April 2021 uitgerekend

Dag allen,
Ook ik mag me aansluiten. Gisteren getest. En de 1e ronde al raak. Dus het voelt nog onwennig. 
Het is voor ons het 2e kindje. Een facebookgroep is ook erg leuk. Dat heb ik ook bij m'n dochter.

Gefeliciteerd dames!
Leuk Blablabla om je nu hier te spreken?
Is de Facebook groep al aangemaakt? Er is er eentje voor maart april mei maar daar ben ik weer uitgestapt? Ik heb geen idee hoe je zo een groep helemaal op besloten zet etc. Iemand wel?

Nee volgens mij niet niempje! Maar ik wil wel eentje aanmaken! 

Ik zit nu in de maart, maar geen idee waar ik daarin ben beland! Zo’n andere groep als met mijn zoontje

Goedemidsag
Gister positieve, lichte test Daan. Vandaag een digitale test en die was ook positief!! Toch lekker als er in letters staat zwanger!
heb een zoontje van 15 maanden. Ook uit april dus. 
nu 9 april als uitgerekende datum. 
ivm veel pech bij vorige keren (2xmk en 1x bbz) op 13-8 al een eerste echo om hopelijk iets meer zekerheid te krijgen. 

Mega spannend dit!! 
Leuk om in de Facebook groep te komen, had ik bij mijn vorige zwangerschap ook en was erg fijn. 
gebruikersnaam – uitgerekende datum –  hoeveelste kindje?
Blablabla – 2 april 2021 – 2e kindje
MouikeBeth – 31 maart 2021 – 2e kindje 
Reina - 9 april 2021 - 2e kindje

Hoi Rein a,
Welkom! Volgens mij hebben wij elkaar eerder gesproken?!
Probeerde je toevallig vanaf december 2017 zwanger te worden dat we elkaar toen gesproken hebben?

Hoii lieve aanstaande mama's, 
Ik heb afgelopen zondag ook test gedaan stiekem 2 om t zeker te weten allebei warwn ze positief.
Zijn we samen blij. Natuurlijk is t even spannend. Hopen dat alles goed gaat. Heb zelf dochter van 2. 
Zij is van 4 april ik ben ook begin april uit geteld. 
Hopelijk niet op haar verjaardag zou ik niet leuk voor haar vinden. Ach je houd het niet tegen. 
Na gevoelige borsten, rammelt het links en rechts in me buik is zelfs al beetje op geblazen. En moe moe moe....
Dames heel veel succes toy toy

Terug
Bovenaan