april forum

Hi Meiden,

Fijn dat jullie al een mailtje hebben gestuurd dat het April forum nog niet werkt. Ik was er nog niet aan toe gekomen zo super druk.
Ik heb net eff gekeken maar helaas hij werkte nog niet.

In iedergeval bedankt en ik blijf regelmatig kijken of hij werkt.

gr,
Lin

Ik heb voor degene die geinteresseerd zijn een group aangemaakt:

http://groups.msn.com/April2007moeders/homepage

Hij is nog erg simpel, heb er nog niets mee gedaan, maar dan kunnen we in ieder geval ervaringen uitwisselen voor degene die dat leuk vinden. Je moet je wel bij mij aanmelden.

Groetjes

Hallo allemaal, wat een leuk idee dit april forum. Ik voeg me ook graag toe want als alles goed gaat ben ik ong. 10 april uitgeteld.

groeten saar

Hoi,
Ik voeg me ook toe aan het april forum. Ik ben gisteren bij de ha geweest en ik zou nu 5 weken zijn. Het is mijn tweede kindje en ik vind het spannender dan de eerste keer. Ben me meer bewust dat er e.e.a. fout kan gaan.... Ach niet te veel aan denken.

Mijn dochter is nu 2 en ik dacht alles wel te weten maar er is in 2 jaar al weer e.e.a. veranderd. de eerste keer 'mocht' ik pas bij 11 weken naar de vk, vond ik nogal laat. Nu al met 8 weken! Eerste keer  kregen we alleen een termijnecho en nu krijgen we met 20 weken een echo! Klinkt allemaal wel goed. 13 september gaan we naar de vk en ik ben erg benieuwd. Bij de eerste hebben we het meteen (6 wk) van de daken geschreeuwd, ouders en zussen, opa's en oma's. Nu wil ik het weer van de daken schreeuwen maar manlief wil het nog even voor zich houden. MOEILIJK!

Nou meiden geniet er allemaal lekker van!
Groetjes Debra

hallo moeder van sharon

ik wil me ook graag aanmelden

gr,
Linda

ja, ook ik meldt me aan!!!!!!

ben nu 5 weken zwanger en 26-4 uitgerekend.

heb ook last van steken onder in mijn buik, krampjes en pijnlijke borsten.

geniet er heel veel van, hoop het met mijn verjaardag te vertellen, ben 6-10 jarig, hoop dat ik het voor me kan houden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo allemaal,

ik ben een nieuwe april-moeder.
Donderdagnacht getest en dus nog pril.
Waarschijnlijk 28 april, dus ik sluit me ook aan.

Iedereen gefeliciteerd en heel veel plezier de komende tijd
Ik hoop dat we fijn ervaringen kunnen uitwisselen!!!

Groetjes,

Simone

Hallo allemaal!

Gefeliciteerd iedereen.
Ik heb zelf vanmorgen een test gedaan. Positief dus, maar dat had ik wel verwacht, was al bijna een week overtijd. 30 april ben ik uitgerekend.

Hopen dat het ook dan wordt en niet 2 maanden eerder zoals bij mijn zoontje (dec 2004)

Groetjes, yana

Terug
Bovenaan