als zwanger worden niet lukt

getver mier! ik had zulke goede hoop voor jullie deze ronde...
succes morgen in het ziekenhuis.. ik hoop dat ze goed naar je luisteren en je neit zomaar afschepen.

groetjes

hoi hoi

O balen Mier ik leef helemaal met je mee.

Ook voor mij geld een dag eerder ondesteld geworden zucht echt balen.
Deze wk even zaad weg brengen van mijn vriend en dan kijken wat erna gaat gebeuren.
Op naar ronden 11.
succes voor de rest.
gr Sahiton.

quote: joke18981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2008 12:35:16'));

Nod lijsje Beautiful Girls!

Maartje- 29 jaar  - 13e ronde - 2e kindje
Janneke-  27 jaar  - 10e ronde 2e kindje   NOD: 18-7-08  
Uk2- 31 jaar- 12e ronde -2e kindje (1 is van 9-1-06) NOD: 16-07-08
Wensjertr - 25 jaar - 4e ronde - 1e kindje   NOD: 13-07-08
Flora- 27 jaar- 18e ronde-1e kindje NOD ???? cyclus tussen de 30 en 45 dg
Mier - 1980-  19e ronde -1e kindje  NOD:?
sahiton op naar ronde 11
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Joke- 26 jaar  - 10e ronde - 1e kindje        NOD: 07-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

Sahiton en Mier
Wat onwijs balen voor jullie!
Ik zit nog op het wachtbankje, maar heb heel erg last van m'n borsten
en dat is meestal een slecht teken. Hoop dat ik snel ongesteld wordt dan kunnen
we weer verder.
De gyn praat ook steeds meer over een kijkoperatie pfff.

Groetjes Maartje

Hoi Mier,

Balen zeg, ik leef met je mee. Ging het een beetje vandaag in het ziekenhuis? Zijn jullie al wat wijzer of moet je op allerlei uitslagen wachten?

Zit zelf nu op dag 29 maar gezien mijn cyclus wordt het pas op dag 33 een beetje spannend. Zucht..

Nou dag maar weer, wordt vervolgd.

Maaike

succes met wachten maaike... heb je altijd een langere cyclus?

@ mier... en? hoe was het in het ziekenhuis?

ik mag morgen voor de eerste echo. spannend dus... maar ik voel me al een paar dagen vreselijk misselijk, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed zit.

groetjes Carina

hey allemaal,

@joke; het was niet de eerste keer van het ziekenhuis. we zijn in november al in het ziekenhuis geweest en toen kregen we op 5 december de uitslagen (bloedwaardes,zaad en eisprong goed) dus toen zei ze ga het nog maar een jaar proberen. 6 december testte ik positief en 25 januari kreeg ik de miskraam,nu ben ik eerder naar het ziekenhuis gegaan omdat ik het toch te lang vind/vond duren.

@maaike;voor jou weer spannende dagen....

@carina;wat spannend,ik hoop op een mooie echo

nu mijn verhaal van vandaag in het ziekenhuis;
ik moet volgende week vrijdag terug komen en kijken ofdat ik een eisprong heb,weer bloedprikken en kijken ofdat het goed verloopt. misschien krijg ik tabletten om de cyclus weer wat regelmatiger te maken.
ze wilde misschien toch een kijkoperatie voor mijn eileiders doen,maar zover zijn we nog niet,eerst volgende week maar weer afwachten...
eindelijk hulp!! ik barstte trouwens in tranen uit,het werd me allemaal teveel.

xxx mier

Hi meiden

Allemaal slecht nieuws weer voor verschillende meiden, echt balen.

@Mier: ik snap helemaal dat het je allemaal teveel wordt, ik trek het af en toe ook niet meer na 18 rondes steeds weer die teleurstelling.

Ik ben aan het wachten op mijn eisprong, zit nu op dag 12 dus kan nog wel even duren. Temperaturen gaat weer niks worden deze maand want ik ben een week ziek geweest met koorts dus klopt niks meer van. Ik begin morgen maar weer eens met ovulatietesten want we moeten deze maand voor samenlevingstest en dat moet tijdens de ovulatie dus hoop dat ik een positieve test heb binnenkort.

groetjes Flora

Terug
Bovenaan