Hallo allemaal;
Zal me als eerste even voorstellen, ik ben Marie Baarschers- Tromp en woon samen met Wim! We zijn al 6 1/2 jaar samen! Waarvan we ongeveer 4 jaar samen wonen! We zijn afgelopen maandag in geregistreerd partnerschap gegaan net zo iets als trouwen! We gaan namelijk binnen krot verbouwen en hadden dat papiertje nodig, haha! Het was een mooie dag! We willen heel graag een kindje, we zijn inmiddels 1 jaar bezig! Ik heb vorig jaar juni mijn Mirena laten verwijderen! We zijn nu net weer bij de dokter geweest omdat we inmiddels een jaar bezig zijn en die heeft ons door verwezen naar het ziekenhuis, nu mogen we over 1 1/2 week naar het ziekenhuis denk eerst voor een kennismaking maar wel spannend allemaal! We willen het zo graag, herken ook veel uit de verhalen! Je ziet overal zwangere vrouwen, veel oud klasgenootjes zijn zwanger, ben veel naar kleertjes aan het kijken! misschien ben ik er wel te veel mee bezig hoor maar als vrouw kan je dit gevoel niet weg zetten of zo! Bij mij weten nu een aantal mensen het, zoals mijn moeder, vader, zus, vriend zijn ouders, paar vriendinnen! Ik ben er best open over, en dit houd me nu eenmaal bezig en dan heb ik het er ook over! Ik heb het ook net op het werk vertelt alleen aan mijn teamleider hoor omdat we nu naar het ziekenhuis moeten en misschien een keer vaker vrij moeten vond ik dit wel handig! Ik wil graag met mensen in contact komen die het zelfde mee maken! Een vriendin van mij zit in het zelfde schuitje zeg maar en daar praat het toch weer anders mee, zei begrijpt me echt!
Ik wil iedereen succes wensen!
Liefs Marie