't Kletshoekje...

Hey Maaike,

We weten nog niet zeker waar we dit weekend heen gaan. Met mooi weer in ieder geval richting zee.

We beginnen met de bouw van ons huis in Juli/ Augustus als de bouwvergunning rond is. Deze hebben we 4 januari al ingeleverd, maar ja ze hebben er tegenwoordig zo lang werk mee om iets goed te keuren. Daar wordt je echt niet vrolijk van.

Gister was mijn NOD en de RD zijn nog niet verschenen, dus spannend.....
Ik heb gistermorgen getest en deze gaf "niet zwanger" aan, dus ik weet nog niks.
Mijn cyclus is normaal 28 dagen en dan zijn de RD er 's morgensvroeg altijd direct. Nu nog niks en ben wel een week met vlagen misselijk. Dit heb ik nog niet eerder gemeld, want mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden.
Het is zzzzóóóóóó spannend he!!

Veel liefs Yvonne

Ohhh meid, ik hoop het echt zooo voor je he?!?! laat die RD's maar wegblijven hoor!Morgenochtend weer testen zeker? Nou ik zal voor je duimen hoor!!!!

Goh wat rot zeg met die bouwvergunningen dat je daar zolang op moet wachten, tsjah tegenwoordig hebben ze inderdaad voor alles lang de tijd nodig.

Als het goed is word het vant weekend prachtig weer, vrijdag al 26 graden, ik woon zelf in Zeeland, en woon 5 minuutjes vant strand af, dus word lekker strandweer denk ik. Zondagavond lekker BBQ'en,.. Hmm laat de zomer maar beginnen!!

Liefs, Maaike

Srry nog ff vergeten,

Maar als je inderdaad met vlagen misselijk bent, dan zou het weleens kunnen.. Alles zo bij elkaar, nog niet ongi, misselijk,.. tsja,.. wil niet op de feiten vooruit lopen maar zou wel super zijn he!?

Laat je het wel weten als het zover is?!
Liefs,

Ja, dan laat ik het zeker weten hoor.

Gistermorgen toen ik getest had was grappig!  Ik ging weer naar bed en mijn vriend sliep half en kreeg dus ook half mee dat ik teste. Hij had er dus over gedroomd, alleen was ik toen al bevallen en dat het was een jongetje. Haha, grappig he ? ....en dan zijn ze er niet mee bezig he??

Wanneer is jouw NOD dan ?

Groetjes Yvonne

Haha ja super die mannen..doen alsof het ze niks intresseert maar ondertussen..

Nou ik moet over 7 dgn ongi worden, maar ja das nog allemaal kunstmatig, slik de pil nog.. hihi..In Juli stoppen we waarschijnlijk met de pil, hangt er nog een beetje vanaf want ik sta op een wachtlijst voor een operatie, en in eerste instantie zou die eind mei plaatsvinden, alleen is die dus verschoven naar eind Juli, begin Aug. en als ik zwanger ben opereren ze niet dus ja, kan pas stoppen als die operatie achter de rug is, dus schiet allemaal lekker op maar niet heus.

Nou ik hoor weer van je!
Liefs, Maaike

Nou, dat is lekker zeg !! En de datum ook nog steeds verschuiven. Bah !! Dat is best wel balen als je graag een kindje  wilt he ? Maar je kunt misschien wel alvast stoppen met de pil en dan condooms gebruiken. Zodat je lichaam goed ontpilt is en je gelijk naar de operatie voor het eggie kunt gaan. Wat krijg je voor operatie ?  Soms maakt het toch niet uit of je zwanger bent ?
Als we van tevoren nou precies wisten wanneer het raak zou zijn, was het niet zo moeilijk! Haha, dat leek me wel wat! Dan zou ik nu niet zo zenuwachtig zijn !

Veel liefs Yvonne

Haha ja dat zou eens een uitvinding zijn he!? Dat je gewoon even in je agenda kon kijken wanneer het je het beste uit zou komen, en dat je dan een knop ofzo in kon drukken.. haha..

Ik word geopereerd aan mijn enkel, en heb gebelt naar het zh of het een probleem is als ik zwanger zou zijn, en dat is een probleem want dan gaat de operatie niet door, dus dikke pech.. Baal er echt van,.. Wil inderdaad zo graag een kindje en dan word het alsmaar weg geschoven..

Liefs, Maaike

Ja, dat kan ik me voorstellen zeg  ! Het is vervelend dat ze geen datum kunnen prikken wanneer je geopereerd kan worden zeg ! Wanneer krijg je te horen welke datum je geopereerd gaat worden ?

Yvonne

Terug
Bovenaan