als zwanger worden niet lukt

ohhhhhh wat spannend joke! mijn duimen draaien voor jou

carina wat geweldig! eindelijk goed! dat moet echt een opluchting zijn! ook al blijf de hele zwangerschap nog spannend vooral na de miskramen! probeer er van te genieten meid!

ik moet over 2 weken erug naar de gyn dus ik weet niet wat ze nu verder gaan doen! er valt nu weinig verder te doen denk ik,misschien nog een samenlevingstest dat is het enige denk ik...

xxx mier

haha joke 5 minuten lijkt kort, maar ga maar eens die tijd op bed liggen en naar het plafond staren... we zijn in totaal 15 minuten binnen geweest en achteraf hebben we weinig besproken buiteom de echo, dus misschien was het wel 10 minuten ook..

maaruh. joke.. laten we afspreken dat als ik terug kom van vakantie, jij ook bij het rijtje zwangeren staat...

hallo

ik hoop het zo carina. dat je maar snel gezelschap krijgt hihi

ik ben benieuwd wat ze nu verder van plan zijn met je mier. heb je nog geen samenlevingstest gehad? ik acht dat ze dat altijd eerst deden.... (zei het groentje)hihi

groetjes

trouwens ik vergeet nog wat te vertellen
ik wil er eigenlijk ook niet te veel over na denken...

gisteren kwam mijn collega vertellen dat ze zwanger was &%$###!$% dit is nu dus al nummer 4 bij ons op de afdeling. en volgens mij nummer 10 in het huis. ( werk in een verpleeghuis)   tis toch niet te geloven. ik moet maar eens vragen hoe hun dat allemaal doen. ik snap er niets meer van help

groetjes

ze doen dat schijnbaar alleen als het zaad wat minder van kwaliteit is,ze hebben het 2 x onderzocht van mijn mannetje en beide keren was het goed!
ze hebben bij mij alles al onderzocht!
bloedwaardes goed,baarmoederslijm goede dikte,eisprong verloopt goed,geen verklevingen (kijkoperatie) goed. dus je zou toch denken dat het toch gewoon moet kunnen! ik weet wel dat het kan natuurlijk maar waarom duurt het dan zolang?
we wachten maar af!

xxx mier

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr erg is dat he!!!

gister ook weer van iemand gehoord die zwanger is!!!!  

nu wij nog !!!!

ja dit is idd erg raar.
ik ben al een tijdje aan het zeggen dat je voor zwanger worden met zijn 3en moet zijn. jij je mannetje en moeder natuur.. hihi
Maar helaas wilt moeder natuur nog niets van ons weten. zijn wij   nu zo onaardig??? ik doe altijd zo mijn best om aardig te zijn tegen haar hihi
ik hoop dat het ons   allemaal maar snel mag lukken

groetjes

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

* * * * * * * * Nod lijsje !* ** *  * * * * *

Maartje- 29 jaar             14e ronde - 2e kindje       NOD 08-08-08
Wietske, 38 jaar              14e ronde -1e kindje         NOD   08-08-08
Janneke-  27 jaar          11e ronde  - 2e kindje        NOD: 18-8-08
Uk2- 31 jaar                           13e ronde- 2e kindje       NOD: 23-08-08
Flora- 27 jaar                  18e ronde -  1e kindje        NOD ? cyclus tussen de 30 en 45 dgn :?
Mier1980                                   20e ronde - 1e kindje         nod 18/25 augustus cyclus 24/31 dagen kijkoperatie was helemaal goed!
sahiton                                          12e ronde  - 2e kindje       NOD; ???

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Joke- 26 jaar                       11e ronde - 1e kindje   NOD: 05-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wensjertr - 25 jaar        4e ronde - 1e kindje   NOD: 13-07-08  

De zwangere  girl(s)  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

********wie komt er carina gezelschap houden??*********

Terug
Bovenaan