April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hoi Lentekriebels,
Mijn ELM was 30 april, als ik die aanhou ben ik 6 weken en een beetje, uitgaande van een gemiddelde cyclus.. Maar die weet ik dus niet.. 1 juli een afspraak bij de vk, de dag erna al voor een echo!! Helemaal spannend dus!!!

Eindelijk mag ik naar huis (vanaf mn werk) Kan ik t mn vriend ook laten weten... DIe was vanmorgen al aan t werk, Wilde m bellen, maar toch maar niet gedaan.. Live vertellen is wel zo leuk!!

Allemaal succes he!! Het kan voor de meeste niet lang meer op zich laten wachten!!!
Fijn weekend, en een fijne wedstrijd vanavond!!
Liefs

Hoi allemaal,

Mijnschatje: als eerste van harte gefeliciteerd, geniet ervan!!!!!  

Ik hoop dat wij ook snel van onze zwangerschap kunnen gaan genieten, dus aan alle klussers en wachters succes.

Zelf heb ik net als mijnschatje ook 30 april mijn 1ste dag laatste menstruatie gehad, dus ben nu inderdaad ook aan het wachten. Nog geen rd's op komst, dus ben benieuwd, durf eigenlijk zondag niet te testen om maar weer een teleurstelling tegemoet te gaan. (als de test weer negatief is). Ben er toch wel erg veel mee bezig, inderdaad ook veel meer als bij de eerste.

Groetjes Nicole

Hoi allemaal,
ten eerste mijn schatje VAN HARTE!!
ik hoop dat er snel vele mogen volgen(incl mezelf natuurlijk   )

H et klopt idd dat je met een tweede kindje er veel meer mee bezig bent, dat was mijzelf ook al opgevallen, bij mijn zoon stapt ik er neutraal in van: ach we zien t allemaal wel ik verwacht het komende half jaar nog niks en ziedaar 1 keer kijken bij wijze van en t was raak! das nu wel anders hoewel ik me nu heilig voorgenomen heb er niet teveel mee bezig te zijn, en ik moet eerlijk zeggen het gaat me goed af!! Ik sta er in deze ronde ook zeer neutraal in en verwacht er niet teveel van, dan valt het als de rds starx weer komen niet zo tegen he? ik zou niet eens weten wanneer ze moeten komen! ja ergens begin juli ik zie wel! heb ook geen zwangerschaps test in huis en heb me voorgenomen er pas een te kopen als ik al ruim een week (dus ergens halverwege juli ofzo) nog geen rds heb

dus wie weet hebben we nog een leuk verjaardags kado voor mijn zoon in petto? die is ook in juli jarig en wat is nou een mooier kado dan een brusje in de maak

hahaha nee das gekkigheid, nou fijne voetbal avond iedereen! ik ben niet eens aan het kijken schandalig he? tv staat zelfs uit!! en ook hoor ik in de straat nog geen gejuich dus er zal nog niet gescoord zijn

ik weet niet meer wie het schreef maar die van 1 wipje per doelpunt vond ik wel erg strak!! lag helemaal dubbel!! nu maar hopen dat ze een beetje scoren anders heb je een rustige avond! anders word het een wipje per penalty??

nou dames allen weer veel (klus)plezier en een fijn weekend!!

Kan het niet laten, maar volgens mij gaan we vannacht flink van bil met zijn allen. Maar ja, kijken of het nog lukt, heb net behoorlijk wat biertjes achterover zitten gooien. Nu kan het nog.

Slaap lekker allemaal!

Dag dames,

Vandaag zijn de RD's gekomen. Dus we gaan door naar de volgende ronde, ik ga even vanuit van mijn gemiddelde cyclus van 48 dagen, dus dan wordt mijn volgende nod 1 augustus.

Groetjes Nicole

Nou, ik zal het eerlijk opbiechten. Toen mijn hoofd mijn kussen raakte, was ik vertrokken naar dromenland. Wij zijn dus niet meer van bil gegaan, tot grote onvrede van manlief!!

@noompje80: Nou echt strak zie ik er nog niet uit. Ik heb spontaan last van overmatig veel pukkels en mijn huid is erg gevoelig. Ik smeer me eigen suf met cremepjes. En ja het feestje van schoonmoeder is eigenlijk gewoon een verjaardag maar dan met iets extra's, een koud en warm buffet enz. Het weer zit alleen niet mee, dus dat is wel balen, maar ja, we moeten het toch zelf gezellig maken! En als het goed is, ben jij flink van bil geweest gisteravond???

@lentekriebeltjes: de massage na de marteling sla ik altijd af, ik krijg daar echt nekpijn van. Voor vaderdag ben ik inmiddels geslaagd. Manlief wilde een trainingsbroek (om op de bank te hangen). Dus die heb ik gekocht (heb ik er zelf ook nog voordeel van) en verder heeft zoonlief op het KDV ook nog iets moois gemaakt. Toevallig is mijn vader deze week ook jarig, valt altijd zo lekker samen met vaderdag. Alleen wordt hij al 62. Is je vriend inmiddels al weer opgeknapt?? Klus ze in ieder geval en maar 1 zwemmertje hoeft zijn doel te bereiken, dus wie weet....

@nicoleg: balen van je RD's! Vol goede moed op naar de volgende ronde...

Ik ga nog even lekker een tukkie doen op de bank, ik ben zoooooo moe!!
Fijn weekend allemaal!

Terug
Bovenaan