't Kletshoekje...

Hey Sara,

Wat vervelend zeg! Het is toch  een teleurstelling!
Bah, en ik had nog zo voor je geduimd!
Nou maar volgende ronde beter hoor !? Het is vanzelf een keer raak zo denk ik zelf!
Mijn NOD is 21 April dus nog eeffies in spanning zitten!

Liefs Yvonne

OH Maaike, helemaal leuk, ik krijg gewoon de kriebels in mijn buik van je verhaaltje. Je klinkt net als ik... heerlijk! Leuk ik ga begin Juli dit jaar ook hopen op een wondertje!
Nou ik hoop dat we elkaar meer treffen op deze forum, veel succes meid.

Groetsels,

Marianne

quote: mmalapierre reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-05-2007 21:43:52'));

OH Maaike, helemaal leuk, ik krijg gewoon de kriebels in mijn buik van je verhaaltje. Je klinkt net als ik... heerlijk! Leuk ik ga begin Juli dit jaar ook hopen op een wondertje!
Nou ik hoop dat we elkaar meer treffen op deze forum, veel succes meid.

Groetsels,

Marianne

Hoii Marianne,
Leuk dat je gaat beginnen in Juli.. Word het je eerste kindje? Of heb je er al één rondlopen????
Ik hoop inderdaad ook dat we elkaar vaker treffen op dit forum, is wel gezellig kletsen altijd!

Liefs, Maaike

Hoi Allemaal,

Alles goed? Hier gaat t wel...

Ben een tijdje afwezig geweest omdat mijn vriend opeens nogal "rare" kwaaltjes had.. Ben speciaal daarvoor ook thuis geweest omdat we de boel niet echt vertrouwde..

Kzal t ff uitleggen..
Hij ging naar zijn werk met de trein, en opeens in de trein viel hij flauw, opzich niet   zo'n probleem alleen plaste hij ook in zijn broek, wat absoluut niet samen hoort bij elkaar..
Nu zijn we bijna een week verder en nog steeds istie niet goed.. Steeds duizelig, al 2 keer naar de HA geweest maar die stuurt ons telkens weg met sukkelige opmerkingen.. dus al met al, t was niet echt een rustig ontspannen weekje!

Hoe ist met jullie verder???

Liefs, Maaike

Hey Maaike,

Wat vervelend zeg ? Is hij wel naar het ziekenhuis geweest  ?
Jeetje, als je niet weet wat het is sta je zo machteloos he? Ik hoop dat jullie er toch achterkomen wat het is en waar het weg komt, anders blijf je je dat altijd afvragen en blijf je ook angst houden dat het weer gebeurt. Ik hoop voor jullie dat het snel beter gaat hoor!

Liefs Yvonne

Heey Yvonne,
Hij is niet naar het ziekenhuis geweest omdat in eerste instantie de huisarts ons telkens niet door wou sturen, maar ook omdat hij 's ochtends telkens last had van duizelingen en zodra het dan avond begon, trok het weer weg.. En ja dalijk zien ze je bij de huisartsenpost nog als een zeur aan, dus we kijken het nog ff aan! Nu zijn we een week verder, vandaag istie voort eerst gaan werken, maar nog steeds gaat t niet echt lekker.. Dus het is echt een raadsel!

Liefs, Maaike.

Terug
Bovenaan