't Kletshoekje...

Hallo meiden,

Ik ben Yvonne, 27 jaar oud en kom uit Drenthe. Ik woon sinds oktober 2006 samen met mijn vriend.  Ik heb  een eigen bedrijfje. Ik zeg liever niet waar en wat het is anders ben ik straks herkenbaar voor sommige mensen en dat heb ik liever niet (mijn zus heeft me al ontdekt op deze site en zij wist meteen dat ik het was) Ja he zus ?? Haha, dat zij weet dat ik hier schrijf maakt me niet uit, we vertellen elkaar heel veel, maar iemend anders nog maar liever niet.

Gister was mijn NOD en de RD zijn nog niet verschenen, dus ik hoooooopppp zoooo dat het raak is.

We zitten in de 6e ronde voor ons 1e kindje.

Veel liefs Yvonne

En gaan er van de zomer nog mensen met vakantie???

Ikzelf ga met mijn vriend en mijn ouders 3,5 week naar Noorwegen en Zweden toe.. Mijn oom en tante zijn vorig jaar geemigreerd naar Noorwegen dus word weleens tijd om daar eens te gaan kijken.

Liefs, Maaike

quote: maaike1987 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-04-2007 09:20:45'));

Ohh dat is inderdaad niet zo mooi dat je het hebt, maar je hebt er medicijnen voor toch?? En slaan die ook goed aan??

Liefs, Maaike

De pillen die ik heb verkorten in ieder geval wel mijn cyclus, zit nu al 2 x op 29 dagen :D:D:D.
Die liep steeds hoger op tot in de ruim 40 dagen al. Toen heb ik dus maar ff aan de bel getrokken want bij de eerste werd ik gewoon maanden lang niet ongesteld.

Maarre spannend zeg dat jullie voor de eerste gaan!! Duurt nog wel ff toch? Maar wél erg leuk!

Groetjes mamaloe

Lastig is dat he Yvonne als je herkend wordt. Ben ik zelf ook wel eens bang voor. Bij ons weet behalve 1 vriendin en haar man niemand er van. Zelfs mn ouders niet.

Vind het wel leuk want iedereen denkt dat het bij ons bij 2 blijft maar hoop toch echt binnenkort te mogen vertellen dat nummer 3 op komst is.

Groetjes mamaloe

Jaja 't word ons eerste kindje, vind het ook echt wel spannend. Nu ben ik er echt ontzettend veel mee bezig, wat eigenlijk helemaal niet goed is, maar ik ben zo enthousiast dat ik aan niets anders kan denken,.. aaahhh laat t snel Juli/aug zijn....
Had jij dat ook toen je van je eerste zwanger was? Is dat eigenlijk normaal dat ik er nu al zo mee bezig ben?? Heb zelfs het eerste boxpakje en de eerste sokjes al gekocht...  Als ik die kleertjes zo zie, dan smelt ik helemaal * zucht *

Maar wel beter dat die pillen dat je cyclus verkorten, want ja als je maandenlang niet ongi word, is voor je lijf zelf ook niet goed he!?
Nou ik hoop echt voor je dat je snel van je 3e zwangerschap mag genieten, en ja als de mensen inderdaad denken dat het maar bij 2 blijft, zal het wel een leuke verassing voor ze zijn.. lekker onverwachts.. hihi...

Liefs, Maaike

Hey mameloe,

Ja dat vind ik best wel lastig, want als iemand het weet dan vragen ze ook steeds. Stel je voor dat het niet direct wil lukken en dat dan iemand zegt "ben je nou nog niet zwanger ?". Aaaahhh, daar moet ik niet aan denken zeg!
Van mijn zus maakt het niks uit, want zij is ook bezig met de 2e. Dat weten we van elkaar, maar verder weet het (hoop ik) niemand.

Maaike, wij gaan dit weekend er lekker tussenuit, we gaan vrijdag weg naar zee denk ik. We kunnen nog alle kanten op, want we hebben nog niet gereserveerd. Deze zomer gaan we waarschijnlijk niet, want we gaan een nieuw huis bouwen. De bouw start ergens in juli/augustus. Ik heb gehoord dat Noorwegen een erg mooi land is. Mijn vriend kwam vroeger vaak in Noorwegen, Zweden en Denemarken en hij vind het daar geweldig. Wij gaan er zeker nog een keer naar toe.

Veel liefs Yvonne

Ohh lekker dat je vant weekend er ffies tussenuit gaat.. Waar ga je precies heen??

Noorwegen is een prachtig land ja, voor mij word het de 3de keer, mijn vriend is er nog nooit geweest, en die zal zijn ogen echt wel uitkijken..

Leuk joh dat je een huis gaan bouwen. En ze gaan dan in Juli/Aug beginnen met de bouw? Of word het huis dan opgeleverd?? Nou ik hoop dat het allemaal een beetje voorspoedig gaat lopen..

Zijn jullie eigenlijk al gestopt met de pil en al bezig voor het echie?? Sorry maar lees zoveel verhalen dat ik af en toe door de bomen het bos niet meer zie, neem me dat a.u.b. niet kwalijk..

Liefs, Maaike.

Terug
Bovenaan