als zwanger worden niet lukt

hallo,

Ik heb ook getest met ovulatietesten, alleen dan die van sensitest. Ik zag het altijd duidelijk wanneer je de eisprong hebt. De eerste dag had een licht streepje en de dag erna een wat donkerder. de dag daarna was het weg. Ik vond die  best fijn. Iik heb nog geen andere geprobeerd.
Als je een dik streepje hebt dan heb je de eisprong, een eitje kan volgens mij 12 uur bevrucht worden. Als je de test doet en je hebt daarna sexs kan het altijd nog raak zijn. lijkt mij. Ook al doe je het eerder kan volgens mij geen kwaad omdat sperma langer leeft dan het ei.   Dus het maakt volgens mij net echt uit of je voor de eisprong sexs hebt of erna. als het maar niet te lang erna is.

Groetjes joke

hallo

He Carina weet je al meer succes zal duimen?

Wanneer mogen/moeten jullie weer?
Bij mij is het aankomende wk weer zover.

Succes

gr Sahiton

hoi meiden

ik wacht nog steeds op mijn ongie of een positieve test.
het liefst natuurlijk het laatste.

ik heb sinds vandaag steeds meer het gevoel dat her raak is. de hele dag al een kreibelig gevoel onderin mijn lies/ schaamstreek.
het lijkt in de verste verte niet op ongiekrampen.

ik hoop zo dat we morgenochtend eindelijk duidelijkheid hebben!

groetjes

Hoi hoi,,

ook ik ben bezig voor mijn 2e kindje en zit nu ook al in ronde 10 of 9, jeetje ik weet het niet meer

yip het is ronde 0, ff gespiekt op de andere onderwerp hihihi

deze week moet ik mijn eisprong hebben dus ben benieuwd, misschien heb ik het al gehad, ik weet het niet meer,
Had ovu testen besteld deze ronde, maar heb perongeluk toch op een andere knopje gedrukt en kreeg 6 zwangerschapstesten ahahha dus
kan voorlopig testen voor mijn nod.

we wachten af, 26 juni is mijn NOD

Hoi meiden,

Ik heb net jullie berichtjes zitten lezen.....heb toch altijd het gevoel dat ik iemand waarbij het zwanger worden niet vanzelf gaat even moet steunen!!!
Ik wil jullie allemaal een hele dikke zoen geven en hoop zeker voor jullie dat iedereen nu snel zwanger is!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar goed ik wilde ook nog even reageren op   Sahiton.
Mijn zusje gebruikt die ovulatietesten ook altijd en ik dacht dat wanneer je de  het  hebt je de dag erna het meest vruchtbaar bent....
Dat vertelde de gynecoloog haar. Hij meet je LH piek toch en die heb je net voor de eisprong.....

Heb het net even opgezocht op de clearblue-site voor je en er stond het volgende,,,, Ovulatietests sporen het ovulatiehormoon LH (luteïniserend hormoon) op, dat 24  tot 36 uur vóór de eisprong in hogere concentraties aanwezig is.
Volgens mij klopt mijn redenatie dus wel.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Nogmaals allemaal snel zwanger worden hoor
dikke knuffel van AnneRobe  mama van twee kindjes

hoi meiden...

ongelooflijk maar waar....

ik ben ZWANGER!
nu maar hopen dat het wil blijven zitten....

groetjes

SUPER GEFELICITEERD...........

Ik ga nu echt voor je duimen!!!!!!!!
Hoop echt voor je dat het nu eens wel goed moet gaan.

Ik heb een aantal vriendinnen met het zelfde verhaal als jij en waar bij het bij de derde keer dan ook ECHT raak was en die kleine echt gezond ter wereld kwam!!!!

Ik hoop dat je er zelf ook van kan genieten.
Liefs AnneRobe

Terug
Bovenaan