Hoi,
@ Wietske, jeetje balen zeg weeer niet! Wel netjes op tijd ongesteld geworden. Tja, liever niet natuurlijk maar probeer er nog iets positiefs uit te halen! ;-) Heb je altijd een regelmatige cyclus?
@ Maartje, jullie zijn bezig voor een 2e kindje toch? Hoe oud is jullie 1ste kindje en wist je vantevoren al van de endometriose? Nou, hopelijk doet de vakantie goed! Wanneer vertrekken jullie en hoe lang zijn jullie weg?
@ Maaike, een streepje is inderdaad een streepje. Welk merk testen heb je gebruikt? (Heb ik je gemist hier eerder op dit topic of ben je nieuw?)
@ Sahiton, Joke, en ook Maartje, ik herken het precies. Ik heb een vriendinnetje, heeft op de 1ste 2 jaar moeten wachten. Begon voor een tweede ruim een half jaar nadat wij begonnen waren en was vervolgens binnen 3 maanden zwanger. Ik was tuurlijk echt superblij voor haar maar heb ook een traantje moeten laten wat voor ons is het nog steeds niet zo. Dacht toen ook even, hun eerste kindje is nog geen jaar.. de onze al ruim 2.. ze hadden toch nog wel even kunnen wachten? Ik wil aan de beurt zijn! Slaat eigenlijk nergens op, maar voel je wel zo dan. Is een dag later ook weer weg maar is toch een teleurstelling die je echt moet verwerken op zo’n moment. Ik krijg ook heel veel vragen, en.. nog geen tweede? Pfff, ze moesten eens weten. Zou het heeeeel graag willen. Ik reageer verschillend, de ene keer zeg ik gewoon nee nog even niet maar soms zeg ik ook echt wel â€willen en krijgen zijn 2 verschillende dingen’. Ach, we moeten gewoon geloven dat onze tijd ook nog komt. Dan mogen wij genieten van een groeiende buik met een schoppend kindje erin!
Verder hier geen nieuws. Als ik uitga van cyclus van 31 dagen heb ik morgen mijn NOD. Maar heb ook wel eens cyclus van 34 dagen gehad dus die 31 is echt een gemiddelde. Dat houdt in dat ik pas ga durven hopen op het moment dat het einde van deze week in zicht is.. Bij ieder toilet bezoek verwacht ik dus nu iets aan te treffen en zit ik te broekloeren. Aaaarch, zwanger zijn is heerlijk maar zwanger proberen te worden is toch soms echt niet leuk!