als zwanger worden niet lukt

hoi mier...
als je eindelijk het gevoel hebt dat je geholpen gaat worden, valt er natuurlijk toch een last van je schouders. dan horen die emoties er gewoon bij!

nu maar hopen dat ze je ook echt verder kunnen helpen!
liefs Carina

ha allemaal

@mier ik snap je helemaal meid. eindelijk je krijgt hulp!! wat fijn voor je. Ik had afgelopen maand ook voor het eerst dat ik zo emotioneel werd om alles wat met zwanger worden te maken had. af en toe lucht het wel een beetje op. maar toch hé. heel veel sterkte en je mag altijd je hart hier even komen luchten hoor. niet te veel op proppen!

ff een ander vraagje, zo'n samenlevings test wat houd dat nu eigenlijk precies in?

groetjes joke

hier ben ik dan...

na een kort gesprekje, kregen we de echo

een klein wit dotje, met een knipperend stipje.. het hartje!

ik ben helemaal blij! over 2 weken (17 juli) mag ik weer voor een 2de echo. als ik zolang kan wachten. als ik me onzeker voel oid. dan mag ik altijd bellen.

groetjes!!!

bedankt voor de lieve berichtjes

joke een samenlevingstest wil zeggen,dat ze kijken wanneer je eisprong is en dat ze dan vrijadvies geven wanneer je het MOET doen,we zullen zien....

flora voor jou weer even afwachten wanneer je eitje gaat springen,ik hoop snel voor je!

carina fijn dat de echo er goed uitzag! super!

liefs mier

Hallo,

Ik ben 26 jaar we zijn nu anderhalf jaar bezig om zwanger te worden ben net een paar keer in het ziekenhuis geweest en moet er maandag weer heen.
Vind het leuk om ervaringen met jullie te delen .

Groetjes

Nod lijsje Beautiful Girls!

Wensjertr - 25 jaar - 4e ronde - 1e kindje   NOD: 13-07-08
Uk2- 31 jaar- 12e ronde -2e kindje (1 is van 9-1-06) NOD: 16-07-08
Janneke-  27 jaar  - 10e ronde 2e kindje   NOD: 18-7-08  

Joke- 26 jaar  - 11e ronde - 1e kindje        NOD: 03-08-08
Flora- 27 jaar- 18e ronde-1e kindje NOD ???? cyclus tussen de 30 en 45 dg

Mier - 1980-  19e ronde -1e kindje  NOD:?
sahiton op naar ronde 11

Maartje- 29 jaar  - 13e ronde - 2e kindje

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

hallo dames

Ja hoor het is weer zover. die #@!#$%$$@ rdtjes zijnn er weer!  En nog veel te vroeg ook. 2dagen nog wel. ik had zo'n fijne regelmatige cyclus... 31 dagen nou ja op naar volgende maand..

groetjes joke

Terug
Bovenaan