als zwanger worden niet lukt

ha

Ik heb 1 maand getempt maar net voor mij ei ging mijn tem 0,3 graden omlaag en rond mijn ei 0,4 omhoog dus zat er maar 0,1 graad tussen. erg weinig dus. ik zag het dus naderhand. Ik ben wel al zeker 5 maanden met ovulatie testen bezig. maar dat wilt dus ook niet zo. hebben jullie al eens ovulatie testen gebruikt?

groetjes

He hoi;

Ik zit dan in de 12e ronde dnek ik, ben nu een jaar bezig! We gaan woensdag voor het eerst naar het ziekenhuis, eerst voor kennismaking denk ik! Wel spannend   hoor, en geeft me aan de andere kant ook wel weer rust! Gaat toch ook wel door je heen wat als ze wel wat vinden! Maar blijf hoop houden! We zitten dan nog maar aan het begin kan dus van alles zijn! Heb een stresvol jaar gehad wat natuurlijk ook mee speelt! We gaan donderdag naar Parijs paar dagen dus wie weet komen we daar tot rust!!!!!!!

Liefs Marie

Hoi Joke,

Ik heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt (Kruidvat) omdat alles bij mij zo onregelmatig verloopt. Hoewel het teststreepje steeds duidelijker werd met de dag, werd het niet zo sterk/sterker dan het controlestreepje. De dag erna was het ineens veel minder sterk.
Je begrijpt het al, nu twijfel ik of ik überhaupt wel een eisprong gehad heb.
Volgende maand ga ik naast de ovulatietesten ook temperaturen. Daarna toch maar naar de dokter denk ik.
Eerst nog afwachten tot 8 juli.

Maaike

ik heb ook de ovulatietesten gebruikt van kruidvat,en bij mij was het ook geen 1 x positief geworden terwijl ik eigenlijk bijna zeker weet dagt tussen die tijd mijn eisprong geweest moet zijn.

xxx mier

nu maar weer afwachten he maaike!
succes!!!

weltrusten!

xxx mier

het blijft lastig die testen,bij mij was het ook een beetje onduidelijk deze mnd.
Ik ga komende mnd ook maar testen en tempraturen.
Moet toch omdat de dokter dan een lijstje nodig heeft van mijn temp.
Maar eerstmaar weer wachten op mijn NOD.

doeg gr Sahiton

hoi meiden!

hoe gaat het met jullie.. allemaal spannende tijden zie ik!
ik duim voor jullie hoor!!!

met mij gaat het goed. heb bijna dagelijks last van kwaaltjes, maar gelukkig nog neit over moeten geven. vrijdag is de grote dan. dan krijgen we ons gupje voor het eerst te zien.

groetjes

Terug
Bovenaan