Annie1/J_J

Hai Annie,

Ik vind het ook altijd vreselijk om zo vroeg mijn bed   uit te moeten, zeker in de winter. Dan is het nog donker en koud.

Ik heb niet zoveel vrienden vooral door mijn werk. Door die onregematige werktijden moet ik vaak werken als andere vrij zijn. Mijn ex was ook niet echt makkelijk in de omgang, dus dat heeft er ook mee te maken.
Nu krijg ik wel steeds meer contacten, en dat vind ik echt super leuk. Maar dat zijn gewoon nog niet echt vrienden voor mij.
De goeie vrienden die ik heb wonen vaak verder weg (vriendin in het westen van het land, vriend in Spanje). Niet echt heel handig dus.

Met wat voor soort clienten/zorgvragers/bewoners werk jij? Ik werk met mensen die allemaal een ernstige verstandelijke en lichamelijke handicap hebben.

Ik ga nu eerst ff lekker slapen (ben de laatste tijd super moe).
Heb jij een fijne dag gehad? Was het gezellig bij je vrienden?

Liefs,
J_J

Goedemorgen J_J,

Hoe is het met je?
Met mij gaat het goed.
Dit weekend mijn eisprong gehad (als het goed is!)
Dus zaterdag en zondag geklust! Lang leve het weekend
Ik heb sinds gister last van mijn buik steken en zo.Zal wel toeval zijn want er heerst ook een buikgriep.
Gister was gezellig! Toen we thuiskwamen kregen we ook nog eters dus ik had het er maar druk mee!
Mijn ex was ook niet echt toegankelijk met anderen.Met mijn vrienden kon hij eigenlijk helemaal niet overweg. Dus wat doe je dan: je laat je vrienden een beetje vallen.Eigenlijk het stomste dat je kan doen.
Toen we uit elkaar gingen had ik niet al mijn vrienden meer. Gelukkig zijn ze bijna allemaal weer terug gekomen!
We hebben wel goed gepraat want het was voor hun natuurlijk ook niet leuk.
Toen ik een nieuwe vriend kreeg (man) heb ik er wel voor gewaakt dat ik mijn vrienden niet weer liet vallen. Gelukkig is dat goed gelukt, en kan hij wel goed met mijn vrienden overweg!

Ik werk met verstandelijk gehandicapten kinderen, dat is erg leuk!!
Ik zat net te denken over 1 november stoppen met roken, ik doe het wel maar dan wel s avonds ik ga namelijk naar marco borsato!!En dan ben ik toch een beetje gespannen!!
Dus 2 november is mijn eerste rookvrije dag voor de rest van mijn leven?!!!

Hebben jullie het aan meerdere mensen verteld dat je gestopt ben (of ga stoppen)met de pil?

Fijne dag vandaag!!

Liefs annie

Hai,

Wat super dat je naar Marco Borsato gaat!!

We gaan ervoor dat we de rest van ons leven niet meer gaan roken toch?! Rookt jou man eigenlijk?
Ik heb 2 nov. wel een spannend dagje. Dan heb ik mijn diploma uitreiking (verpleegkundige niveau 4), dus hopen dat ik het dan zonder roken af kan.

Ik heb mijn moeder verteld dat ik ga stoppen met de pil, verder niemand. Ik vind het wel fijn dat mijn moeder het weet. Ik heb op zich een hele goeie band met haar en zo kan ze toch een beetje meeleven. Ze  kan me ook steunen met stoppen met roken, aangezien ze zelf vroeger heel veel gerookt heeft en dus weet hoe moeilijk het is om te stoppen.
Oh krijg net te horen dat mijn vriend het een goeie vriend heeft verteld.

Hebben jullie het wel aan mensen verteld?

Ik ga ff mijn ventje "uithoren"wat hij te vertellen heeft, ben benieuwd.....

Fijne avond!!

Liefs,
J_J

Hai J_J,

Ja tof he dat ik naar Marco ga! ik ben echt fan van hem!!
Mijn mannetje rookt ook dus dat is wel lastig!
En rookt die van jou ook?

Wij hebben het aan beide ouders en wat vrienden verteld.Bewust niet aan teveel mensen want anders krijg je zo vaak de vraag en ben je al zwanger!Heb ik dus geen zin.
Spannend voor je 2 november!Ik zal aan je denken!!

Nou verder ben ik vandaag druk geweest in huis!
Beneden schoongemaakt, slaapkamer gedaan enz. enz. Heb nu knap last van mijn rug.
Niet zo slim achteraf want ik moet morgen de hele dag werken!!
Ben nog steeds niet helemaal in orde,last van mijn buik en heb ook verhoging.Wat zal dat nou weer zijn!

Fijne avond!!

xxx annie

Hai Annie,

Mijn vriend rookt niet, dus dat scheelt wel. Rook je al minder? Bij mij gaat het wel goed, rook er nu ongeveer 2 a 3 op een dag.

Ik hoorde dus gisteren dat mijn vriend het ook tegen 1 van z'n beste vrienden heeft verteld en hij was heel enthousiast geweest.

Hoe kwam je aan die hernia?? Lijkt me erg pijnlijk en erg vervelend. 2 collega's van mij hebben het gehad. Die waren erg lang bezig met herstellen.

Ik ben nu lekker 2 dagen vrij (was ik ook wel aan toe). Nu moet ik dus ff het huis doen. Vanmorgen motorrijles gehad (erg leuk). Ik ben al aardig ver, mijn instructeur wil zelf het examen al aan gaan vragen dus dat is mooi. Hoef ik hopelijk niet zwanger op de motor, want dat lijkt me wel eng.

Hoe reageerden jullie ouders toen jullie het vertelden?
Alleen mijn moeder weet het van mijn kant en die vond het gelukkig erg leuk.

Zijn jullie al aan het kijken wat je wil qua babykamer, kinderwagen  enzo.? Ik vind het best moeilijk er is zo veel.

Ik ga nu eerst ff slapen, ben steeds ontzettend moe. Lig 's avonds om 22:00u al te slapen op de bank.

Tot later!!

Liefs,
J_J

Hai J_J,
Lekker zeg 2 dagen vrij!
Ik heb de hele dag gewerkt, ben morgen wel vrij!
Ik heb een aangeboren afwijking in mijn rug, in januari had ik vreselijk veel pijn in mijn ru kon haast niet meer lopen.
Een tijdje aangemodderd en toen door naar het zh.MRI scan gemaakt en toen bleek dat ik een hernia had.Die was gelukkig uit zichzelf aan het genezen.Ik heb ook een scoliose in mijn rug en dat veroorzaakt nu hoofdzakelijk de pijn.
Ik heb een corset gekregen en verder is het afwachten.
Ik ben nu op therapeutiche basis 20uur aan het werk, en dat gaat gelukkig steeds wat beter!!

Ik rook nog steeds volop bijna een pakje per dag. (jaja ik ga het nog zwaar krijgen!!)
Scheelt wel hoor dat je vriend niet rookt.Wordt je er thuis tenminste niet de hele tijd mee geconfronteerd!!

Mijn ouders vonden het erg leuk toen ze het hoorden,alhoewel mijn vader wel even aan het idee moest wennen!
Mijn schoonmoeder weet het ook en zij vind het ook leuk en spannend.Volgens mij heeft ze het mijn schoonvader helemaal niet verteld, wij ook niet.
Verder weet mijn schoonzus het ook! En dan nog een handje vol vriendinnen.
Mijn man heeft het 1 vriend verteld en 1 collega/vriend.
Eigenlijk heeft iedereen positief gereageerd.Ik heb wel het idee dat een vriendin haar bedenkingen heeft maar dat heeft ze tegen mij niet zo gezegd.Zij zit nog helemaal niet in de fase kinderen krijgen vandaar.

Toevallig leest mijn mannetje af en toe nu wel onze stukjes, grappig he!!!
We zijn eigenlijk nog niet echt met de babyspullen bezig.Als er folders binnen komen zeggen we wel of we het leuk vinden.Maar ben nog niet aan het shoppen (jij wel?).
Ik heb eerst zoiets van laten we eerst maar echt zwanger zijn!

Ik heb nog steeds last van mijn buik (maf he).Ik word wel gefrustreerd van het idee dat het ook een buikgriepje kan zijn.
Ik heb mezelf beloofd om niet zoveel met het ''zwanger worden'' bezig te zijn.Maar onbewust doe je dat toch. Vooral nu ik me op dit forum heb ingeschreven.Het werkt ook zo verslavend.Als ik de pc aanzet ga ik het eerste naar deze site en kijk ik of je hebt gereageerd (erg he!!)

Maar goed, hoe is het verder met jou??
Dus je bent een echte motormuis?! Stoer hoor!!!
Heeft hij je examen nu aangevraagd?
Ik vind het echt gaaf maar ik ben veel te schijterig voor dat soort dingen. In de auto kan het me (als ik zelf rij) niet hard genoeg gaan maar op een motor vind ik doodeng!!

Morgen ben je ook vrij he!! lekker hoor ik ook!!!

Als je dit nu nog leest slaap lekker en anders goedemorgen hahaha!!

Liefs annie.

Ps, ik dacht ik schrijf even een kort verhaaltje voor het slapen gaan maar volgens mij is ie weer aardig lang!!

Doei

Goeiemorgen,

Jeetje wat een verhaal over je rug. Vreselijk voor je dat je zoveel pijn hebt elke dag. Gelukkig dat het met dat korset wat beter gaat. Hoe zal dat gaan als je zwanger bent?

Het scheelt inderdaad heel erg dat mijn vriend niet rookt, want ik rookte zo ie zo al niet zoveel als hij thuis was. En later hebben we ingesteld dat er binnen in huis helemaal niet meer gerookt word, dus met dit weer heb je dan ook niet zo'n zin om buiten te gaan staan kou te lijden om te roken.

Wij zijn ook nog niet echt aan het shoppen. Inderdaad ook een beetje kijken in folders wat we leuk vinden enzo. Mijn vriend zou wel graag willen shoppen en mijn moeder ook, maar ik heb ze gezegd dat ik eerst zwanger wil zijn. Je weet tenminste maar nooit hoe lang het gaat duren.

Wat heb je met je buik? Ik heb het geloof ik wel ergens gelezen, maar ik weet het niet meer (je leest hier ook zoveel verhalen dat het op het laatst allemaal een beetje door elkaar gaat in mijn hoofd hihi).
Ik heb het ook hoor dat ik mezelf voor hou dat het zeker wel een half jaar zal gaan duren en dat ik me er niet zo druk om moet maken, maar inderdaad 's morgens meteen pc aan en kijken op het forum. Ik moet zeggen ik vind het ook wel heel leuk om elke keer berichtjes te lezen en iets meer info te krijgen op die manier.
Mijn oudste zus (30) is nu zwanger van de 2e. Ze is nu ongeveer 11 weken, dus best spannend. Ik heb haar bewust niets verteld al denk ik wel dat ze wat vermoed, omdat ik zei dat ik ging stoppen met roken.
Heb jij nog broers/zussen?
Ik heb ook nog een tweelingzus. Maar zij is nog helemaal niet met kinderen bezig volgens mij.

Met mij gaat het verder wel goed. Kan alleen niet meer uitslapen tegenwoordig (heel vervelend). Ik word gewoon steeds om 8:30 wakker. Heb jij lekker uitgeslapen vandaag?
Motorrijden vind ik echt ontzettend leuk. Mijn instructeur heeft het nog niet aangevraagd aangezien ik eerst mijn theorie nog moet halen (dat heb ik dinsdag). Dus ik denk dat hij het daarna wel aan zal gaan vragen.
Gisteren had ik trouwens zoiets raars met motorrijden. Zegt mijn instructeur ineens "Ben je wat dikker geworden?" Dus ik zeg "ja dat klopt". Hij "ben je soms zwanger". Nou ik stond dus met mijn bek vol tanden. Ik heb hem maar gezegd dat als dat zo is dat ik het dan nog niet weet. Laatst vroeg een collega ook al of ik niet zwanger ben, omdat ik steeds zo moe ben.

Ik hoop dat je het verhaal nog een beetje kan volgen, het is een beetje warrig geworden geloof ik.

Ga je nog wat leuks doen vandaag?

Tot later!

Liefs,
J_J

Hoi hoi,
Hier weer even een berichtje van mij! of ik nog iets leuks ga doen? NEEEEE bah ben weer aan het poetsen en aan het wassen. Ik heb zo''n zin om te winkelen maar ja straks koop ik allemaal kleren en raak ik binnenkort zwanger!
Heb jij nog wat leuks gedaan vandaag?
Ik heb een topic aangemaakt met buikpijn tijdens eisprong! daar staat precies hoe ik me voel!!
Ben ook heel benieuwd hoe het gaat met mijn rug als ik zwanger ben, hoop goed.We wouden nu echt gaan beginnen met zwanger worden.Als t dan niet lukt is er nog tijd genoeg voor andere stappen.
Ze hebben me ook gezegd dat ik met pijn in mijn rug moet leren leven omdat het toch nooit helemaal overgaat! Dus dat doen we dan maar. Bij mijn man in de familie en bij hemzelf komen ook veel rugafwijkingen voor. Dus ons kind kan nog de lol op!
ikzelf heb nog 1 oudere broer. Hij gaat binnenkort samenwonen dus hij is nog lang niet (neem ik aan) met kinderen bezig!
Mijn man heeft nog een broer en een zus allebei ouder.Hun zijn ook getrouwd en hun hebben alwel kinderen.

Nou zal wel knap zijn he als je al zwanger bent, omdat je nog niet met de pil getopt bent.Spannend of niet, dat jullie volgende week of die week erop ook eindelijk voor het ''echie'' gaan!!!!
Lijkt me leuk omdat we ook nog gelijk oplopen, gezellig!!!
Ik wens je voor dinsdag alvast heel veel succes met je theorie.Ik ben hier de hele week wel te vinden hoor maar wens je nu alvast succes voordat ik het vergeet!!!

Nou ik ga de was er maar weer eens uithalen!!!

Tot snel,

Liefs annie

Terug
Bovenaan