April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

GGRRR!! Zit ik een heel verhaal te typen, sluit mijn computer zich spontaan af. Achterlijk ding! Er moesten updates geinstalleerd worden. Fijn!! Inmiddels doet hij het weer, dus ik ben benieuwd.

Nou, inmiddels ben ik weer lekker thuis van 3 dagen kamp. Heerlijk mijn eigen bedje! En natuurlijk heb ik man- en zoonlief doodgeknuffeld. Ik had iets goed te maken, aangezien ik maandag met mijn auto een lantaarnpaal een flinke kus heb gegeven. ****. Ik dacht dat ik de bocht wel kon maken, maar de paal ging echt niet aan de kant. Dalijk maar even langs het schadebedrijf om te kijken wat het gaat kosten.

@mariska1980: ik las dat de verjaardag van Feline leuk was geweest. Echt heel bijzonder! Ik zat de hele dag terug te denken aan de bevalling. Zo laat begonnen de weeen, zo laat ging ik naar het zh.... Balen van je RD's. Hopelijk gaan ze er snel weer vandoor.

@juli2003:fijn dat je RD's zijn gekomen. Alvast veel succes voor de 17e! Verder heb ik wel eens gehoord van een mola-zwangerschap. Een zus van een collega van mij heeft dit ook gehad. Hopelijk valt het voor haar heel erg mee.

@summeke: mijn baaldag is alweer lang en breed over. Afentoe heb ik wel eens zo'n dag dat iedereen me met rust moet laten. Als iemand dan iets verkeerds zegt (of ik vind dat het verkeerd is) kan ik spontaan in tranen uitbarsten. Gelukkig heb ik er niet zo vaak last van... Ja, en de periode van zwanger worden is een hele onzekere periode. Ik snap je gevoel heel goed, graag wi lje alles onder controle hebben en houden en dat lukt met zwanger worden niet. Ook balen dat je RD's zijn doorgebroken. Verder heel veel sterkte met het overlijden van de zus van je vriendin.Wat zit de wereld soms toch oneerlijk in elkaar!

@mariska0808:en al nieuws..... voor jou is het bijna RD-dag?? Hopelijk zijn ze nog nergens te bekennen. Net mijn verwijsbrief voor de KNO-arts opgehaald en nieuwsgierig als ik ben lees ik die altijd. Staan er allemaal van die rare termen in, waarvan je denkt: huh??? Ik gelijk alles op proberen te zoeken op internet, kon ik niks vinden. Dus ik wacht maandag maar even af. Hopelijk valt het allemaal mee en kan het met een pilletje opgelost worden.

@tijgetje13: en flink aan de klus geweest?? Dat jij je eisprong zo goed voelt. We hebben onze NOD rond dezelfde tijd, dus wie weet......

@mijnschatje: ja, ik heb (helaas) geen borstvoeding kunnen geven, dus vandaar dat ik ook geen TSR-gevoel heb. Ik weet zelfs niet eens wat stuwing is (gelukkig maar). Maar bedankt voor de toelichting. Heb je inmiddels toevallig nog getest?? Ik had afgelopen weekend mijn klusweekend. Hopelijk heeft een zwemmertje zijn doel bereikt. Ik probeer het zoveel mogelijk los te laten en niet bij ieder gevoel te denken: zal het??? Anders maak ik mezelf helemaal gek en daar word ik echt niet gezelliger van...

@amber27: de dikke lip van Max is weer helemaal verdwenen. Nu nog de blauwe plek van zijn voorhoofd af en dan is hij weer helemaal gaaf. Hoe is het met je kleine nichtje?? Gaat alles goed? Verder lees ik dat je lekker een weekend weggaat. Geniet ervan! En volgens mij kan een orgasme echt geen kwaad hoor...

@ellenan: ook ik had de vorige ronde een rare ongesteldheid. Deze begon ook veel te vroeg en het duurde lang voordat het doorzette. Ja, het menselijk lichaam zit raar in elkaar. Maar het kan van alles zijn, een innesteling of een voorbode voor de RD"s. Hopelijk is het het eerste. Ik lees net dat je RD's toch zijn doorgebroken. Gruwelijk balen zeg....En we laten ons zo makkelijk voor de gek houden. Goed dat je probeert om er niet mee bezig te zijn. Ik probeer dit ook en tot nu toe lukt het me aardig. Zodra mijn NOD in de buurt komt, vind ik het toch wel spannend worden, maar ik probeer heel nuchter te blijven. Ik zit pas in ronde 2 en bij Max duurde het ook 5 rondes voor het raak was.

@madelief1986: van harte welkom bij ons klusclub..

Nou, aangezien ik vandaag lekker vrij ben en zoonlief op het KDV zit, ga ik dalijk met manlief leuke dingen doen ( en nee, we gaan niet flink van bil).

Hoi,

Summeke: gecondoleerd met het verlies, het is ontzettend vervelend als je ziet dat een vriendin verdriet heeft. En iemand moeten missen van 20 jaar is gewoon verschrikelijk, dat is toch geen leeftijd om dood te gaan. Heel veel sterkte voor jou en je vriendin (en haar famillie natuurlijk ook).

Nicole

Dag dames,

Ik heb gisteren een baaldag gehad, tijdens het werk vandaag kom ik allemaal bekenden  tegen die zwanger zijn, of net bevallen zijn. Vragen ze, jullie Rick is toch net zo oud/ouder als onze oudste (lees hint: het wordt  tijd dat je zwanger bent/wordt). Want dat zijn wij ook allemaal (geweest). Depri word ik ervan, vooral omdat ik maandag avond last had van gevoelige tepels, en ondertussen al op dag 43 van mijn cyclus zit, dus ik gisterenavond test gedaan, negatief. Ik moet me ook niet gek laten maken, maar laat het wel toe en word er zo onzeker van. Gisteravond dus goed chagerijnig tegen manlief, want die gaf natuurlijk allemaal de verkeerde antwoorden op mijn vragen grrrrrrrr.

Nu hebben we ook al 1.5 jaar bouwplannen, wat door allerlei redenen steeds vertraging oploopt, en we daardoor onze droomkans aan ons voorbij zien schieten. Gisterenavond weer z'on klote e-mail van boekhouder gehad wat weer voor meer onduidelijkheid zorgt, dus daar word je ook niet vrolijk van.

Sorry, voor mijn mopper reactie, maar moest het even kwijt.

Groetjes Nicole

He meiden

Hier ben ik dan weer even!!! Dochterlief ligt nu lekker in bed dus mama heeft even tijd om te forummen........
Om 15:15 uur de deur weer uit want dan heb ik een vergadering van het werk, grrrrrrrrr dat dat op mijn vrije dag moet, maar goed is niet anders.

Marina: lekker op vakantie, heerlijk geniet er maar van meid!!!!!
En speciaal voor jou noemen wij ons volgende tropic aprilstoppers 2 , tuurlijk kan je ons wel vinden anders vind ik jouw wel, hahahahaha. Ik ga je gewoon achtervolgen.  Wel lief dat je ons niet wil verlaten.......het is hier ook zo gezellig, vind ik!!!!!

Summeke: Ik denk aan je veel sterkte en als ik je niet meer spreek voor je vakantie, ga er heerlijk van genieten (wel erg dubbel nu allemaal) maar je hebt het verdient!!!

mariska0808: Balen van je negatieve test, daar wordt je echt niet vrolijk van zeg!!!!
Dus volgende week nog maar een keer testen? Succes meid!!

Amber: Weet niet of je dit nog leest voor je een weekendje weg gaat, maar in ieder geval heeeeeeel veeeeeeel plezier, geniet ervan.
hopen dat je zondag of maandag positief test, maar aan je verhaal te horen zit de kans er best wel in.
Nou inmiddels hoeven we nog maar 111 berichtjes te typen en dan openen we ons tweede tropic!!!!!!!! We maken het voor ons allen makkelijk en noemen het inderdaad aprilstoppers 2 nee nee nee geen 1 aprilgrap, lekker simpel, hahahahahaha
Hoe gaat het met je kleine nichtje, hebben ze al een idee wanneer ze naar huis mag, of zit dat er voorlopig nog niet in? En gaat het met je zus ook weer de goede kant op?
Ohja een orgasme kan echt geen kwaad hoor, dus laat je lekker gaan hahahahahaha

Ellenan: Wat ontzettend vervelend dat je zo'n pijn hebt als je ongie bent!! Hoop dat je geen morfine hoeft te gebruiken, want dat is echt een rommel!! Maar goed als je zoveel pijn hebt moet je toch wat he..
Goed dat je de gyn hebt gebeld om te vragen of die afscheiding wel normaal is.....en dat hij/zij toch dacht aan een zwangerschap!!!!! Kl@te dat het dan niet goed is gegaan. Hopen dat de rd snel weer vertrekken en dat je  er weer voor kunt gaan.
Fijn dat je ons lijstje altijd zo goed bijwerkt, bedankt daarvoor, mij lukt dat echt niet!!!

Madelief: Welkom en veel plezier hier!!!! En natuurlijk veel succes!!

Misspiggy: Zeer irritant he!! die vervelende computers. En dan moeten ze nog een keer updaten,  grrrrrrrrrrrrr.
Dus weer terug van weggeweest, fijn om weer thuis te zijn he!!! Ik ben echt een huismus, dus ik zou het echt niet leuk vinden om alleen weg te gaan.
Maar je bent op kamp geweest, met school of zo?? Of met een vereniging?
Lekker een dagje met je mannetje alleen op stap is wel heerlijk he!!! Geniet ervan.
Ohohohoh vrouwen achter het stuur zorgt voor schade (dat zegt mijn mannetje altijd) hahahahaha, ach heel vervelend hoor, maar zeg altijd maar zo als je zelf maar niks hebt!!! Kost altijd wel een hoop geld die auto's. Hoop dat het meevalt voor jullie!!

Juli2003: Erg vervelend voor je schoonzus, Weet wel wat een mola-zwangerschap is, maar daar heb je weer allerlei behandelwijzes voor. Maar weet wel dat je wel even zoet ben in het ziekenhuis met curretage, bloedprikken en misschien wel chemo therapie. Veel succes voor haar!!

Nicole: erg frustrerend he die zwangere vrouwen of die net bevallen zijn, maar echt waar onze tijd komt echt!!!! Weet dat je daar nu niks aan hebt........ maar probeer je een beetje op te beuren.
Soms heb je echt van die baaldagen, en dan mag je altijd hier lekker mopperen daar zijn wij voor........ in lief en leed........ in goede en in slechte tijden
Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt, ik duim voor je.

Nou meiden, mijn dochtertje heeft haar slaap alweer uit na 3 kwartier. Volgens mij zit ze in een sprongetje Voor de moeders onder ons jullie herkennen dat vast en zeker wel voor de aankomende moeders zal ik het sprongetje heel kort uitleggen, dat zijn korte periodes dat je   ze wel even achter het behang wil plakken.........lees........ze kunnen dan erg hangerig, huilerig en vervelend zijn en dus ook niet willen slapen.
Verder is het een schatje hoor.......

Fijne middag

XXXXXXXX

Amber we hoeven nog maar 104 berichtjes!!!!!!!!! beetje verkeerd gezien van mij...... maar het gaat erg hard met het kletsen van ons hier......

Groetjessssssssssssssssss en een dikke kus

Hoi Noompje,

Die sprongen, ik weet precies wat je bedoelt. Zoonlief heeft er ook last van gahad, was net aan het telefoneren was hij toch keihard aan het jengelen en aan mijn been te hangen. Ik heb hem om 2 uur in bed gelegd en hij ligt nog te stuiteren in zijn bed. Het ene kindje heeft er inderdaad meer last van als de ander, na het sprongetje is het ook wel weer leuk want ze kunnen dan ineens veel meer. Mijn zoontje leert op dit moment  veel nieuwe woordjes bij. En hij heeft uitgevonden dat hij ook op de salontafel kan klimmen.

Groetjes Nicole

hoi noompje en misspiggy,

Bedankt!!
Ik ben net terug van werk en aan het wachten tot mijn rd's overgaan.
Dan kunnen we snel weer klussen.
Heb mijn ei ongeveer de 27ste.
Word wel gek van dat afwachten. Net als  iedereen probeer ik er niet te veel mee
bezig te zijn maar blijft moeilijk. Vooral als je niet veel te doen heb.
En dan is het nog maar de 3de ronde. Ik hoor dat sommigen er wel een jaar over
doen. Ik hoop dat het bij ons wel iets sneller gaat gebeuren.

liefs

@Summeke: gecondoleerd meis wat verschrikkelijk. ben zelf m'n vriendin een paar jaar geleden verloren aan een hartstilstand. ze was 32 net mama van haar 3e en 3 weken daarvoor had ze haar zus (34) begraven omdat die ook een hartstilstand had gehad. Zo oneerlijk is dat dan he! Heel veel sterkte iig Sum en een knuf

@Amber: uitspraken van kids zijn idd errug grappig! soms liggen wij ook helemaal ineen deuk. Heerlijk die onschuld...
Ik wens je een fijn weekendje weg geniet er lekker van...Hebben wij afgelopen weekend gedaan. En hopelijk een mooie positest!!!

@Marina: fijne vakantie als ik je niet meer hier tref en hoop dat je verjaardagswens uitkomt...ga iig genieten meid!!!

@Mariska: balen van je negatest...grrr, wie weet volgende week dan? hoop t voor je...

@Misspiggy: we hebben idd dezelfde NOD, gezellie! ik voel de eisprong idd erg. da's natuurlijk heel handig hiervoor, maar errug pijnlijk! overigens heb ik dit nog maar een paar jaar. ik ben ooit zo enorm dom geweest om HCG te spuiten om af te vallen en sindsdien heb ik t. Vorig jaar heb ik een andere pil gekregen om te kijken of de pijn dan weg zou gaan en dat was idd t geval. Nu ik dus de pil niet meer slik heb ik weer pijn kennelijk. tis natuurlijk nog maar de eerste keer sinds ik gestopt ben met de pil. geen idee hoe t volgende maand is natuurlijk.
hoe dan ook, wel lachen is t extra spannend en leuk!

@Nicoleg: dikke knuf voor je baaldagen..laat ze maar mooi allemaal de jeweetwel krijgen...jouw tijd komt nog wel....

dag meiden tot snel maar weer...

Terug
Bovenaan