Allemaal fage klachten... ??...

Nog ff laatste update van hier:
Temperatuur 23.00 uur 37.20 uur
Geen rd-tjes te bekennen!

Hahah Maike Sanne volgens mij zijn er meer meiden van overtuigd
Maar ikke twijfel nog heellll erg hoor! Denk het niet.

Mijn 1e ronde was 22, daarna 36 en toen 28. Zei net iemand bij de kluskippies ohh dan kom je uit op 28,6666 ofzo en dat is dus 29 dagen en houd dus 27 juni in. Maar kan ook zijn dat mijn laatste 27 was,   of dat ik naar benenden heb afgerond ipv naar boven. Ik weet het niet meer. Ligt denk ik aan het tijdstip waarop ik ongi werd. En toen heb uitgerekend dat 26 juni mijn nieuwe nod zou zijn, dus dat houden we dan maar aan hè. Kijken wat het nu gaat worden.

Liefs Nathalie

Goedemorgen !

Nou ik heb vannacht bezoek gehad... rd'tjes hebben me bezocht :(
Heb een slechte nacht gehad. Telkens wakker dus ik dacht al van o jee.. daar komen ze en ja hoor !
Aan ene kant ben ik blij dat ze nu kwamen en niet later.. dan weet ik waar ik ong van uit kan gaan, bij de volgende cyclus.
Baal wel ontzettend dat ik zon lange onregelmatige cyclus heb !   Nu is de kans op een zwangerschap kleiner omdat je minder kansen hebt. Normaal heb je 1 keer per maand kans zeg maar, en wij nu 1 keer per 45 dagen ! Balen hoor !
Maar liever zo dan nog langer...

En Nathalie.. Spannend hoor ! Heb je wat kunnen slapen?? Hopelijk heb jij geen bezoek gehad vannacht en komen ze je de eerste 9 maanden ook niet bezoeken.
Meid, ik vind het zo spannend !!!

Ff kleine update:
Er zijn nog geen RD-tjes, hihih

Als ik net als in ronde 2 cyclus van 36 dagen heb is mijn nod 4 juli
Maar vorige ronde had ik 28 dagen dus ben nu 1 dagje overtijd!
Eerst maar het weekend eens zonder rd-tjes doorkomen.
Ik zit er over te denken om 5 juli te gaan testen als het nog nodig is.

Liefs Nathalie

Ik ga op reis en neem mee RD-TJES
Maar ik wist het al meiden. Ging net naar de wc en had voor zekerheid al voorzorg maatregelen getroffen, want ik kreeg buikpijn en rare hoofdpijn. Dus ik wist dat ze vandaag zouden komen. Vannacht had ik het idee dat ik af en toe iets voelde lopen, maar dat was verbeelding. Vanmiddag lekker geklust met mijn mannetje en nu zijn ze er. MAAR meiden niet getreurd ik heb hele mooie cyclus van 29   dagen nu. Dus bied hoop voor ronde 5! Ik heb deze ronde van alles mogen voelen en rare kwaaltjes gehad. Maar het heeft blijkbaar op het laatst niet zo mogen zijn. Het geeft me rust dat ik nu een mooie cyclus van 29 dagen heb en lekker ff weg kan naar Luxemburg.

Alles is ingepakt inmiddels, heb al eten gekookt voor vanavond. Dat ligt al op borden en kan zo in de magnetron. Dan kan mijn mannetje als hij om 17.00 uur klaar is met werken eten en zich klaar gaan maken. Ik weet niet precies hoelaat ik thuis ben. Kan 18.00 of 18.30 uur zijn. Daarna zelf ff eten, al moet ik daar nu absoluut niet aan denken. En dan gaan we lekker voor een weekendje naar Luxemburg  Hoef heerlijk niet te koken, schoonvader die morgen vroeg lekker ontbijtje klaar heeft en genieten van het mooie weer. Inmiddels schijnt hier in Drenthe gelukkig ook weer de zon. Al leek het vanmorgen wat triest met regen e.d. Maar meiden ik ga lekker genieten. Bedankt voor jullie steun deze ronde. Jullie zijn schatten!

Liefs Nathalie

hey ladies. balen allebei dus de RD's?! shit man...Nath, had alleen bij de beautiful girls iets geroepen over je NOD de 4e juli?! nou ja maar als niet geschreven beschouwen...
Als je dit leest ben je alweer terug van je weekendje weg...hoop dat je lekker hebt kunnen ontspannen...

ik ben nog steeds lekker aan t zwangeren (sorry) en hier en daar klachtjes...vooral heel moe...ben anderhalve week thuis geweest van t werk en sinds vrijdag weer begonnen. T hele weekend ook aan t werk...morgen lekker vrij...moeders voor moeders komt morgenmiddag...spannend....schijnt niet zo'n leuk klusje te zijn...ik ziet t wel...

ik ga maar weer es wat doen...zit hier toch om te werken uiteindelijk

dikke knuf en tot snel...

Ik ben weer terug hoor. Eigenlijk zonde om thuis te zitten met dit weer
Tis Luxemburggg weer, hihih. Klopt dat ik iets voer 4 juli zei, dat zou mijn nod zijn als ik weer 36 dagen cyclus had zoals in ronde 2. Maar de rd-tjes zijn vrijdag gekomen zoals je inmiddels weet. En nu alweer helemaal  weg. Eingelijk weinig last van gehad. Vrijdagnacht wel hevig. Zaterdag overdag een beetje en zaterdag avond dacht ik eingelijk al dat het bijna weg was, maar zondag toch ook nog wel wat bloed verloren, maar meer druppels. Dus stelde echt weinig voor. Het klusseizoen is weer geopend hoor, hihih.

Hoe is is met jou meis? Heb je al paar dagen niet op het forum gezien.
Gaat alles goed daar? Kun je het een beetje uithouden in de warmte?

Liefs Nathalie

hey Nath. dus lekker weekendje gehad ondanks de RD's? gelukkig maar. ik voel me wel goed hoor...beetje onzeker af en toe..misschien omdat t besef nu begint te komen dat t echt zo is maar dat er ook nog van alles mis kan gaan...tja....vrijdag mag ik naar de gyn en krijg ik een inwendige echo zo ik heb begrepen.
ik ben wat minder hier, dat klopt...paar daagjes camping en t hele weekend gewerkt en soms heb ik van die dagen dat ik geen zin heb om op iedereen te reageren...ben veel moe...maar voor de rest gaat t lekker hoor....nog steeds af en toe buikpijn en kleding zit ook niet lekker. vin t wel vreemd omdat ik nog niet zo lang zwanger ben....tenminste volgens m'n eigen berekening dan...dus ben heel benieuwd vrijdag.

hoop dat t deze ronde voor jullie ook raak mag zijn zou toch prachtig zijn...twas zo'n vruchtbare maand, juli moet toch ook een goede maand zijn....

hey tot snel maar weer....doegies

Het is lekker zwoel weer dus als daar geen kindjes van komen, hihih
Fijn om te horen dat het ondanks je kwaaltjes goed met je gaat.
Tja soms heb je ff geen zin in overal reageren hè. Ken het, had dat gisteren een beetje. Al heb ik wel hier en daar kort gereageerd. Kan me voorstellen dat je soms een beetje onzeker bent hoor. Gebeurd ook zoveel wonderlijks in je buikje. Ben benieuwd hoeveel weken je bent. Hou je ons op de hoogte?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan