Nou, ik zal het eerlijk opbiechten. Toen mijn hoofd mijn kussen raakte, was ik vertrokken naar dromenland. Wij zijn dus niet meer van bil gegaan, tot grote onvrede van manlief!!
@noompje80: Nou echt strak zie ik er nog niet uit. Ik heb spontaan last van overmatig veel pukkels en mijn huid is erg gevoelig. Ik smeer me eigen suf met cremepjes. En ja het feestje van schoonmoeder is eigenlijk gewoon een verjaardag maar dan met iets extra's, een koud en warm buffet enz. Het weer zit alleen niet mee, dus dat is wel balen, maar ja, we moeten het toch zelf gezellig maken! En als het goed is, ben jij flink van bil geweest gisteravond???
@lentekriebeltjes: de massage na de marteling sla ik altijd af, ik krijg daar echt nekpijn van. Voor vaderdag ben ik inmiddels geslaagd. Manlief wilde een trainingsbroek (om op de bank te hangen). Dus die heb ik gekocht (heb ik er zelf ook nog voordeel van) en verder heeft zoonlief op het KDV ook nog iets moois gemaakt. Toevallig is mijn vader deze week ook jarig, valt altijd zo lekker samen met vaderdag. Alleen wordt hij al 62. Is je vriend inmiddels al weer opgeknapt?? Klus ze in ieder geval en maar 1 zwemmertje hoeft zijn doel te bereiken, dus wie weet....
@nicoleg: balen van je RD's! Vol goede moed op naar de volgende ronde...
Ik ga nog even lekker een tukkie doen op de bank, ik ben zoooooo moe!!
Fijn weekend allemaal!