A
Anoniem
Guest
oke ik zal me ook ff opnieuw voorstellen.
ik ben juppie (jantina). lees vaak mee en reageer soms.
de reden dat ik vaker niet dan wel reageer is omdat ik dan geen zin heb om in te loggen haha.
ik ben 24 jaar en woon met mn hubbie in friesland, vorig jaar mei zijn we getrouwd.
ik ben op dit moment 29 wk en 3dgn zwanger van de eersteben dolblij met deze zwangerschap maar ben blij dat het einde in zicht komt.
ik werk voor een bank en neem telefoontjes aan van mensen die hun pas zijn kwijtgeraakt en/of gestolen of waar fraude is gepleegd (kopierdfraude e.d) dit werk doe ik nu nog full time wordt voor 36 uur ingepland en ruil en vraag verlof aan zodat ik rond de 30 uur kom te zitten. ik heb het eind in de bek hangen en heb ook echt geen zin meer in mn werk. 17 oktober ga ik met verlof en kan daarna niet mer terugkomen omdat ik minder wil werken.
manlief werkt bij een audio/video bedrijf hier in de omgeving en heeft erg onregelmatige tijden.
27 sept ga ik voor het eerst naar de zwangerschapscursus en 28 sept wordt onze babykamer geleverd.
en daar heb ik heeeeel veel zin in.
verder niet veel last van kwaaltjes af en toe wat maagzuur en moe soms een lektiet haha en heb erg last van mn rug gehad maar daar heb ik nu gelukkig minder last van. maar voel me net zoals ik al eerder las net een walrus. overeind komen is een drama uit de auto stappen is verschrikkelijk en ga zo maar even door. straks blij als die buik weg is. (heb het er wel voor over hoor) kan echt genieten als de kleine schopt of begint te draaien en mn hele buik meegaat prachtig!!! het geslacht weten we nog niet dat zien we bij de geboorte maar ben super nieuwsschierig. en denk dat als ik straks met verlof ben nog vaker hier ben.
nou ja genoeg gekletst
groetjes
leuk idee dit trouwens