Annie1/J_J

oja, hoe is het met het niet roken??
Ik ben nog niet gestopt erg he, ik hoop dat ik snel kan stoppen maar dan moet het eerst iet rustiger zijn hier!!!

xxx

Hai Annie,

Sorry, dat ik zo lang niet geschreven heb, maar het waren drukke dagen.

Hoe is het met je hond?? Is ze al wat opgeknapt?
Wel fijn dat je aan haar merkt dat ze ervan geniet om bij je te liggen.

Mijn diploma uitreiking donderdag was echt super. Ik kon het bijna niet geloven dat ik na 7 jaar het nu eindelijk gehaald heb. Het stoppen met roken is moeilijk. Ik rook er nog steeds 1 of 2 op een dag. Kan het nog niet helemaal zonder.

Ik vind het helemaal niet erg dat je ook schrijft over je hond hoor! Ik kan me goed voorstellen dat je er erg mee zit en dat je het even van je af wilt schrijven. Tuurlijk zitten we op het zwanger worden forum, maar ik vind het ook fijn om het af en toe over wat anders te hebben. Anders wordt je denk ik erg gefixeerd op het zwanger worden en het is al moeilijk genoeg om er wat af stand van te nemen.

Veel sterkte met je hond!!

Tot schrijfs.

Liefs,
J_J

P.s. Ga je nog wat leuks doen dit weekend? Ik moet werken, dus ben hier niet veel te vinden.

He J_J,

Hier ben ik weer, ik ben ontzettend druk geweest (en nog) met de hond en werken. Het gaat gelukkig iets beter met haar en we durven langzaam weer wat hoop te hebben! Ik ben toch niet ongesteld geworden, woensdag een klein beetje bruine afscheiding maar verder nog iks te zien?! Ik heb sinds vandaag wel wat krampen dus het zal er wel weer aan komen.
Deze week ben ik ook erg druk en veel weg, dus ik probeer iedere dag even te schrijven maar durf niet te zeggen of het lukt.
Hoe is het nu met jou? Ben je nog steeds zo moe? Lekker gevoel he je diploma op zak!!!
Gefeliciteerd!
En heb je je nod al berekend? Ik dus nog niet!
Stoppen met roken is weer even van de baan, slecht he! Ik vind het erg knap van je dat je zo weinig rookt hoor!!!

Nou ik ga even soep maken voor het mannetje en mij en dan moet ik zo alweer weg!
Morgen, dinsdag en woensdag werken en dan heb ik gelukkig weer een paar dagen vrij!!!

Tot snel,

Liefs Annie

Hoi J_J,

Hoe is het met je??? Met mij gaat het iets beter, ben wel vreselijk oe maar ik heb er een zware week op zitten. Ik heb vandaag ook de hele dag moeten werken. Ben vanmiddag even snel bij de dierenarts geweest en heb me toch een lading medicijnen en prikken mee gekregen ! Word er naar van, maar ja het gaat gelukkig wel weer wat beter!!

Ik ben nog steeds niet ongesteld (36 dagen) Maar ik heb wel die krampen die ik gister ook beschreef. Ik heb vanmiddag een test gekocht en als ik morgenvroeg nog niet ongesteld ben dan ga ik testen! Ik moet om half 8 beginnen dus ik doe het ervoor even. Het zal wel weer niet maar je weet maar nooit toch???

Mijn man zei al als blijkt dat je zwanger bent dan raak je geen sigaret meer aan haha!!
Doe ik dan ook niet hoor want dan heb je zo''n groot wonder in je buik zitten!

He doe rustig aan en ik laat je het morgen even weten wat de uitslag is van de test!!

Liefs annie

Hai Annie,

Gelukkig dat het iets beter gaat met de hond. Zorg je ook goed voor jezelf!
Met mij gaat het wat beter. Ben niet meer zo heel moe gelukkig.
Dat diploma op zak is een super gevoel! Het was ook echt een bijzonder moment voor mij.

Ik las net je andere topic en ik ben heel benieuwd. Ik ga echt hopen dat je goed nieuws hebt!

Slaap lekker en werkse morgen!

Ik ben morgen nog vrij, maar ga zeker meteen als ik wakker ben ff kijken of je al geschreven hebt.

Liefs,
J_J

P.s. waar kom je eigenlijk vandaan? of wil je dat liever niet vertellen?

Hai Annie,

Ik las net je andere topic. Balen zeg dat het negatief was. Heb je al menstruatie kwaaltjes?
Hoe is het met je?

Liefs,
J_J

Hoi J_J,

Sorry dat het zo lang geleden is dat ik heb geschreven.Ik ben zo waanzinnig druk geweest!!
Hoe is het met jou?? Heb je inmiddels je nod al berekend??
Hoe gaat het met roken?

Met mij gaat het goed behalve dat ik vanmorgen echt vreselijk eg ongesteld ben geworden! Gewoon na 40 dagen dat is dus echt lang he. Ik heb ook geen idee hoe ik nu mijn vruchtbare periode kan berekenen. Maar mischien is dat ook wel goed want ik ben er ook wel erg veel mee bezig! En dat is natuurlijk ook niet helemaal goed! Ik zit nu dus in de 5de ronde! En merk wel dat ik toch wel begin te balen! Maar ja we zien het wel toch??

Met mijn hond gaat het gelukkig al veel beter!! De dierenarts staar er versteld van! Ze hebben van de week nog een foto gemaakt en die ziet er goed uit!! Gelukkig! Ze moet nog wel lang medicijnen maar dan wordt ze wel weer beter!!
Ik ben zo bang en verdrietig geweest en nu loopt ze door het huis alsof er niks gebeurt is!!

Nou ik gan maar eens aan de poets want dat is hard nodig!!!

Oja, ik woon vlakbij Arnhem en jij??

Liefs annie

Hai Annie,

Wat goed om te horen dat het met je hond veel beter gaat. Wat een opluchting of niet?
Wat jammer (netjes omschreven) dat je nu echt ongesteld bent geworden. Ik heb nog niet mijn volgende NOD precies uitgerekend. Ik weet natuurlijk ook nog niet hoe mijn cyclus zal zijn, dus dat is ook afwachten. Ik weet in ieder geval dat ik rond 29 nov. weer ongesteld zal worden (bij een cyclus van 28 dagen).
Ik kan me best voorstellen dat je nu toch wat ongeduldig wordt. Je wilt het ook zo graag. Het lijkt me erg moeilijk om er dan ook nog een beetje afstand van te nemen en er niet constant mee bezig te zijn.
Voor mij begint het nu eigenlijk pas echt. Dus ik ben heel benieuwd wat me allemaal te wachten staat.

Het roken is nog hetzelfde bij mij. Ik kan nog steeds niet helemaal stoppen, slecht he?! Hoe is het met jou met stoppen/minderen? Of ben je daar niet meer mee bezig geweest met alles wat er speelde?

Lekker gepoetst? Ik ga morgen poetsen. Ben lekker vrij het weekend dus dan kan je in huis weer aan het werk. Moet jij werken het weekend of ga je wat leuks doen?

Ik woon ook redelijk dichtbij Arnhem. Ongeveer een half uur rijden.

Ik ga ff tv kijken/ boek lezen.

Liefs,
J_J

Terug
Bovenaan