Annie1/J_J

He J_J,

Hoe is het met je? Ben je druk??!!
Met mij gaat het goed! Heb vandaag weer gewerkt en wel iets last van mijn rug.Zware dag gehad!Morgen gaat het vast beter!!
Nou ik hoop snel wat van je te horen!!
Ik ga zo lekker douchen en dan de honden uitlaten!!

Tot snel!

Liefs annie

Hai Annie,

Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen, maar ik ben inderdaad nogal druk. Ik heb veel gewerkt en in de familie zijn nogal wat spannende dingen. Een oom van mij is ernstig ziek.

Deze week moet ik ook weer heel veel werken en dan ook nog vaak de ene dag tot 22:00 of 23:00 en dan de volgende dag weer om 7:00u. Mijn vriend en ik zien elkaar dus erg weinig deze week.

Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond? Ik moet werken, dus helaas...

Even een vraagje: had jij ook de eerste keer dat je ongesteld werd na de pil dat je er meer last van had? Ik had er eerst nooit last van. En deze keer had ik echt buikpijn en pijn aan mijn rug.

Hopelijk heb ik deze week nog even de tijd om op het forum te kijken.

Liefs,
J_J

Hai Annie,

Hoe is het met je?
Ik heb al zo lang niets van je gelezen....

Ik ben net ziek geweest, een zware winter griep.
Verder gaat alles nu weer helemaal goed aan deze kant.

Hopelijk lees ik snel weer wat van je!!

Liefs,
J_J

hoi j-j,
Sorry, sorry,sorry! Ik ben ontzettend druk geweest en ook wat ziekjes!   En weet je wat ook zo raar is, ik wou vorige week een berichtje sturen maar ik kon niet op het forum komen!
Maar goed hier ben ik weer!
Nu gaat het gelukkig wel weer wat beter met me.
Vorige week had ik verschikkelijke pijn in mijn rug. Nou wat denk je..., ik ben dus netjes na 28 dagen ongesteld geworden!! Dat vind ik best positief natuurlijk! Nu maar hopen dat het ook zo bljift.Of nog beter dat ik het minstens 9maanden niet meer wordt!haha!!
Ik zou gaan tempen vanaf de eerst volgende menstruatie maar ik was het al de eerste 3 dagen vergeten.Dan dacht ik er s avonds aan maar was ik zo moe van het werken dat ik vergat om de wekker te zetten! Dus dat doen we wel vanaf volgende maand!
Maar mijn schoonzusje komt net binnen dus ik moet even stoppen!

Laat me even weten hoe het met jou gaat!
Ik probeer vanavond nog even verder te schrijven!! En anders zo snel mogelijk!!!

xxx Annie1

Hoi,

Hier ben ik weer even. Mn schoonzusje is net weg! We zaten een film op rtl 4 te kijken. Zo zielig het is nu even reclamr dus dacht snel even wat verder typen!.
nou de kogel is nu door de kerk ik stop 2 januari definitief met roken!
we zijn nu vanaf eind juni bezig met zwanger worden en het is nog niet gelukt dus nu vind ik het tijd wprden om mijn kansen te vergroten!!!

En ik had de eerste paar keer ook meer last van het ongesteld worden hoor!! Zelfs nu heb ik extra last van mijn rug als ik ongesteld ben. Dus ja ik heb er ook meer last van!!
hoe is het nu verder met jou??
Wanneer is je eerst volgende NOD???

Tot snel,

xxx Annie1

Hai Annie.

Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen, maar mijn hoofd was even bij andere dingen. Ik ben namelijk net vorige week een familielid redelijk plotseling verloren.

Hoe is het met jou?
Ik ben elke keer druk met werken, moet zometeen ook kerstboodschappen doen voor het werk.
Moest jij met kerst werken? Ik wel, maar dat vind ik altijd wel leuk.

Hopelijk tot snel!

Liefs,
J_J

He J_J

Wat vreselijk rot voor jullie, Gecondoleerd.

Met mij gaat het goed. Ben erg druk. Mijn internet doet ook erg raar, dus ik kan soms niet op het internet komen. erg fijn is dat!
Ik moet ook met de kerst werken, morgen van 14.30 tot 2315u en dinsdag van 7.00 tot 14.30u dus dat valt nog mee. Met oud&nieuw ben ik wel lekker vrij!
Gaan jullie nog wat leuks doen met oud&nieuw?
Wij gaan naar vrienden toe!
Hoe is het met het roken?
Ik wil dus echt 2 januari gaan stoppen, ik wil nu echt mijn zwanger worden kans vergroten!

Nou ga nu douchen want we gaan zo naar mijn schoonouders!

Fijne feestdagen!
En tot snel!!!

xxx Annie1

Hoi j-j,

Hoe is het nu met je? Ik heb je hier al even niet meer gezien! Stond degene die overleden is dicht bij je? Het lijkt me vreselijk hoor om zo voor de feestdagen een dierbare te verliezen. Het is natuurlijk altijd erg maar rond deze tijd van het jaar helemaal.

Heb je fijn gewerkt met de kerst? Ik wel, ik vind het altijd wel gezellig. 2de kerstdag kwamen mijn ouders & broer en scoonzus eten! We hebben heerlijk voor ze gekookt! Gelukkig vond iedereen het erg lekker!!
En wat hebben jullie met de kerst gedaan?

Ben je eigenlijk alweer ongesteld geworden? Zo ja na hoeveel dagen en zo nee op hoeveel dagen zit je nu? (lekker duidelijk he!!)

Als mijn berekening klopt dan moet ik ongeveer eind volgende week ongesteld worden! Ben benieuwd!

Had je al plannen met oud&nieuw? Wij gaan dus naar vrienden toe, gelukkig mogen we de hond meenemen want die durf ik niet alleen thuis te laten!

Ik heb nu vrij tot 3 januari!

luxe he! Ik had nog een aantal uren over dus die heb ik lekker opgenomen!!

Nou tot snel!!!

Liefs, Annie

Ik wens je natuurlijk een goed uiteinde en een zeer vruchtbaar! en gezond 2007!!!!

Terug
Bovenaan