Allemaal nog eens voorstellen?

Goedemorgen,

Ik ben Bertine, ben 29 jr, getrouwd en trotse mama van zoon Thoon (12-12-2005) en woon nu ongeveer 2 jr in Velp (gld)
Ik werk 3 dagen bij Beter Horen, wat in principe geen zwaar werk zou moeten zijn. Maar vanwege om de 5 minuten opstaan, lopen en zitten, wordt het nu wel zwaar. Heb daarom ook veel last van harde buiken. Mag daar begin volgend jaar mijn eerste jubileum vieren, joepi, feest!! (12,5 jr)
Mijn man werkt op het voortgezet onderwijs, wat weer handig is, gezien de vakanties.
We zijn ook in het bezit van twee rode theemutsen (je-weet-wel-katers) waarvan een het dikste maatje is van mijn zoon.

Ben op dit moment 26w en 5 dgn zwanger van onze twee dochters (18-12-2007). Heel bijzonder, vooral omdat wij altijd gezegd hebben niet meer dan twee kinderen te willen. Daar zijn we dus nu helemaal vanaf. We hebben in het begin ook tegenelkaar gezegd, mocht dit niet goed gaan, dan komt er toch (indien alles het toelaat) nog een keer een derde. We zijn er nu zo aan gewend, dat we om zijn.
Verder gaat eigenlijk alles goed en mag ik niet klagen......heb alleen de geeikte kwaaltjes.

Meer weet ik op dit moment ook niet te vertellen, oh ja, alleen dat dec bij ons een zeer drukken maand gaat worden....Vooral als je ook nog nichtjes en neefje hebt die graag willen dat Sint langs komt, en bij mijn schoonouders komt de kerstman langs zucht..........Maar ook dit jaar heb ik weer heel erg zin in die maand!!

Groetjes Bertine

Hoi allemaal,
ik ben lisette 33 jaar en woon in het plaatsje st-willebrord.
ik heb al een prachtige dochter van zeven en wat de tweede word dat weten we niet.
we hopen natuurlijk nu op een jongentje maar een meisje is ook leuk hoor.
ik werk in de productie drie dagen per week maar dat word ook heel zwaar hoor.
mijn tijden zijn aangepast dus werk ik nu van tien tot drie omdat mijn bloeddruk heel laag is en ik daar erg moe van word.
heb ook nog een hondje (jack russel) die me ook nog bezighoud.
heb wel geluk dat mijn dochtertje al zeven is en dus begrijpt als ik moe ben.
ze is dan zelfs zo lief dat ze me helpt met sommige dingen.
ze dekt dan de tafel en zo.
lief he.
ik ben as dinsdag 27 zwanger en begin het nu een beetje beu te worden.
beu is eigenlijk niet het goede woord maar het is meer ongeduldig.
we gaan er gewoon lekker met zijn allen naartoe leven en dan komt het allemaal goed.
gr lisette

hallo

ik ben Soraya 22 jaar ik woon in steenbergen (nb)samen met me man Peter die heeft een eigen  hotel cafe restaurant zaal en werkt dus best veel daar integen werk ik dus niet  is dus wel de bedoeling dat ik 3 dagen in de week ga werken maar met een dikke toeter neemt toch niemand me aan.ook hebben wij een een zoontje Justin van 15 maanden oud en een 12 jaar oude poes

ikzelf heb ook nog 2 broertjes van van 15 jaar en van 12 jaar en zijn helemaal weg van  Justin me oudste broertje is ook  peter van me zoontje en nu is me jongste broertje peter maar hij had ook liever een jongen gehad maar hij bedoeld het niet lullig zei tie hahhaha kunnen ze voetballen he

ik ben nu  26 weken zwanger van onze dochter en ben 24 december uitgerekend.
ook ik heb eigenlijk nergens last van behalve me bloeddruk die erg laag is
en veel moe maar een ons zoontje is soms een werfelwind door het huis heen
ook ik doe hierbij een foto van mij kunnen jullie eens zien tegen wie je praat zoals   martine zei   vind het ook wel geinig om te wete tegen wie ik praat

groetjes soraya

Inderdaad leuk idee.

Ik ben dus mama van MD en 32 jaar. Ook ik woon in Lelystad en samen met mijn man hebben wij een heerlijk jochie van 4. Ik werk 28 uur per week en mijn man 36 uur en zoals gebruikelijk gaat onze oudste naar school.
Na een miskraam vorig jaar (17 weken bevallen) ben ik nu dus ruim 25 weken zwanger van ons tweede wonder.

Het begin van deze zwangerschap is mij emotioneel heel zwaar gevallen en ik merk dat ik nu heel vaak nog droom dat dit kindje toch dood gaat.
Dat zullen mijn littekens wel zijn van het verleden. Voor onze eerste heb ik nl ook al 3 MK's gehad (dat waren wel vroege MK's, maar toch). Ik ben dus nu voor de 6e keer zwanger.
De angst zit er blijkbaar nog steeds in. Wij proberen nu er wel van te genieten en ik denk dat wij daar redelijk in slagen, voor zover dit binnen onze mogelijkheden ligt met dit verleden.

De kleine beweegt gelukkig lekker veel. Deze week hebben wij onze pretecho en nemen wij onze oudste ook mee. Het geslacht is nog een verrassing en dat laten wij ook zo tot de bevalling.......ik vind die verrassing toch wel erg leuk. vond ik bij de eerste ook en dat willen we nu weer.

gr mama van MD

Hallo lieve mede-forummers,

Leuk om allemaal te lezen, dus ik zal ook mijn steentje bijdragen.
Ik ben Lotte, 29 jaar en woon in Leusden (bij Amersfoort). Op mijn 17e leerde ik mijn man kennen en inmiddels zijn we bijna 3 jaar getrouwd en 12 jaar samen. In het voorjaar leerden we dat ik zwanger was, een heuse verrassing want we waren nog druk met van alles en nog wat, maar we zijn  wel héél erg blij met dit wonder.

Ik heb gestudeerd voor redacteur, maar  ben via via in een functie als office manager gerold. Erg leuk en ik werk nu 28 uur per week, na de bevalling 24. Manlief gaat 4 dagen werken dus die zal ook een  deel  van de zorg op zich nemen.

We zijn  nu druk  bezig met de voorbereidingen  op onze dochter. We zijn een onderwaterkamer aan het schilderen en hebben alvast een hoop voorpret. Ik ben  nu 27 weken zwanger en vind het wel snel gaan, maar ook nog wel lang duren voor we de kleine meid kunnen ontmoeten.

Ik hou het hier maar bij anders wordt het helemaal zo'n lap tekst (beroepsafwijking, haha) en zie  jullie graag  ook de laatste maanden op dit  forum, gezellig!

Groetjes, Lotte

PS: Dit zijn mijn man  en ik op onze bruiloft, maar in het echt kijken we niet zo arrogant, hahaha!

Hoi,

Ik ben Gea, 27 jaar en kom uit Friesland.
Ik woon samen met mijn vriend op een boerderij en ben zwanger van ons eerste kindje.
Omdat ik een schildklierziekte heb, moet ik extra vaak naar het ziekenhuis voor controles. Tot nu toe gaat alles goed en weten we dat we een dochter krijgen.
Ik werk nu 2,5 dagen en hoop dat na de geboorte van mijn dochter te kunnen blijven doen.
Op 1 december ben ik uitgerekend, ik heb er nu al zin in. Alles is klaar, het kindje kan wel komen!!

Groetjes van Gea 29 weken en1 dag zwanger

Terug
Bovenaan