Hoi, wat ben ik blij dat er blijkbaar toch best wel wat dames zijn die van een 1ste vrij vlot zwanger werden maar waar het bij de 2e wel erg lang duurt... Ik voelde me zo langzamerhand al erg zielig en alleen hiermee..
Ik heb een zoontje van bijna 2,5 jaar (9 januari 2006) van hem was ik in de 5e ronde zwanger. Nu zijn we inmiddels aan ronde 12 bezig. Al in zh geweest, standaard onderzoeken gehad (zaad en inwendige echo alles oke). Heb formulier in huis waarmee dan nog eens een volledige cyclus gevolgd gaat worden (bloedprikken op CD3 en dan CD10 etc , inwendige ecgos op gezette tijden en samenlevingstest). Afgelopen maand niet gedaan gezien ik op CD10 tm CD14 in het buitenland zat voor mijn werk. Komende maand ben ik op vakanatie vanaf CD5 (dat is aankomende vrijdag). Dus hopelijk-hopelijk-hopelijk deze maand eindelijk raak dan is dat niet nodig. Maar indien niet raak gaan we dus volgende maand het zh maar eens regelmatiger bezoeken.
Het is zo niet leuk he? Vinden jullie het ook zo lastig om nog positief te blijven? En inderdaad, al die zwangeren om je heen. Hoe hard je het een ander ook gunt het blijft niet leuk als er iemand anders dan komt vertellen dat ze in ronde 2-3-4-5 zwanger zijn geworden.
Nou, zoals ik zei ben vanaf vrijdag 2,5 week met vakantie dus dan een tijdje uit de lucht maar als jullie het goed vinden wil ik hier wel graag meeschrijven en hopelijk binnenkort kunnen we dan met elkaar goed nieuws delen!!!