezelf en je kindjes gekozen. Heel goed hoor! Bij deze wil ik je dan ook heel veel sterkte wensen.

Liefs,
Nelly.

Wat ontzettend moedig van je dat je deze stap hebt genomen zeg.
En wat goed van je dat je voor jezelf en je 2 kindjes hebt gekozen.
Ik ben trots op je

Liefs Ilse mv Danique

Jeetje zeg,
Wat een moeilijke stap, maar ontzettend knap en moedig van je dat je hem hebt genomen. Ook vanuit het oogpunt van je beide mannetjes is het (misschien) beter.

Heel veel sterkte!!!!!
Schrijf het maar lekker van je af, maakt niks uit hoor!!!!!
Groetjes happyM.  

Jeetje Kim dat klinkt heftig zeg.
Heel veel sterkte de komende tijd en ook voor je mannetjes!

Pauline

Hoi Kim,

Wij zijn trots op je dat je de stap hebt genomen om voor jou en je kindjes te kiezen!
Heel goed van je!!

Mocht je je verhaal kwijt willen of gewoon willen kletsen, je weet het, de dames van het forum staan voor je klaar! Ik denk dat ik dat wel namens iedereen mag zeggen.

Groetjes Marieke en Lyanne

Hoi,

Heftig zeg, maar ook supermoedig dat je de stap genomen hebt voor jezelf en voor je kindjes!
En het is al eerder gezegd: volgens mij zijn hier dag en nacht mama's op het forum, dus schrijf als je er behoefte aan hebt! Lucht vaak super op!
Sterkte ermee!

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan