alleen verder

He meid, wat een vreselijk moeilijke situatie en wat ben je een ongelovelijk sterke vrouw en mama, je doet wat het allerbeste is voor jou en jouw kindjes. Jullie hebben de afgelopen jaren in een hele destructieve situatie geleefd, nu is het tijd om tot rust te komen en met z'n drietjes een fijn, respectvol en liefdevol leven op te bouwen. Ik begrijp dat je man een heel naar verleden heeft en dat dat hem gedreven heeft tot de vreselijke dingen die hij jou/jullie heeft aangedaan. Meid, niets, maar dan ook niets rechtvaardigd zijn mishandelingen naar jou toe, HIJ en alleen HIJ heeft de keuzes gemaakt om jou zo te behandelen. Hij heeft geen enkel recht om jou nu te vragen om een deel van de verklaring in te trekken, hij heeft het immers zelf gedaan, niemand heeft hem daatoe gedwongen. Als hij enig respect voor je heeft, zal hij dat niet van je mogen vragen, je hebt al genoeg moeten incasseren! Laat hem de tijd die hij moet zitten goed gaan gebruiken om zijn eigen verleden te verwerken en zichzelf, jou en jullie kindjes tot rust te laten komen. Hij moet alles onder ogen komen en ja, daar hoort celstraf zeker weten bij!
Heel, heel veel sterkte, wijsheid en liefde toegewenst!

Hoi Kim,

ik wil je heel veel sterkte toewensen de aankomende tijd!!!! Ook ik wil je heel veel sterkte en wijsheid toewensen. Je weet waarvoor je het hebt gedaan en ik hoop dat je je goed beseft wat hij je heeft aangedaan! Denk aan jezelf en aan je kinderen!!! Jullie zijn het aller- aller- allerbelangrijkste!
Succes en ik hoop dat je de juiste beslissing kunt nemen!
Liefs Maaike mv Twan

Jeetje wat naar om in zo'n positie te zitten. Heel veel succes! Je gaat het redden!!

hoi,

Lief dat je het vraagt.
Misschien heel raar, maar ik voel me zo fijn. Ik kan weer doen waar ik zelf zin in heb. Mijn dag invullen hoe ik het zelf wil, de hele dag met de kids leuke dingen ed doen en de troep komt wel als ze in bed liggen. Het zijn hele kleine dingetjes. Niet meer de angst hoe komt hij thuis....
Maar ook momenten dat ik erg verdrietig en bang ben voor wat er allemaal gaat komen. Woensdag as. krijgt hij dus te horen of zijn in hechtenis verlengd wordt.
Ik  trek verder niks in, ten eerste kan het niet en ten tweede het is weer het machtspelletje over me spelen. .
Ik ken iemand die precies hetzelfde heeft meegemaakt en zij begrijpt mij heel en al die dingen die hij nu doet kwamen haar zo bekend voor.
Dus de scheiding zet ik door!
Laat hem maar lekker aan zich zelf werken.

Liefs kim

Hoi Kim!
Wat heerlijk dat je nu al zo tot rust komt! En wat goed van je dat je nu echt voor jezelf kiest. Ik heb 10 jaar geleden ook 3 jaar samengewoond met een man die mij geestelijk en lichamelijk mishandelde. (gelukkig waren er toen geen kindertjes in het spel) Ook ik heb van de een op andere dag mijn spullen gepakt en noooit meer omgekeken, wat een openbaring was dat, zo moeilijk dat ik het vond, zo lang als ik er over gedaan had om die stap te zetten, zo makkelijk maakte ik hem! Ik ben op mezelf gaan wonen en na een aantal maanden had hij mij gevonden, hij smeekte mij om terug te komen en vertelde dat hij een vreselijke jeugd had gehad. Maar niets en niemand zou mij kunnen hebben bewogen om er ook maar over na te denken om bij hem terug te gaan! Niet veel later onmoette ik mijn huidige man....een kanjer, lief en vooral heeeel veel liefde, nu weet ik hoe het dus hoort te zijn in een relatie!

Hou vol meid, je bent op de goede weg!!

liefs en een dikke knuffel van Monique, mv Marit

Kim, heel veel sterkte en geniet lekker inderdaad van de goede momenten die er zijn, t heeft echt ook z'n voordelen hoor, zonder vervelende man!!

Liefs Bianca mv Sep

Terug
Bovenaan