Als je de Staatsloterij wint.... zou je dan...


Eens met de mening van Pammie




Een 1e, 2e of etc kinderen krijgen is wel degelijk afhankeljik van geld / inkomsten
Het is erg, maar wel waar ... Dat we het allemaal anders zouden willen, oke., maar dat is nu eenmaal niet zo.

Daarnaast zijn er inderdaad nog zat andere leuke dingen dan alleen de wereld van kids ....

Geniet!

Gr. Jeannette L en mama van Nina 29-5-2006

PS: er komt bij ons geen 2e, maar dat heeft niets met geld te maken. Wij zouden qua inkomen makkelijk een 2e kunnen krijgen.  



 
Hallo allemaal,

Leuke discussie is dit, tenslotte dromen veel mensen er toch weleens van om de loterij te winnen. Tenminste....ik wel.

Mijn partner en ik mogen helemaal niet klagen over ons inkomen. Hij werkt fulltime en ik ben 3 dagen gaan werken na  de bevalling. We hebben een koopwoning, 1 dochter momenteel die 2 dagen naar de KDV gaat en 1 dag bij oma is  en kunnen ons best het een en ander permitteren. Wel kennen we allebei ook de andere kant (toen we veel meer moesten opletten).

We hebben het er  samen over gehad voordat ik zwanger werd en in ons geval draait het op dit moment om keuzes maken. Ook wij willen graag meer kinderen en we hopen dat dat ons ook gegeven is. Ik ben blijven werken, zodat we gewoon wat extra's hebben. We kunnen nu goed sparen voor mijn dochter en ons iets extra's permitteren. Mocht dat in de toekomst anders worden, dan betekent dat dus dat eerst het extra's voor onszelf weg zal vallen. Ik besef trouwens heel goed dat we het redelijk gemakkelijk hebben op dit moment en dat er mensen zijn die echt heel erg moeten opletten wat ze doen. Ik heb gewerkt als Maatsch. Werkster en daar veel te maken gehad met schulden. Het is een feit dat sinds de invoering van de euro steeds meer mensen in de financiële problemen zijn gekomen.

Maar als we de Staatsloterij winnen...............tja, wat zullen we daar dan mee doen?! Er zijn best wat dingen die ik kan bedenken......

Groetjes,
Lies
 
Terug
Bovenaan