Annie1/J_J

Hai hai,

Hoe is het vandaag met je?
Nog steeds last van je buik?

Ik heb gisteren vanalles gedaan en toch weer niets. Ken je dat dat je heel veel wilt doen, maar ondertussen te moe bent en dat er dan toch niets gebeurd?! Dat had ik dus gisteren.
Het zou inderdaad wel heel appart zijn. Ik ga er ook niet van uit hoor!
Ik ga er zelf vanuit dat het echt wel een tijdje gaat duren (al wil ik het zo snel mogelijk). Je leest hier zoveel dat mensen er maanden soms wel een jaar mee bezig zijn.

Het wordt ff een kort berichtje, want ik moet nu nog opschieten, moet naar het werk.

Liefs,
J_J

Hoi J_J,

Hoe is het? Lekker gewerkt?
Ik heb nog steeds last van mijn buik, maar nu heb ik ook nog vreselijk veel afscheiding erbij (heb je enig idee?) Is toch om gek van te worden!
Ik heb vanmorgen gewerkt, vanmiddag lekker vrij en heb ik boodschapjes gehaald.Ik heb trouwens weekend nu, wat een leven haha!!
Ik ken dat wel hoor veel willen doen maar niks uit je handen komen!
Ik ben ook erg moe maar dat zal wel met de tijd van het jaar te maken hebben, denk je ook niet??
Gister ben ik ontzettend druk geweest in huis, jaja ben trots op mezelf!!
Morgen ga ik weer verder met poetsen het houd ook nooit op he!

Ik ga nu Lotte kijken, volg jij dat ook?
Verder kijk ik ONM, GTST, ATWT en soms de bold.Ben verder niet verslaafd hoor haha!!!

Fijne avond,

liefs annie

Hai Annie,

Ik heb net even je andere topic ook gelezen. Ik heb echt geen idee wat het kan zijn. Ik hoop zo voor je dat je volgende week leuk nieuws hebt!! Dan vertel je het me ook wel in "onze topic" he?! Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen.

Wat ben je toch veel aan het poetsen. Heb je zo'n groot huis?! hihi
Ik ben niet zo'n poetser, ik neem mezelf vaak wel voor om te gaan poetsen, maar vaak verzin ik wel weer andere dingen om te doen.
(er begint er hier naast me eentje heel hard te lachen om deze laatste 2 zinnen zo mij schijnen te zijn).

Lekker joh dat je nu al weekend hebt. Ik moet morgen van 07:00-15:00 werken. Echt geen zin in om morgen vroeg uit bed te gaan, maar ja het moet.
Ga je nog wat leuks doen het weekend?

Ik volg eigenlijk niet zoveel soaps enzo. Het enige wat ik aan soap kijk is   Days of our lives.

Ik ga nu nog even roken (foei foei) en dan lekker naar bed.

Slaap lekker alvast.

Liefs,
J_J

Hai J_J,

Mocht het zo zijn dat ik zwanger ben  dan schrijf ik het echt als eerste op onze topic!!
Maar ik moet nog 1,5 week geduld hebben!

Wij wonen gewoon in een rijtjeshuis!, maar we hebben best wel wat huisdieren, honden katten!, dus iedere dag moet ik (zowiezo beneden) stoffen en zuigen.
We hebben net een kleine verbouwing achter de rug dus heb ik boven alles uitgezocht, opgeruimd en schoongemaakt! Maar het is echt geen hobby van me!

Ik ga zaterdag bij vrienden eten, m''n mannetje is het weekend de hort op!
Zondag heb ik een verjaardag, en mischien gaan we s''avonds uiteten! Dat vind ik altijd gezellig!
Mischien dat ik nog even met mijn moeder ga winkelen maar dat is nog niet zeker!!

En jullie gaan jullie nog wat leuks doen??

Vergeet nog 1 ding; ik heb zeeen van tijd nu mijn man het weekend weg is, dus waarschijnlijk ben ik weer veel op het forum te vinden!!!

He werkse morgen en slaap lekker!!!!

tot morgen?!

Liefs annie

Hai,

Wat leuk dat jij ook huisdieren hebt.. Ik heb 1 kat.

Hoe is het nu met je?
Ik ben echt super moe. Mijn vriend voelde zich vannacht niet echt lekker, dus was het ongeveer 00:30/1:00u voordat ik sliep. En dan gaat om 6:00 de wekker wel weer erg vroeg. Dus ik ga zo eerst ff een (schoonheids)slaapje houden en dan mijn huishouden doen. Getver.. ben je eindelijk vrij moe je in huis nog weer vanalles doen.

Morgen moet mijn vriend werken, dus dat is niet zo gezellig, maar ja dan kan ik tenminste even leren voor mijn theorie examen. Zondag gaan we naar Eindhoven, daar komt hij vandaan dus gaan we wat vrienden opzoeken enzo. Daar blijven we dan slapen en dan maandag weer naar huis (nadat ik gewinkeld heb natuurlijk hihi).

Verder heb ik geloof ik ook niets leuks op het programma staan, dus zal hier regelmatig ff kijken.

Ik vind het wel moeilijk om op andere berichten wat te posten aangezien ik nog moet stoppen met de pil en dus nog helemaal niets weet van zwangerschapsdingetjes.

Tot snel!!

Liefs,
J_J

P.s. zijn we nog niet bij pagina 2 aangekomen? Ik dacht dat we daar met onze hoeveelheid berichtjes toch wel aan zouden zitten nu, maar ja komt vanzelf denk ik.
Vind het erg gezellig om elke keer wat van je te lezen

Hoi J_J,

Gezellig een dag en nacht in eindhoven, is altijd leuk, lekker winkelen en zo!
Spannend hoor je theorie examen! Mijn man werkt ook erg veel, bijna iedere avond en zaterdag. Nu heeft hij een weekend vrij en gaat hij met een vriend weg.
Morgen je laatste pil of niet?
Vanaf volgende week kan je dan ook wat beter meepraten met de anderen! Als je dan ongesteld bent kun je meteen je nod berekenen! en die op de lijst erbij zetten!! Ik lees de meeste topics wel maar reageer lang niet op allemaal, dat red ik ook niet.
Met mij gaat het goed, heb vanmorgen lekker uitgeslapen en schoongemaakt (jaja poetsmiep he haha!) vanmiddag ben ik wezen winkelen met m''n moeder en schoonzus.
Ik heb trouwens die pillen gekocht van vsm, puur mama.
Ik zag ze op de reclame en die vrouw vertelde me dat hier echt alles inzit, ook foliumzuur,alle vitaminen enz.
Die kan je nemen als je zwanger wilt worden, zwanger bent,bevallen bent en voor nog iets!
Ik slikte al foliumzuur maar nu krijg ik alles binnen! Wel duur hoor 13 zoveel voor 90 pillen, maar ja als het goed voor je is....
Ik las gister ook dat mannen ook foliumzuur mogen slikken.Dat is beter voor hun zaad vooral als ze roken!, Wist jij dat?

Nou ik ga weer ff tv kijken en op t forum rondneuzen!

xxx Annie

Hai,

Zo ik ben ook net mijn bed uit komen rollen. Jeetje wat was ik moe.

He maar ik las dat je nog steeds zoveel last van afscheiding hebt? Wat vervelend voor je.
Nog ff en dan heb je duidelijkheid hoop ik voor je. (en je weet vast wel wat ik hoop ;-) )

Ja vanavond mijn laatste pil. Wel een beetje spannend hoor. Heb jij er veel last van gehad dat je stopte met de pil? Ik slik de pil al zo lang, dus tja....

Ik las inderdaad net je topic over foliumzuur voor mannen. Maar is dat gewoon dezelfde als voor ons dan? Dan ik het mijn ventje ook eens voorschotelen hihi. Kijken hoe hij reageerd.
Ik heb er ook over zitten denken om van die puur mama pillen te halen, juist ook omdat er ook vitamines inzitten enzo.
Maar foliumzuur hoef je toch maar te slikken tot de eerste 10 weken van je zwangerschap? Of is het beter als je het daarna ook nog slikt?

Ik ga ff buiten een sigaretje roken (ik kan er nog steeds niet helemaal vanaf blijven) en dan maar ff ontbijten en mijn huis doen.

Tot later,

Liefs,
J_J

He J_J,
Ik kwam ook pas om 11.00uur mijn bed uit!, Was wezen stappen en pas om 3.00uur thuis. Net maar weer even beneden schoongemaakt!!!
O ik hoor net dat de klok vannacht achteruit gaat, ik was het alweer vergeten!
Die puur mama pillen zijn echt voor de vrouw en die mag je je hele zwangerschap door slikken!
Foliumzuur is inderdaad tot de eerste 8 weken van je zwangerschap zinvol. Dat potje is nog niet op dus die gaat mijn man maar mooi slikken!!
Ikzelf heb eigenlijk geen last gehad van het stoppen met de pil!, Ik hoor weleens dat vrouwen zich dan veel beter voelen, maar dat kan ik ook niet zeggen! Ik heb ruim 10 jaar de pil geslikt.
Ik vind die afscheiding wel vreemd hoor, voor hetzelfde geld is mijn cyclus zo onregelmatig dat ik toch nu pas mijn eisprong heb gehad, dan duurt het dus nog langer.OOO ik word er niet goed van!
Ik hoop voor jou dat je vrij snel een regelmatige cyclus krijgt want dit is gewoon klote!!

Nou ik ga zo even douchen, en dan ga ik naar vrienden van mij.(mannetje is weg he!)
Ik hoop dat ik vanavond nog wat van je lees, En anders wens ik je veel plezier morgen en maandag in Eindhoven!!!
Lekker he vanavond je laatste pil!!!

Succes met leren voor je theorie examen!!

Liefs Annie

Terug
Bovenaan