als zwanger worden niet lukt

Hallo allemaal,

Wat jammer geen zwangere meiden erbij! Hopelijk komt daar toch snel verandering in! Ik ben sinds zaterdag terug van vakantie. Vandaag nog vrij rn morgen weer aan het werk. Hebben een heerlijke vakantie gehad. Echt lekker ontspannen en Jur (ons zoontje dus) is sinds de vakantie ook helemaal zindelijk, zelfs 's nachts dus ik ben apetrots!

Als het deze ronde niet raak is moet ik zodra ik ongesteld word een afspraak maken mket het zh om op CD3 bloed te laten prikken en vanaf CD10 inwendige echo's om eea te volgen. Ik hoop natuurlijk dat dat allemaal niet nosig is maar hou er ernstig rekening mee. Na een jaar proberen steeds minder vertrouwen dat het nog een keer goed gaat komen. Ik hoop het echt zo, het steekt toch steeds weer als je van anderen hoort dat ze zwanger zijn en zeker als ze nog een heel klein babaytje hebben van net een jaar ofzo.. Tuurlijk gun je het iedereen maar jezelf ook zo he?

@Sahiton, wanneer krijg je uitslag van het zaad?

@Joke, al uit of jullie nog naar de dokter gaan deze maand?

@Carina, wat heerlijk dat alles goed was bij de echo!!

@Mier, hoe gaat het nu? Heb jij eigenlijk ook een HCG gehad vorige keer of niet?

Ik weet eigenlijk niet meer precies wat ik allemaal vorige keer heb geschreven qua voorgeschiedenis. Maar nog even heel kort: heb nooit getemperatuurt ofzo. Wel een maand of 6/7 een persona gebrukt en steeds netjes tussen dag 14 en 17 in ei. Op de momenten dat ik het zelf ook wel ongeveer dacht. Zaad van vriendlief is onderzocht is prima, ik heb inwendige echo gehad. Zag er ook goed uit. We konden destijds meteen cylclus erna door met bloedprikken ed. Maar toen besloten om vakantie van deze maand nog even af te wachten ook omdat dat beter te plannen was met de ziekenhuisbezoeken. Ik probeer er niet veel mee bezig te zijn maar dat mislukt meestal vreselijk. Op vakantie betrap ik mezelf erop dat ik ga kijken naar bijvoorbeeld leeftijdsverschil tussen kidnjes in een gezin en ben steeds blij als ik denk dat er zo iets meer dan 3 jaar tussenzit.. Zo van, kijk, dat is ook nog steeds leuk. Geen probleem. Maar als ik kidnjes zie die qua leeftijd dichter bij elkaar zitten dan denk ik al van, nou, dat gaat bij ons jammer genoeg niet meer gebeuren. ALS er nog maar een tweede komt denk ik dan.. Nou ja, en jullie kennen het vast wel.. zo wordt je weer helemaal meegsleept in je gedachten.

Nou, ik hou er maar mee op. Tot gauw weer!

wat lekker dat je al op vakantie bent geweest! HEERLIJK!
waar ben je heen geweest?

ik heb vorige x geen hsg gehad,ze had het gelijk over een ltt (kijkoperatie) wel een heftiger ingreep maar als ze iets vinden kunnen ze er gelijk iets aan doen.
maar eerst maar afwachten ofdat ik dat wel krijg want ze wil me eerst deze maand in de gaten houden met mijn cyclus en misschien dan hormonen en daarna als het nog steeds niet gelukt is de ltt! dus we moeten toch afwachten!
vrijdag naar het ziekenhuis voor een inwendige echo en bloedprikken.

hou jullie op de hoogte!

balen dat er al een paar WEER ongesteld zijn geworden!!!

XXX mier

hoi meiden..

balane zeg.. dat nog niemand me gevolgd is naar het zwanger forum.
vinden jullie het niet vervelend mijn wel zwangere verhaal te horen. zwanger worden is nou eenmaal niet mijn probleem geweest. dat is het zwanger blijven.

als jullie het moeilijk vinden dan moeten jullie het zeggen hoor!
dan kom ik alleen af en toe even spieken hoe het met jullie gaat en wacht ik op jullie bij het zwanger zijn forum!

liefs Carina

hallo

ik ben idd nog niet naar de dokter geweest, vind het om eerlijk te zijn een beetje eng. (flauw hé van me) Het wordt dan allemaal zo medisch. Ik weet niet echt wat ik er mee moet.   Aan een kant denk ik hij zal dan toch wel weer over mijn gewicht beginnen en dat ik eerst moet afvallen, maar aan de andere kant denk ik dus ook elke maand later is weer  een verloren maand.  ik weet het ook niet meer.   we kijken het nog maar eens even aan. ik voel me deze maand eigenlijk wel vrij goed, terwijl mijn man nu zoiets heeft van pff. en natuurlijk zien we overal kleine kinderen en dat prikkeld natuurlijk nog veel meer. maar genoeg over mij.

@ corina: TUURLIJK ben jij nog welkom hier. Jij bent onze voorloper haha. Vertel al je tips maar eens hoe jij zwanger bent geworden haha. misschien helpen ze ook bij ons. haha. Nee even zonder gekheid, ik ben wel nieuwsgierig hoe het met je gaat nu je zwanger bent, en wanneer je al merkt dat je een buikje krijgt en ga zo maar door hihi.

@ uk leuk dat jullie al op vakantie zijn geweest. ik hoop voor je dat je een frisse wind hebt meegenomen en dat hij helpt om gauw zwanger te worden.

succes allemaal

groetjes joke

**
*
*
*
*
*
*
*
*

Nod lijsje Beautiful Girls!**********

Uk2- 31 jaar                            12e ronde -2e kindje (1 is van 9-1-06) NOD: 16-07-08
Janneke-  27 jaar          10e ronde 2e kindje   NOD: 18-7-08  
sahiton                                          11e ronde  2e kindje NOD; 30-7

Joke- 26 jaar                       11e ronde - 1e kindje        NOD: 03-08-08
Maartje- 29 jaar             14e ronde - 2e kindje NOD 08-08-08
Flora- 27 jaar                  18e ronde-1e kindje NOD ? cyclus tussen de 30 en 45 dg

Mier - 1980                            19e ronde -1e kindje  NOD:?

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Wensjertr - 25 jaar        4e ronde - 1e kindje   NOD: 13-07-08

Wietske, 38 jaar              13e ronde -1e kindje NOD 14-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

hallo,

Hoe is het met jullie allemaal, tis maar stil hier...Kan merken dat het even rustig met de nod.
Gisteren even met mijn mannetje gesproeken. we hebben afgesproken dat als het nu niet raak is we naar de dokter gaan. dus ik gun me zelf nog 1 ronde. spannend. ik hoop echt dat het me lukt zonder medisch gebeuren, maar ja we zullen het wel zien. als het zo is dan is het maar zo zullen we maar zeggen hé.

groetjes joke

hallo,

Hoe is het met jullie allemaal, tis maar stil hier...Kan merken dat het even rustig met de nod.
Gisteren even met mijn mannetje gesproeken. we hebben afgesproken dat als het nu niet raak is we naar de dokter gaan. dus ik gun me zelf nog 1 ronde. spannend. ik hoop echt dat het me lukt zonder medisch gebeuren, maar ja we zullen het wel zien. als het zo is dan is het maar zo zullen we maar zeggen hé.

groetjes joke

het is hier zeker rustig...
2 op het wachtbankje zie ik... spannend!

hier gaat alles goed!
de eerste echo was goed vorige week en deze hele week ben ik behoorlijk miosselijk geweest. ook heb ik gisteren een 2de sportbh gekocht, want die zitten tenminste nog wel fijn. en geven natuurlijk wat meer steun.
donderdag mag ik voor de 2de echo. ik ben dan bijna 9 weken.

tja.. hoe wij het voor elkaar hebben gekregen zwanger te worden...
een groot voordeel denk ik, is dat ik mijn eisprong "voel" dus je weet dat wanneer je gericht moet klussen.
ik denk niet dat er een ideale tip is, ik denk dat hervoornamelijk geluk hebben is. dat zaadje moet maar net op tijd de weg vinden naar het eitje. het blijft een bijzonder iets.

meiden succes!!!!
groetjes Carina

Terug
Bovenaan