Angst om te testen..

[quote quote=10184017]Dat is geen goed teken nee.. ik hoop alsnog op een late innesteling voor je![/quote]
Kan dat dan? 

[quote quote=10184031] Kan dat dan?[/quote]
En wat zou dat kunnen betekenen dan? Dat ik daarom ook evt. later positief test? 

Weer getest.. hartstikke negatief. Niet eens een tuur streepje ? Begrijp mijn lichaam echt niet meer. Dag 38 nu?

Bah wat vervelend!!
Hoop dat je snel duidelijkheid hebt..
Wat kan je lichaam je ooit voor  de gek houden he?? En met die onregelmatige cyclus is dat helemaal vervelend.
Ik heb altijd zoiets van mocht ik niet zwanger zijn, dan maar zo snel mogelijk ongesteld ipv al die onzekerheid.

Ha Mayy, weet je wel zeker dat je goed zit met je ovulatie? Heb je dit met testen gedaan of via een app? Ik had mijn positieve ovulatietest deze maand pas op dag 22, dat is heel anders dan wat de app aangaf. Misschien dat dat een verklaring is?

[quote quote=10184256]Bah wat vervelend!! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.. Wat kan je lichaam je ooit voor de gek houden he?? En met die onregelmatige cyclus is dat helemaal vervelend. Ik heb altijd zoiets van mocht ik niet zwanger zijn, dan maar zo snel mogelijk ongesteld ipv al die onzekerheid.[/quote]
Ja inderdaad, dat heb ik nu ook. Ik ben serieus gewoon super geirriteerd vandaag omdat ik mijn lijf ook niet kan screenen. Ik weet gewoon niet wat er allemaal in mijn buik gebeurd. Laat me nu maar gewoon ongesteld worden denk ik telkens.. 

[quote quote=10184291]Ha Mayy, weet je wel zeker dat je goed zit met je ovulatie? Heb je dit met testen gedaan of via een app? Ik had mijn positieve ovulatietest deze maand pas op dag 22, dat is heel anders dan wat de app aangaf. Misschien dat dat een verklaring is?[/quote]
Hey LLL,
Daar heb ik eigenlijk inderdaad nog niet echt over nagedacht. Ik heb een app maar test ook door middel van dipsticks. De app klopt eigenlijk nooit bij mij. Tenminste dat denk ik, want ik voel mijn ovulatie ook totaal niet.
Nu je het zegt herinner ik me dat ik gedurende de periode dat ik getest heb, zo'n 11 dagen, ook niet een hele knal ovu test had. Wel een wat lichter streepje die op dag 10 en 11 iets donkerder was maar daarna wel weer lichter. Ik ging er vanuit dat dat mijn ovulatie was maar kan natuurlijk ook te maken hebben met tijdstop van testen en hoeveelheid gedronken enzo toch? 
Maar als je een latere ovulatie hebt dan heb je automatisch ook een latere menstruatie? Ik begreep juist dat het in het geval van een latere ovulatie nog weleens tricky kon zijn met een innesteling omdat die tijd tot aan de menstruatie dan te kort zou zijn, of heb ik dat verkeerd begrepen? 

Liefs 

Terug
Bovenaan