Allemaal nog eens voorstellen?

A

Anoniem

Guest
hai meiden,
De pepernoten liggen in de winkel en de dagen worden alweer wat donkerder.
Het aftellen is begonnen, spannend hoor! Met elkaar delen we deze hele bijzondere tijd, en ik geniet regelmatig van alle verhalen van mijn medezwangeren.
Het lijkt mij zo leuk om ons even opnieuw voor te stellen.  Om net even ietsiepietsie meer van elkaar te weten. Ik zal zelf het spits af bijten:

Ik ben dus Soela, of eigenlijk Annemarie. Ik woon in Aalsmeer en ben netjes getrouwd. We hebben een heel lief zoontje die in november drie wordt. Momenteel ben ik 28wk en 1dag zwanger, uitgerekend op 7 december. Voor deze zws heb ik 2 mk gehad, gelukkig gaat alles nu goed!
Ik werk met jongeren met een verstandelijke handicap en/of gedragsproblemen. Dit doe ik 3 dagen in de week, en ook al heb ik er veel plezier in ik ben ook wel erg moe en heb veel last van mijn rug. Nog een weekje hele dagen, daarna ga ik voor halve dagen de ziektewet in. Heerlijk!
O ja, wij zijn heel lang "digibeet" geweest, en hebben nu dus pas een paar maanden een computer. Typen op dit forum lukt me nog net, maar van banners en foto's plaatsen heb ik dus echt helemaal geen verstand!
Hopenlijk leer ik dat nog voor de geboorte, want dan wil ik wel heeeeel graag onze kleine showen!
Wie volgt?

groetjes Soela

Leuk idee!!!

Ik ben Sarah, ik ben 23 jaar en woon samen met Eugenio ( 25 jaar) in Arnhem!
Op 16 oktober 2005 zijn wij de trotse ouders geworden van een mooie dochter, Alessia!
Eind april zijn wij erachter gekomen dat we weer zwanger zijn van een cadeautje, want het was niet helemaal de bedoeling.
We weten inmiddels dat we weer een dochter krijgen.
Verder hebben we nog een  poes, Diddle!
Oh ja...ben nu 26 weken en 1 dag zwanger, en ben op 21 december uitgeteld!

Liefs Sarah

Oké, gaat íe:

Ik ben Hilma, ben 30 jaar en getrouwd. We hebben een zoon van 7, een dochter van 6, een zoon van 4 en een zoon van 2. Met z'n zessen wonen we in het mooie dorpje Mussel, onderin de prov. Groningen.
Ik ben een thuisblijfmoeder, wat wel nodig is op het moment, en geniet daar enorm van.
Ik ben nu 28 weken en 1 dag zwanger, en ben dus ook op 7 dec. uitgeteld. Tot nu toe gaat alles goed, op de kleine kwaaltjes na, ben heel benieuwd wat we krijgen en kan soms haast niet wachten tot het eindelijk zover is.
Geniet enorm van het forum en alle dingen die we hier samen beleven en over kunnen kletsen of even lekker zeuren!!!

Veel liefs Hilma

Hallo
Ik ben tukkerlady oftewel Amanda, 19 jaar en woon nu nog samen met me aanstaande in Almelo.
23 oktober gaan we trouwen.
Rond 21 november krijgen we een andere woning in Zwolle word nog spannend of alles optijd klaar komt want
ik ben 12 december uitgerekend van ons eerste kindje een meisje
We gaan haar Demi noemen.
Ik werkte altijd in de afwas maar sinds de 12de week van me zwangerschap zit ik thuis omdat ik last heb van duizeligheid en
flauwvallen.
Ze kunnen niet vinden wat de oorzaak is dus zit ik nu thuis.
Nahja als jullie verder nog wat willen weten vraag het maar

Groetjes Amanda
27weken en 3 dagen

hi.

nou ik ben dus martine,
alleenstaande ouder zometeen.
uitgerekend op 28-12-07

ik woon in lelytown helaas weer bij mijn ouders na een geflopte relatie, waar wel iets moois uit voort komt.
thuis woon ik met mijn vader moeder broertje zusje en diens zoontje, ja jullie lezen het goed, zij had helaas hetzelfde lot. hoe kan je het hebben he 2 keer in de familie.
verder werkt iedereen broertje naar school en ik ben lekker thuis overdag met zusje en neefje.

ik heb een hondje die staat nu nog op nummer 1, maar zal straks moeten verhuiz4en naar de 2e plaats. het is een west highland white terier (ceasar hondje) en zij heet BAILEY.
verder zal ik er voor de gein maar een foto bij doen.
zien jullie ook eens tegen wie je het heb. en wie het tegen jullie heb.

veel plezier

ben inmiddels wel weer helemaal ligt blond haha

Hallo,

Ik ben sabine (Sabje74). Ik woon in Arnhem samen met Sjoerd en mijn zoontje Koen. Hij is 1 augustus 2005 geboren. We hebben ook nog een hond en 3 katten. Ben nu 24 weken en 6 dgn zwanger en 31 december uitgerekend. Ik werk als systeembeheerder bij OHRA verzekeringen. Dit is gelukkig geen zwaar lichamelijk werk (wel geestelijk trouwens) dus ik hoop het werken nog even vol te houden. Is de bedoeling dat ik 6 weken van te voren stop (2 weken vakantie en 4 weken zwangerschapsverlof). Wij weten het geslacht van de baby, maar wil dit nog even voor me houden. Dit ook omdat ik weet dat er bekende van mij af en toe op dit forum komen. Deze zwangerschap verloopt redelijk rustig (mijn 1e trouwens ook). Nu krijg ik wel wat meer last van kwaaltjes, mijn schaambod voelt als of het bont en blauw is en ook mijn rug begint een beetje op te spelen. Verder gewoon lekker genieten van de beweging in mijn buik. Ik probeer er echt tijd voor vrij te maken, want dat valt niet mee als je een jochie van 2 hebt rondlopen. Wat dat betreft moet ik nog wel eens aan Hilma denken die er 4 heeft rondlopen!! Wat zul jij vaak moe zijn.Ook ik ben super benieuwd hoe ons kleintje er straks uit gaat zien. Verder wordt het hoog tijd dat we aan de kinderkamer gaan beginnen...krijg nu echt de kriebels.

Groetjes Sabine

Erg leuk idee!
Ik ben lau (laura) ben 25 jaar, getrouwd wonende te gelderland. Ik ben stiefmama van 2 kids van meid van 10 jongen van 7 jaar!  Die wonen 4 dagen per week hier! erg gezellig!
Verder ben ik ook een thuis blijf mama! En oppasmama (al staat dat nu even op een laag pitje, omdat ik het heel erg rustig aan moet doen, en eigenlijk niks meer mag!)

Voor de genen die nog niet op de hoogte waren.... bij ons staat er nu een bed in de woonkamer. Ons meisje (ja we krijgen een dochter) ligt erg laag, al van af het begin, en ze is nu al ingedaald. Ook is mijn baarmoedermond al 1 cm geslonken. (het voorwerk voor dat de bevalling op gang komt zeg maar is voor een groot gedeelte al gedaan) dus door rust te houden hopen we   te voorkomen .....dat ons meisje verder indaald, zodat ze mijn baarmoeder niet kan open duwen. As woensdag moeten we terug naar het zh en hopen we dus dat het stabiel is gebleven!

Willen jullie meer weten vraag het gerust!
kuzz lau

Terug
Bovenaan