Annie1/J_J

Hai Annie,

Hier nog even een kort berichtje van mij. Ik ga zo even lekker met mijn moeder wandelen in het bos. Mijn ventje is hard aan het werk.
Ik hoop ook dat mijn cyclus snel regelmatig is en dat ik het ga snappen met alles uitrekenen. Dat vind ik met de pil wel lekker ik wist precies wanneer ik ongesteld moest worden en hoefde dus niets te rekenen en te doen. Maar een kindje wil ook heel graag, dus tja dan moet je er wat voor over hebben he?!

Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is zo voor jou. Je weet gewoon niet goed waar je aan toe bent.

Met het leren schiet het niet echt op. Heb hoofdpijn en kan me vandaag maar moeilijk concentreren. Dus doe ik dat morgen denk ik maar.
Zometeen eerst maar ff lekker wandelen.

Ik hoop dat jij een hele gezellige dag hebt.

Misschien nog tot vanavond.

Liefs,
J_J

Hai J_J,
Hoe is het nu met je? Is de hoofdpijn al gezakt?
Ik vind het ook altijd heerlijk om met de honden te wandelen in het bos.Nergens aan denken en verstand op 0!
Even over die moeheid van jou, zal het niet kunnen dat je de ziekte van pfierer (hoe je dat ook schrijft) hebt? Of heb je mischien last van bloedarmoede? Het kan natuurlijk ook de tijd van het jaar zijn, maar als je zo moe blijft zal ik toch een keer naar de huisarts gaan?!
Ik ben nu ook gaar, vannacht kort geslapen, vanmiddag gewinkeld met mijn vriendin en daarna bij hun geweest tot nu! Ik kruip zo lekker mijn (koude) bedje in! Mijn man heeft vandaag inmiddels al 4x gebeld, de schat! Morgenochtend heb ik een verjaardag en s avonds gaan we mischien uiteten, druk druk druk!

Als je dit nog leest voordat je naar Eindhoven gaat, Veel plezier! En ik spreek je hier snel!

Liefs Annie

Hai,

Ik ben weer terug uit Eindhoven. Hoe was jou weekend? Is je mannetje weer lekker thuis?
Wij hebben het echt super gehad. Lekker van elkaar genoten.
Ik denk dat het de tijd van het jaar is dat ik zo moe ben. Ik heb echt zon nodig om me goed te voelen.
Ik ga nu nog ff mijn theorie leren, want tja dat moet morgen wel goed gaan (ik denk het niet, maar hoop toch dat ik het ga halen).

Moet jij morgen weer werken?
Ik wel tot 22:00, dus misschien nog tot daarna.

Verder heb ik weinig nieuws.

Liefs,
J_J

Hai J_J
Even een kort berichtje van mij!
Ik hebeigenlijk een klote weekend gehad, mijn hond is heel ziek geworden en de dierenarts durft niet te zeggen ofdat ze het red.Ik kan je niet vertellen hoe verdrietig ik ben. Ik dacht ik kruip nu even gauw achter de pc anders zul je ook wel denken waar is annie nou.
Heb je je theorie gehaald??
Ik ben nog niet ongesteld moet als t klopt 4 nov.Dus duurt nog even.

Ik kijk morgen weer even op deze site.

xxx annie

Hai Annie,

Wat erg van je hond. Wat heeft ze? Ik kan me voorstellen datje erg verdrietig bent. Je huisdieren zijn toch een deel van je gezin. Je zorgt voor ze, houdt van ze, verzorgt ze.
Ik hoop echt voor je dat het snel beter gaat met je hond.

Ik ben gezakt voor mijn theorie, ik had net 2 fouten teveel. Echt heel stom. Nu maar weer afwachten wanneer ik weer kan, want nu word het niet zo vaak gedaan (i.v.m. de winter, minder aanvraag).

Ik hoop echt voor je dat je 04 nov. goed nieuws hebt.
Ik heb dus zaterdag de laatste pil ingenomen. Was wel lief, want mijn vriend was erbij. Wel spannend hoor!!
Nu moet ik als het goed is morgenochtend ongesteld worden. En dan begint het echt!

Tot morgen!

Liefs,
J_J

Hai J)J
hier nog ff snel een berichtje van mij voordat ik ga slapen.
Ze heeft een zware longontsteking waarschijnlijk.Ze is bij de dierenarts en we kunnen niets doen dan afwachtne.Het is zo zoelig want het is zo n lieverd, maar ze wilt nix eten en drinken dus ik ben er bang voor.

Kut zeg dat je gezakt bent, volgende keer hopelijk beter!
Ik heb vanaf vanavond echt zo n gevoel van ik kan ieder moment ongesteld worden.
Maar ja we wachten het maar af!

Slaap lekker en tot morgen!
Ik ga morgenavond naar MArco Borsato dat is dan wel even lekker! En ja donderdag eigenlijk stoppen met roken maar even zien of het lukt!
En hoe is het met jou roken???

Slaap lekker!!

dikke kus Annie

Goeiemorgen,

Ik ben er weer vroeg bij. Moet eigenlijk al weg naar het werk, maar wilde eerst nog ff een berichtje terug schrijven.

Is je hond al oud? Ik hoop echt dat ze er bovenop komt.

Met mijn stoppen met roken gaat het redelijk. Op het werk vind ik het erg moeilijk om niet te roken, omdat je er daar vaak echt ff aan toe bent na hard werken. Ik blijf gewoon mijn best doen.
Ik rook er nog steeds maar 1 of 2 hooguit 3 op een dag, dus dat valt erg mee.

Ik ga nu snel...

Fijne dag, sterkte met je hond en heeeeeeel veel plezier bij Marco natuurlijk!!

Liefs,
J_J

hoi J_J,

hier ben ik weer even.
met de hond gaat het echt slecht, ze is pas 3 jaar oud. ik moet haar iedere dag wegbrengen voor dagbehandeling. ze ligt dan aan het infuus en krijgt medicatie. ze durven me niet te vertellen of ze het red. maar als ik dan vraag of het niet beter voor haar is om haar in te laten slapen dan zeggen ze weer dat het te vroeg is.
ik kan je niet vertellen hoeveel verdriet ik hiervan heb. ze ligt nu bij me op schoot en ik merk dat ze daar echt van geniet.

maar goed we zitten op het zwanger worden forum! als je het vervelend vind om te lezen moet je het gewoon zeggen hoor!
ik heb sinds gisteravond lichtbruin bloed verlies dus helaas niet zwanger. kan er ook nog wel bij.
hoe is het met jou? ben je gister ongesteld geworden? wel spannend nu he! kan je je nod berekenen! ik wacht nog even met berekenen totdat het echt is doorgebroken!

marco was echt geweldig, ik heb er van genoten! hele mooie show! hou jij ook van zijn muziek? echt het hele stadion was rood, zo gaaf!!!!!

bedankt voor het ''luisteren"

liefs annie

Terug
Bovenaan