Angst om te testen..

Oh wat stom Mayy :(
Ben je wel vaker over tijd geweest en heb je een regelmatige cyclus? Hoelang zijn jullie bezig? 

Balen Mayy! Bedoel je met 5 NOD dat je 5 dagen na je verwachte nod zit? Op hoeveel dagen cyclus zit je nu dan?

[quote quote=10183837]Oh wat stom Mayy  Ben je wel vaker over tijd geweest en heb je een regelmatige cyclus? Hoelang zijn jullie bezig?[/quote]
Hmmm niet super regelmatig. Cyclus duurt gemiddeld tussen de 28 en 32 dagen. Nu dus 37. Zo lang heb ik mijn cyclus nog nooit gehad. Echt raar allemaal.. 
Ik ben in augustus gestopt met de NUVA ring. Nooit de pil gebruikt. 
Buikkrampen zijn inmiddels ook weg..

Weet je zeker dat er ook geen licht streepje was. 
Zo vervelend z'n onzekere situatie! 37 dagen is dan nu dus best lang.
Er zit niets anders op dan wachten. :(

[quote quote=10183838]Balen Mayy! Bedoel je met 5 NOD dat je 5 dagen na je verwachte nod zit? Op hoeveel dagen cyclus zit je nu dan?[/quote]
Ja idd! Nu dag 37.. en dan bereken ik mijn langste cyclus ooit. Die schommelt namelijk tussen 28 en 32.

[quote quote=10183879]Weet je zeker dat er ook geen licht streepje was. Zo vervelend z’n onzekere situatie! 37 dagen is dan nu dus best lang. Er zit niets anders op dan wachten. [/quote]

Nee helemaal niks :-( alleen 1 knal streepje (streepje of de test goed is gegaan)

Hmm vervelend dan idd zo over tijd en geen streepje. Ik had er ook ineens ooit een cyclus van 42 tussen zitten zonder dat daar verder een verklaring voor was..

[quote quote=10183937]Hmm vervelend dan idd zo over tijd en geen streepje. Ik had er ook ineens ooit een cyclus van 42 tussen zitten zonder dat daar verder een verklaring voor was..[/quote]
Dan zal dat het (helaas) ook wel zijn... :-( 

Terug
Bovenaan