Hoi Dames, ik wilde ff laten weten dat ik gisteren een super goede echo heb gehad, de kleine is precies op schema gegroeid, het ziet er zo goed uit dat ik terug mag naar de verloskundige. Wel moet ik rustig aan doen, geen onnodige risico's lopen, dus geen festivals, concerten, achtbanen, drukke mensenmassa's of hele dagen er op uit in de zon enz, jammer, we hadden nog tickets voor 2 festivals maar ik wil het risico toch niet lopen dat het nadelige gevolgen heeft voor ons ukkie. De gyn zegt dat we heel veel geluk hebben dat we nu een gezonde zwangerschap hebben en dat we daar door mijn achtergrond dus toch wat voorzichtiger mee om moeten springen dan de gemiddelde zwangere, dat doen we dan dus ook maar Ik moet ook zeggen dat ik op drukke dagen ook echt een harde pijnlijke buik heb, dus misschien is een tandje terug niet heel onverstandig...
Donderdag weer een afspraak bij mijn eigen internist, eens horen of ik nu na de 12 weken toch een mri kan krijgen voor mijn lever, ik wil nu toch wel graag precies weten wat er aan de hand is daar binnen.
@ik1 hoe is het nu met jou?
Donderdag weer een afspraak bij mijn eigen internist, eens horen of ik nu na de 12 weken toch een mri kan krijgen voor mijn lever, ik wil nu toch wel graag precies weten wat er aan de hand is daar binnen.
@ik1 hoe is het nu met jou?