alleen verder

Lieve lieve Kim

Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen, omdat ik me probeer voor te stellen hoe moeilijk jullie het op dit moment zullen hebben!
Ik vind het heel knap van je dat je deze stap hebt genomen (en hebt durven nemen) voor jou en je kindjes!
Vaak denken vrouwen die in deze situatie zitten: hij verandert wel en hij heeft er spijt van. Nou, zonder hulp gebeurt dat niet hoor, het wordt alleen maar erger. Ik heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt, maar een van mijn beste vriendinnen wel.

Kim ik wens je heel veel kracht en sterkte de komende tijd en als je het moeilijk hebt, kan je altijd even met je vriendinnen van het forum kletsen!! Wij zijn er altijd voor je!!!!

Heel veel liefs van Cissy mv Fabio

Hoi Kimmar,

Jeetje meid, wat erg! En wat een dappere beslissing van je. Dat vind ik echt heel goed van je, hoe moeilijk je het ook hebt en ook hebt gevonden om deze beslissing te maken. Ik ben blij dat je gekozen hebt voor je kindjes en voor jezelf!
Ik wens je heel veel sterkte toe in de komende moeilijke tijd!

Groetjes Hanneke

Jeetje wat een heftig verhaal.
Ik vind het heel knap dat je deze stap hebt genomen, ondanks alles moet dit een moeilijke beslissing voor je zijn geweest.
Ook vind ik het heel goed van je dat je het hier verteld, wij mama's kunnen  altijd naar je luisteren en advies geven als je daar behoefte aan hebt.
Succes de komende heftige periode en een dikke knuffel voor jou en je mannetjes.

groetjes Danielle.  

hoi Kim,
Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze tijd.
het is een grote stap die je genomen hebt,ik vindt het heel knap.!
liefs piewie-mama van mila

hoi

Gatver zeg!! maar echt GOED van je dat je voor jezelf gekozen hebt erg belangrijk en ook voor je kindjes.....

xx wen veel sterkte

dank jullie wel voor jullie lieve reacties

Maar vanmiddag..

Tijdens de meeting met mamamiep werd ik gebeld door kim...mijn hart sloeg eerst drie keer over, hij was heel lief niet boos, vroeg natuurlijk hoe het met de kids was en met mij
Maar kwam met de volgende vraag, of ik een gedeelte van de verklaring die ik afgelegd heb in wil trekken omdat hij anders veroordeeld wordt( kan worden)  voor een gevangenisstraf van  3  tot 6 jaar.
En hem dit niet kon aandoen, hij zit nu tussen moordenaars ed.Verder heeft hij alles toegegeven en wordt daar dus voor veroordeelt.
HIj gaf aan dat hij dan zijn baan zou verliezen en dan ook niet zo een twee drie meer aan de bak zou kunnen komen en mij en de kinderen dus niet zou kunnen onderhouden financieel gezien. Tja hij is altijd goed voor ze geweest, dat ontken ik niet.
Hij moet in therapie, hij krijgt een psychologische test, waarvoor hij zelf toestemming voor heeft gegeven (dit hoefde dus niet) en  wekelijks contact met de reclassering, eerst ergens anders wonen, of ik niet direct wilde scheiden....dus nog een wil  kans geven. Hij wilde zwart op wit op papier zetten bij de reclassering dat mocht er nog ooit iets gebeuren dat ik de volledige voogdij van de kinderen krijg......en wat gebeurde er....mijn twijfel sloeg weer toe...ik heb aangegeven dat ik daar nu niet direct een antwoord op geef. Heb mijn moeder gebeld en kim heeft via een collect call drie kwartier met  haar gesproken en zei ik hoor dat hij meent het dit keer, echt hij heeft zitten huilen huilen huilen, nu blijkt dat tijdens zijn jeugd dingen mee heeft gemaakt die hij mij dus nog nooit heeft verteld en dit nooit heeft verwerkt, daarmee praat hij het niet meteen goed maar het blijkt....hij kan dus niet met zijn emoties omgaan.
Maar ja pieker pieker pieker.....

Lieve schat, ik denk niet dat jij de persoon bent die zijn probleem moet oplossen of compenseren. Hoe triest het ook lijkt, iemand anders moet hem nu even helpen. Ik zeg niet dat je hem per se de bak in moet laten draaien, maar hoe lief hij ook is, hoeveel spijt hij er ook van heeft, hoe verschikkelijk zijn jeugd ook is geweest, hij heeft jou wat aangedaan wat ie nooooit had mogen doen. En jij bent verantwoordelijk voor je eigen leven en dat van je twee kinderen. Neem alstjeblieft niet het risico dat zij hier alsnog de dupe van gaan worden. Ik zou je adviseren om afstand van hem te nemen. Er zijn genoeg instanties die hem verder kunnen helpen, maar jij bent er té emotioneel bij betrokken.
Heeeeel veel sterkte en een knuffel van Nelleke

Ik wens je alle wijsheid van de wereld toe!
Liefs Kitty en Tess.

Terug
Bovenaan