Alleen

hoi annabel,
Misschien moeten we dan ook maar met een reisorganisatie.
Als je voor parkeren als veel geld kwijt bent, dan maakt het niet meer uit.

Dan wordt je kereltje een voetballertje. Jean-Pierre lijkt me wel wat hihi. Een beetje frans. Nou ja je hebt nog tijd genoeg om iets te bedenken. Ik denk dat we elkaar nu vaarwel moeten zeggen hé. Want je computer moet je teruggeven.
Ik wil je het allerbeste wensen jij en je kleine manneke. En geniet ze in La France.
Ik vond het fijn om met je gepraat te hebben.

groetjes en heel veel liefs
Mo

Hoi Mo,

Vanmiddag ga ik mijn comp terug brengen. Helaas helaas. Ga hem missen. Nee ik ga vooral het schrijven missen. De rest valt wel mee.

Ik vond het ook heel fijn om met je te praten. Het gaat helemaal goed komen.

Ik hoop dat je alnog een fijne vakantie krijgt. Disney is heel erg leuk, zeker omdat jullie toch met Jessica gaan. Je zult zien dat ze geniet!

Wij saampjes gaan het helemaal redden. En met die naam komt het ook wel goed. Ik heb al wel wat bedacht! Misschien Luc, maar ik ga er nog over nadenken. Pierre is ook wel leuk, maar wil het toeval dat mijn vader zo heet. En ik vernoem mijn kindje niet naar hem.

Ik ga inpakken. Heb het gevoel dat ik veel te langzaam werk nu!! Maar ook dit komt goed.

Groetjes en Liefs Annabel!

hoi, als je alleen bent met je verdriet zul je voor je ongeboren kindje toch sterk genoeg moeten zijn om hulp te zoeken, je kindje heeft er alles aan om een moeder te hebben die zometeen kan omgaan met haar emoties, en die ervoor heeft gezogt een vangnet te hebben(mensen die haar begrijpen, en waar ze terecht kan). Blijf niet zitten waar je zit, dat je dit forum bezoekt is al erg goed, maar zo'n klap moet je niet alleen verwerken, daar krijg je in de emoties na de bevalling geheid last van (en dan nog niet gesproken over de tijd dat je met zo'n kleintje - eerste jaar ongeveer- best geisoleerd bent) . Ga een afspraak maken met een psycholoog (al lijkt je dat heel eng) zo iemand kan je uitleggen dat je verdriet niet overdreven is of dat het slecht is voor je kindje, maar hoe je er mee omgaat en iets positiefs uithaalt.
succes ! maar kom in beweging!

Terug
Bovenaan