Allemaal nog eens voorstellen?

Goed idee!
Nou ik ben voor het eerst zwanger, dus het is allemaal erg nieuw en spannend. Vandaar dat ik veel rondneus op het forum om kennis op te doen en te lezen dat ik met veel dingen niet de enige ben.
Ben 32 jaar, 33 als ik een kindje krijg. We wonen in Leiden en ik werk 5 dagen per week bij een bedrijf  in de HR dienstverlening.

Als het goed is krijgen we een meisje, rond 29 december, haar naam hou ik nog even voor me. Je weet toch niet wie er allemaal hier meelezen. (ik herkende namelijk in de verhalen op het januari forum een dame van het zwangerschapszwemmen en weet nu hoe zij haar kindje noemt en ze hield op zwamgerschapszwemmen zo haar mond of ze een j of m zou krijgen, dus vandaar)

He he,

Ik ben Sanne en ben 26 jaar. Ik woon samen met mn deense vriend in Denemarken. Mn vriend (binnenkort mn man) is 28 jaar en werkt hier voor de ambulance. Ik werk als stewardess maar zit al vanaf dag 1 van mn zwangerschap lekker thuis. Stewardessen mogen namelijk niet vliegen als ze zwanger zijn en het bedrijf waar ik voor werk heeft geen ander werk voor me. Dus ik genniet lekker thuis. Ik ben 28 december uitgerekend (ja, lekker gepland zo tussen de kerst en oud en nieuw hahah) en ben nu dus ruim 25 weken zwanger. Na mn bevalling heb ik een heel jaar zwangerschapsverlof...ja...zo is dat hier geregeld...super dus!!!

Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap toe!!!!!!!

knufje

Hoi meiden,

Ik ben Rosanne, 36 jaar (bijna 37 en zo'n beetje de oudste hier geloof ik ), getrouwd met Jan en de mama van Quentin van bijna 3 jaar. Wij wonen in Arnhem en hebben een kat.
Ik werk 3 dagen per   week als personeelsadviseur bij een ingenieursburo in duurzame energie.
Ik ben nu 26 weken zwanger en ronde de kerstdagen uitgerekend (24-12). Ik voel me redelijk goed. Beter als bij de eerste zwangerschap maar dat is ook al weer ruim 3 jaar geleden. Ik heb alleen af en toe wat last van mijn bekken, maagzuur, borsten en baarmoeder maar daar kan ik tot nu toe goed mee leven . Alleen is het nu natuurlijk wel zwaarder met een drukke peuter om mee heen. Hij gaat sinds kort wel naar de PSZ dus dan heb ik weer even een paar uurtjes voor mijzelf.

Ik stop 4 weken van te voren. Ik ben met Quentin met 5 weken gestopt maar kon toen best nog wel een weekje langer werken. Dat ga ik nu dus doen.

Wij krijgen trouwens een meisje!. Een koningskoppel dus straks. Ik heb al veel roze in huis .

Met 30 weken nog een groei echo en dan maar hopen dat het snel december is!!

Groetjes,
Rosanne

hallo meiden

ik ben dus hopvrouw, dagelijks luister ik naar de naam cindy en ik ben 30 jaar.
ik woon in zuid-scharwoude (nh) en ben nu 6 jaar getrouwd met frank. we zijn
nu 9 jaar samen en hebben een dochter sabine van 4 jaar. ik werk in een supermarkt
als hoofdcassiere en doe dit 2 dagen en 2 avonden. erg leuk werk zolang mijn
bedrijfsleider niet vervelend doet. hij is namelijk allergisch voor zwangere vrouwen.
verder hebben we gelukkig een heel leuk en gezellig team en doe ik dit werk met
veel plezier. mijn man werkt 4 dagen in de groenvoorziening, wij zijn dus geen
carriere dieren. willen we ook niet. lekker relaxt dus. ik heb weinig zwangerschapskwaaltjes gelukkig. ja soms een beetje last van me rug en moe,
maar dat mag geen naam hebben. ik hoef nog maar 1 week te werken en dan
heb ik eerst 7 weken vakantie en dan verlof. op dit moment ben ik 25 weken  
zwanger van onze 2e dochter en ben 27 december uitgerekent. bij ons in de straat
heerst er echt een roze wolk en ik ben dus niet de enigste zwangere muts.
er is er 1 de 24-12 uitgerekent en nog een op 02-01 we kunnen dus lekker
buiken vergelijken/

veel liefs hopvrouw

hoi zwangere meiden,

Ik ben ida, 28 jaar en vaar samen met mijn vriend stefan en ons zoontje xander van 20 maanden op de binnenvaart.
De meeste tijd van het jaar zijn wij in het buitenland. Onder andere Duitsland, Frankrijk, Belgie en Zwitserland.
Doordat ons beroep en "huis" 1 is hebben we ons zoontje altijd bij ons. Als hij 6 is moet hij naar het schippersinternaat, waar we zelf ook allebei op hebben gezeten.
Zwangerschapsverlof hebben wij niet, omdat wij zelfstandigondernemer zijn. Daarom gaan wij als mijn zwangerschap goed verloopt ongeveer 1 week voor de uitgerekende datum in Sliedrecht met het schip liggen. Bij Xander gingen we naar de kraamweek weer varen, maar zoals het er nu voor staat gaan we dan eerst ons nieuwe schip hellemaal verbouwen dus varen zit er dan even niet in.

O ja ik ben al weer bijna 29 weken zwanger en naast de harde buiken, rugpijn en soms heerlijke maagzuur gaat alles goed.

groetjes ida.

hoi dames.
ik heet iris ben 32j moeder van een dochter van 3j .woon in brabant. ben 11jaar samen met mijn man. en wezijn 4jaar getrouwt .nu   27weken zwanger van een jongen.
ik ben vracht,bus,auto spuiter/voorbewerkster.best zwaar beroep en voor al nu ik zwanger ben dus nog even volhouden tot nov 7 dat ik met zwangerschaps verlof mag tot 13maart 2008

groetjes iris

Hoi Hoi,

Leuk idee !!!!
Ik ben Annette, 37 jaar (helaas Rosanne; je bent niet de oudste )....  getrouwd met Ruud en we hebben een zoontje (Lars Sebastian)  die morgen (di. 18 sept.) 3 jaar wordt.

4 jaar geleden zijn we naar Noorwegen verhuisd waar we heerlijk vrij wonen, in een klein dorpje  tussen de bergen en de fjorden. Ik  werk 3 dagen, waarvan ik 1 dag thuis, ter  ondersteuning van de boekhouder op een steengroeve.

Ik heb weinig zwangerschapskwaaltjes, maar voel me wel behoorlijk zwanger... kan moeilijk uit mijn stoel opstaan enzo, voel me af en toe net een walrus .
Maargoed, we zijn aan het aftellen. 9 december ben ik uitgerekent.

Groetjesssss, Annette

Hallo,

Ook ik zal me nog een keer voorstellen. Ik ben 23 en woon samen met mijn vriend van 25 die ik al 7 jaar ken. Tot onze grote trots ging het zwanger worden erg makkelijk  terwij. dat in de familie niet zo makkelijk gaat bij iedereen. We wonen in Drenthe.

Morgen  ben ik 29 weken zwanger, nog een kwart..van de zwangerschap.
Ik ben met 24 weken op mijn buik gevallen, en naar aanleiding daarvan heb ik nou zwangerschapsischias gekregen mag dus het werk wat ik deed in de zorg niet meer doen. Werk nou nog 3 dagen op het hoofdkantoor om wat achterstallig onderhoud te doen op de computter wel een beetje saai, maar ben toch weer even bezig.

Straks na mijn verlof + vakantie ga ik 20 uur werken.ben erg benieuwd hoe het zal gaan.

Groetjes Damam

Terug
Bovenaan