als zwanger worden niet lukt

hallo meiden,

ik ben anoeska en zit in ronde 11 we lopen nu voor de 2e maand in   het ziekenhuis en hier is gebleken dat mijn man trager zaad heeft, nu moet ik volgende week donderdag weer terug komen om te kijken aan mijn bloed of ik een goede eisprong heb gehad en dan nog een cycles bij laten houden en ook weer een samenlevingstest. als dit weer niet goed is starten ze met iui hebben jullie hier soms ervaring mee?

iedereen voor de rest succes met het zwanger raken.

groetjes anoeska

Nod lijsje Beautiful Girls!

Joke- 26 jaar  - 10e ronde - 1e kindje        NOD: 07-07-08

Sahiton-  32 jaar  -10 ronde - 2e kindje (1 is van 6-4-06) NOD:03-07
Maartje- 29 jaar  - 13e ronde - 2e kindje
Janneke-  27 jaar  - 10e ronde 2e kindje   NOD: 18-7-08  
Uk2- 31 jaar- 12e ronde -2e kindje (1 is van 9-1-06) NOD: 16-07-08

Wensjertr - 25 jaar - 4e ronde - 1e kindje   NOD: 13-07-08
Flora- 27 jaar- 18e ronde-1e kindje NOD ???? cyclus tussen de 30 en 45 dg

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!
Mier - 1980-  18e ronde -1e kindje  NOD: tussen 24/27 juni

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*
Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

hallo

@anouska, Ik heb er zelf nog niets mee te maken. Wij willen als we nu niet zwanger zijn ook naar de dokter gaan. ik gan dan ronde 11 in. sterkte meid

@mier, hoe is het ermee? Ik heb je maar op het wachtbankje gezet. Spannend voor je!!

groetjes joke

Hallo allemaal,

Weer terug van weggeweest: we zijn sinds januari bezig voor een tweede kindje (onze dochter is net alweer 3 geworden) en zijn nu in ronde 6 net klaar met de klusperiode. Mijn NOD is zo'n beetje 8 juli. Ik weet het niet precies omdat m'n cyclus varieert van 30 tot 36 dagen, fijn...
Ik voel ook altijd van alles, ook als ik later niet zwanger blijk te zijn. Ik probeer dan ook niet te veel hoop te hebben, maar ook nu is dat weer erg moeilijk.

Bij de eerste duurde het 1,5 jaar,   incl. een miskraam na de 6e ronde na 7 weken. De huisarts dacht toen in eerste instantie dat ik wellicht vervroegd in de overgang was, gezien mijn onregelmatige cyclus. Dit bleek gelukkig niet het geval te zijn, maar ook nu spookt dat nog in mijn gedachten.
Is er hier nog iemand die zoiets weleens heeft gehoord?

Afwachten maar weer en stiekum toch blijven hopen.

joke bedankt dat je me in het lijstje heb gezet
het gaat zijn gangetje! volgende week naar het ziekenhuis! spannend...
hoe gaat het met jou?

xxx mier

he mier

Op zich gaat het weer een beetje met me. heb even in een dipje gezeten. Was me even allemaal teveel. Iedereen om me heen word zomaar zwanger of is al een tijd zwanger, en dat doet op een gegeven moment een beetje pijn van binnen. nu gaa het weer wat beter. Ik heb 7 juli mijn nod en als dat niets is dan gaan we naar de dokter. In het begin had ik zo iets van eerst maar eens een jaar bezig zijn en dan kijken we wel. maar ik word nu met de maand onzekerder. dadelijk is er toch iets mis met ons.. en zo'n dingen.
Dus we wachten maar af.

Hoe is het bij jou? Nog geen last van de rd??

groetjes joke

hey joke,

ik zit vandaag op dag 26 dus nu wordt het wel weer wat spannend,maar ja het zal toch wel weer niet!!!! voel al dagen weer een zwaar gevoel....
nou in ieder geval nog een weekje geduld en dan hopelijk actie!

jullie zijn net de klusperiode voorbij dan! spannend! en dan als het niet gelukt is dan naar de ha! heb je al temperatuurlijsten?

xxx mier

hallo

Hoe is het met iedereen?

Mier nog een paar dagen geduld   lastig of niet?

Volgende wk begint voor mij het wachten zie er nu al tegenop althans tegen weer een teleurstelling. Ik weet zo moet je niet denken maar toch onbewust ben ik er nu al mee bezig.
Ik heb ook periodes dat ik het echt niet zie zitten vooral als het weer niet gelukt is. Dan rond die klus periodes moet ik me er weer over heen zetten en positief er tegen aan gaan hahaha.
Ik had bij de Etos een vroege zwangerschapstest gezien, die je al veel eerder kan doen. Ik vraag me af hoe betrouwbaar het is wat denken jullie?
Ik twijfel of ik het zou doen het is zo'n thuis test (je hebt er verschillende van bloedtest,suikerziekte test, cholesterol enz).

Maar tot nu toe nog even ingehouden.
Maar ja als het volgende wk niet lukt bel ik ook naar de dokter en wil ik dat er iets gebeurd. Ik hou het ook niet echt vol meer al die zwangere vrouwen om je heen ,teveel baby's. Ik ben ook zo moe de laatste tijd   gewoon stress snel aan gebrand enzo.

Maar ja er zit niks anders op dan wachten.

succes allen

gr Sahiton

Terug
Bovenaan