alles is anders en hoe krijg je dit weer een beetje normaal

Ha dames,

Nee ik verlies nu al bijna een week geen bloed meer, nooit gedacht dat ik dat nog eens erg zou vinden.  Af en toe een beetje buikpijn maar ik ben toch heel bang dat het geen zoden aan de dijk gaat zetten.
Vandaag op de terugweg van mijn werk sloeg de bom ineens weer in. Helemaal overstuur, denk je dat je het wel zo'n beetje gehad hebt... denk de vrijdag die nadert... Bah.
Had toch gehoopt op een natuurlijke oplossing, dat kan ik dus wel vergeten. Iets te vaak in het ziekenhuis geweest en nu voor dit.... zo niet de bedoeling. Nu is het natuurlijk stom dat ik het aan niemand gezegd heb he... maar goed ik ga er maar van uit dat het allemaal wel goed zal gaan.

Na vrijdag maar weer de blik vooruit! Zit ik vandaag die documentaire te kijken van dat tehuis in Bulgarije... en dan jank ik om mijn toestand... oneerlijke wereld.

Vandaag viel een folder voor de vakantie in de bus... inderdaad maar eens gaan zoeken. Ken je dat dat je dan toch een stemmetje in je achterhoofd hebt met... misschien ben je dan wel zwanger.... AAAAAAAAAH

Liefs
D

hoi!
vreselijk he, die docu. heb er gisteren ook met kippenvel naar zitten kijken. toen dacht ik ook even "en wat doe ik nou moeilijk", maar goed, ieder probleem is 'n probleem op zich... wat rot dat je je gisteren weer zo slecht voelde. op zich niet zo raar, want je hebt dit nog helemaal niet afgerond. ik denk dat als je vrijdag achter de rug hebt, je dan pas weer echt vooruit kunt gaan kijken.
ja die vakantie he.... wij gaan over een paar weken... en nu heb ik zoiets stoms, aan de ene kant wil ik dolgraag weer zwanger zijn, maar aan de andere kant denk ik, tja...op vakantie kun je lekker duiken, roseetjes drinken, etc...en dat kan dan niet... zullen we deze maand even overslaan of niet?! ik vind 't maar 'n stomme kwestie (en zowiezo, je hebt het toch niet in de hand). m'n vriendin zei al, joh als je zwanger bent ben je zo blij dat het helemaal niet uitmaakt of je dus voorzichtig   moet zijn op vakantie, en dat is ook wel zo, maar toch zwiep ik een beetje heen en weer. irritant!
hee D, als ik je niet meer "spreek", heel veel succes morgen. ga je zeker een curettage krijgen of weet je dat nog niet?
liefs s

Hoi S,

Ik ben blij dat ik die docu niet heb gezien. De kleine stukjes die ik ervan heb meegekregen bij Hart van Nederland waren al genoeg pfff. Echt erg. Lukt het een beetje met die testen trouwens? Het lijkt me wel lastig om daar steeds mee bezig te zijn. Alhoewel ik me echt zoetjesaan af begin te vragen wanneer ik nu eens mn eerste ongi ga krijgen!!!

Hoi D,

Ik wens je veel sterkte voor morgen. Je zal wel blij zijn als het achter de rug is. Het heeft nu wel lang genoeg geduurt he.

Tot hoors maar weer meiden.

Petra

hi meiden, met het uitvoeren van die testen gaat het wel okee, het geeft mij wel wat rust. gisteren had ik een licht streepje, dus ik verwachtte vandaag een donkerdere streep, maar er was helemaal niets te zien. heel gek, ik begrijp er niet zoveel van en maak me meteen weer zorgen, en dat terwijl ik juist weer zo rustig was! balen! snappen jullie er wat van? ik heb er netjes genoeg uren tussen laten zitten, zelfde tijd aangehouden etc... hoe kan 't nou dat er gisteren een streep was en nu niet meer?? bah.
liefs s

Hey S,

Wat een gedoe met die testen. Word je daar niet gewoon nog  moeier van? Dan ben je echt elke dag er mee bezig of niet? Heb geen idee hoe het werkt dus kan er niet echt over mee praten maar het lijkt me wel dat je dan juist nog meer gefocust bent op "het juiste moment" of zie ik dat verkeerd?

Ik ben nog niet ongi dus ik kan nog steeds wachten tot ik een ons weeg. Ik heb probeer het maar los te laten voor zo ver dat gaat.

sterke meid!

Liefs Petra

hi petra, nee eigenlijk geven die testen wel wat rust, anders had ik nu al een paar dagen 'op hete kolen' gezeten en heel onrustig geweest qua vrijen enzo, en nu doen we 't gewoon als we zin hebben hihi! voor m'n gevoel heb ik er nu iets meer controle over en die controle was ik juist kwijt (niet dat testen garantie geven, maar toch). ik vind 't alleen heel gek dat ik zo'n rare uitslag had gisteren en daar maak ik me dan wel weer druk om... en eigenlijk ook omdat ik al een week lang meer dan de helft van de dag heel misselijk ben... ik denk dat het gewoon 'n griepje is, en ik kan gewoon bijna niet zwanger zijn omdat 'k nu pas op dag 15 zit, maarja, je weet het niet he. vorige keer was ik helemaal niet misselijk, maarja, dat eindigde dan ook in een miskraam dus daar kun je ook niet echt van op aan. kon je maar even naar binnen kijken he!
liefs s

Hoi S,

Wat houdt die uitslag dan precies in? ik heb geen idee wat ik me moet voorstellen bij zo'n test en wat het allemaal doet nl. Maar ben je al weer iets rustiger? ik hoop het maar. Gewoon lekker spontaan blijven vrijen lijkt me toch het beste of het heeeeeel vaak doen hahahaha.

groetjes en liefs Petra

Hoi,
Er is niets moeilijker dan een miskraam gehad te hebben en om te gaan met je emoties.
Zelf heb ik 2 miskramen gehad na 8 weken zwangerschap. Het verschil is wel dat ik een gezonde zoon van 2 heb. Dit maakt het desondanks toch moelijk. Mensen zeggen vervelende dingen en je wilt zo graag een beetje begrip. Het lijkt of je hele omgeving zwanger is en dat wil jij ook. Nu die miskraam dan zo is wil niet zeggen dat de wens weg is. Zelf kan ik het ook moeilijk achter me laten. Ik probeer me te focussen op de dingen die ik wel heb en te genieten van de seks. Niet zo gedwongen er mee om gaan enzo. Hoop dat het voor jou ook lukt.

Terug
Bovenaan