Allemaal nog eens voorstellen?

hoi,

Leuk idee om jezelf weer eens voor te stellen.. Nou ja, hier gaat ie dan:

Ik ben Esther, 31 en nu 30 weken+2dagen zwanger van ons eerste kindje. Al ruim vier jaar getrouwd met Daniël. We wonen (net als Martine) in Lelystad.

Ik ben een motorfanaat en heb met 4,5 maand zwanger nog mijn motorrijbewijs gehaald. Mijn man is eend-gek en we rijden met veel liefde een oude, knalgroene eend (2CV4 met een  600 cc motor). Voor de leken - die haalt dus 110 op de snelweg.  Het  bespaart een hoop boetes als je niet zo hard kan en we hebben lol!

We hebben twee katten (jeweetwel-katers), Chino (8) en Tijger (3).

Ik werk fulltime bij Cisco in Amsterdam, op Lead Management (soort van verkoop binnendienst/verkoopondersteuning). Daniël werkt in Almere.. ook fulltime, waarvan 1 dag in het weekend.

Na de bevalling ga ik drie dagen op kantoor en twee dagen thuis werken en Daniël gaat 1 dag minder werken. Daardoor blijft er 1 dag in de week over, en daar wordt door opa's en oma's al om gevochten wie er dan op mag passen...

Volgende week een weekie manlief motiveren om te klussen. Kan zelf niet meer zo makkelijk bukken en vermijd ladders, dus mag hij het meeste werk doen met klaarmaken van de kinderkamer. Mijn moeder komt ons een paar dagen helpen - vooral met behangen. Nou ja, ik hou jullie wel weer op de hoogte (als ik tijd en energie heb).

Groeten uit Lelystad,
Esther

Hoi hoi meiden,

idd leuk om allemaal te lezen!
Ik ben net zoals Sabine (Sabje) uitgeteld voor 30 / 31 december...

Wel spannend, zou het nog voor dit jaar zijn, of toch niet ?
Blijft voorlopig nog een verrassing...

Mezelf ff voorstellen, ik ben dit jaar getrouwd op 7-7-'07 en nee hoor, we waren niet alleen, hehe... was blijkbaar een populaire datum om te trouwen.
Met mij gaat alles geweldig op de moment, wel wat moeilijk met slapen, maar dat neem ik er graag bij!

IK TEL AF!!!

LIefs,
van ons...

Terug
Bovenaan